معنی تاتو یاغی چیست طرح جدید خالکوبی یاغی در فیلم این طرح را میتوان در قسمت های مختلف از جمله دست پشت کمر انجام میشود این طرح را با بهترین متدد انجام میدهیم

تاتو یاغی

تاتو یاغی و تتو یاغی جدید در فیلم یاغی – دکتر تاتو ایران

معنی تاتو یاغی چیست طرح جدید خالکوبی یاغی در فیلم این طرح را میتوان در قسمت های مختلف از جمله دست پشت کمر انجام میشود این طرح را با بهترین متدد انجام میدهیم

تاتو یاغی

معنی طرح تتو یاغی علی شادمان ( جاوید)

کلمه یاغی در ذهن همه ما جور دیگری معنی شدی به معنای فردی که با یاغیگری خود آرامش برای کسی نمیزارد و بعنوان فردی خلافکار و به اصطلاح خانه خراب کن میباشد اما یاغی داستان ما جاوید با نقش آفرینی زیبای علی شادمان همانطور که در قسمت های ابتدایی توضیح میدهد دور از آن معنی بد یاغیگری است که برای همه جا افتاده است. خواهر جاوید مانند هر کدام از پدر و مادران ما مخالف زدن طرح تتو جاوید است مخصوصا طرحی با نام یاغی اما با اصرار و توضیح جاوید مبنی بر طرح تاتو یاغی در انتها راضی میشود. اما معنی این طرح از نظر او چیست؟

جاوید (علی شادمان) هم میخواهید یک یاغی و سرکش باشد اما یاغی ای که برای رشد خود و رسیدن به چیزی که میخواهد سرکشانه تلاش میکند تا چیزی را که میخواهد بسازد و به آنچه که میخواهد دست پیدا کند. این است معنی بهتر و مثبت تر یاغی که این روزها برای خیلی ها ترند شده و افراد زیادی آن را بر روی کتف، بازو و یا کمر خود خالکوبی میکنند.

خالکوبی یاغی

فونت مناسب تتو یاغی

برای تاتو طرح یاغی میتوانید از هر فونتی که مدنظر دارید استفاده کنید و آنرا در هر قسمت از بدن که میخواهید انجام دهید اما از نظر مشتریانی که این طرح یاغی را انجام داده اند فونت مناسب و پر طرفدار شامل موارد زیر بوده است:

  • طرح تاتو یاغی با فونت سلیمانی
  • طرح تاتو یاغی با فونت کوفی پن
  • ایران نستعلیق
  • مغربی

برای تاتو یاغی به کجا مراجعه کنم؟

چنانچه مایل به انجام تاتو طرح یاغی هستید میتوانید به سالن دکتر تاتو مراجعه نمایید تا با دریافت هزینه کم و استفاده از متریال با کیفیت تاتو مورد نظر را برایتان انجام دهند. طرح مورد نظر شما زیر نظر یکی از بهترین تاتو کاران تهران یعنی دکتر زرین فر که خود جز مدرسان با سابقه تاتو میباشند انجام خواهد شد.

نکات مهم قبل از مراجعه برای تاتو یاغی

قبل از مراجعه برای انجام خالکوبی یاغی حتما به خاطر داشته باشید که :

  • حتما قبل از مراجعه فونت و مکان مورد نظر برای تاتو را انتخاب نمایید.
  • اندازه سایز تاتو باید مناسب با قسمتی باشد که میخواهید تاتو بر روی آن قسمت انجام شود.
  • در وقت گفته شده در سالن حضور داشته باشید.
  • 24 ساعت قبل از مراجعه دوش بگیرید.
  • به هیچ عنوان در محل تاتو از عطر استفاده نکنید.
  • تا یک هفته قبل از مراجعه آفتاب نگیرید.
  • تا 24 الی 48 ساعت بعد از تاتو نباید دوش بگیرید.

آیا خالکوبی یاغی درد دارد؟

در ابتدا این موضوع بستگی به آستانه درد شما دارد اما تاتو به هیچ عنوان دردناک نیست و ممکن است در ابتدا مقداری سوزش قابل تحمل در تاتو صورت داشته باشید پس به هیچ عنوان از نظر دردناک بودن تاتو استرس نداشته باشید.

چرا تاتو یاغی محبوب شد؟

شاید اگر به جز علی شادمان فرد دیگری نقش جاوید را در این سریال بازی میکرد و تاتو یاغی را با فکر و هدف دیگری انجام میداد هیچوقت این طرح این مقدار طرفدار نداشت. اما مثبت نگری او به به این نوشته و البته نقش آفرینی حرفه ای شادمان در این نقش باعث جلب نظر تعداد زیادی از افراد به تاتو یاغی شد. شما هم اگر میخواهید در رسیدن به هدف و داشتن آینده ای بهتر یاغی گری کنید و نمیخواهید به هیچ عنوان در این تصمیم جا بزنید خالکوبی یاغی پیشنهاد خوبی برای شما است.

خالکوبی یاغی

محدوده سنی تاتو یاغی

برای تاتو بدن از هر طرحی محدوده سنی بعد از سن قانونی میباشد و بعد از 18 سالگی مشکلی برای انجام آن وجود نخواهد داشت اما اگر سنتان کمتر از سن قانونی باشد باید با یکی از والدین خود برای این کار به مراجعه نمایید.

هزینه تاتو یاغی

تاتو یاغی در اندازه و فونت ها ی مختلفی قابل اجراست مقدار هزینه ای که میتوانید برای آن پرداخت کنید با توجه به موارد زیر محاسبه میشود:

  • اندازه طرح
  • فونت
  • مکانی که به آن مراجعه میکنید.
  • مواد استفاده شده
  • نوع جوهر

برای اطلاعات بیشتر حتما سایز و فونت را به ما اعلام نمایید تا هزینه دقیق بعد از محاسبه خدمتتان اعلام شود.

تتو چیست؟

به هر طرحی که با جوهر بر روی بدن برای ایجاد زیبایی بصری و حتی به شکل یادآور و یادگاری با و با سوزن در عمق پوست انجام شود تتو گفته میشود تاتوها در طرح های مختلفی وجود دارند که حتما باید توسط یک فرد متخصص و کاربلد انجام شود. چنانچه شما این کار را در نزد یک متخصص انجام دهید دیگر نگران مواد اولیه و جوهر به کار رفته در آن نباشید.

طرح ترند تتو این روزها چیست؟

تتو در طرح های مختلفی شامل، فونت، حیوانات، طرح فرشتگان و غیره است که بنا برسلیقه ای که دارید میتوانید از تتو آرتیست خود بخواهید که آن طرح را برایتان اجرا کنند. اما ترند این روزها را فکر میکنم دیگر همه مان دیده باشیم. طرح تتو یاغی آقای علی شادمان در نقش جاوید در سریال اینترنتی یاغی طرحی جذاب و زیبا و پرطرفدار البته نه به معنای آن معنی یاغی که همه ما بعنوان ارازل اوباش و یاغی گری در ذهن داریم. طرحی زیبا با معنی متفاوت.