تاتو زنانه چه طرح هایی را دارد که مناسب برای زنان است تتو زنانه برای افرادی که دوست دارند طرح مختص زنانه را بزنند جمع آوری شده که میتوانید ایده بگیرید برای خود انجام دهید

تاتو زنانه

تاتو زنانه و انواع طرح تاتو زنانه – دکتر تاتو ایران

حدود 50 – 60 سال گذشته تاتو زنانه مسئله زیاد رایجی نبود و تعداد کمی از زنان بودند که تتو داشتند. این موضوع حتی در جامعه مدرن نیز صدق میکند.البته این موضوع با گذشت زمان قابل قبولتر شده و از نظر اجتماعی رشد داشته است.

انواع تاتو زنانه

گل ها از محبوب ترین طرحها در بین خانم ها هستند. تاتوهای گل نه تنها زیبا هستند بلکه دارای معانی نمادین جالبی نیز هستند.

  • تاتو زنانه گل نیلوفر آبی

بر اساس آیین هندو، گل نیلوفر آبی با زیبایی و خلوص و همچنین افراد معنوی مرتبط است. باورهای بودایی، نیلوفر آبی را با خلوص بدن، ذهن و روح مرتبط می‌دانند. رنگ گل نیز نقش تعیین کننده ای دارد. نیلوفر سفید نماد خلوص و کمال، نیلوفر آبی – قدرت و ثبات و نیلوفر قرمز – عشق، شفقت و اشتیاق را نششان میدهد. از جمله سوپر استارهایی که تاتو نیلوفر دارند می توان به کیتی پری، مالین آکرمن و الی گولدینگ اشاره کرد.

  • تاتو زنانه گل رز

گل رز محبوب ترین گل در جهان و گل مورد علاقه بسیاری از زنان است. به همین دلیل جای تعجب نیست که تاتو با نقوش گل رز بسیار زیاد است. بزرگ یا کوچک، سیاه و سفید یا رنگی، تاتو گل رز همیشه تاثیر قوی می گذارد. گل رز نشان دهنده عشق و زیبایی است. همچنین با امید، تعادل و شروعی جدید همراه است. افراد مشهوری که تاتو گل رز دارند، شر، امبر رز و شریل کول هستند.

  • تاتو زنانه ارکیده

در فرهنگ های مختلف ارکیده معانی مختلفی دارد. این تتو نشان دهنده قهرمانی در فرهنگ ژاپنی است و با قدرت در فرهنگ آزتک همراه است. همچنین نماد شکوفایی و باروری در چین است.

  • تاتو زنانه گل زنبق

این گل زیبا نشان دهنده خلوص، کمال و ماندگاری و همچنین درک، شفقت و ثروت است.

  • تاتو شکوفه گیلاس

تاتو شکوفه های گیلاس در ژاپن بسیار محبوب است. این الگو نماد زندگی، زیبایی و اخلاق است و همچنین اغلب با تاتو های سامورایی ترکیب می شود.

  • تاتو زنانه پروانه

پروانه ها یک شگفتی واقعی از طبیعت هستند. آنها عمر زیادی ندارند اما در مدت کوتاهی دچار دگرگونی شدید می شوند. پروانه نماد عشق، معنویت و پیوند طبیعت و زنانگی است. معنای نمادین تاتو الگوی پروانه بستگی به محل قرارگیری آن دارد. تاتو پروانه روی سینه نماد عشق است. اما تاتو در پشت، با ثبات و اعتماد به نفس همراه است. ستاره های سینما که تاتو پروانه دارند درو بریمور و ماریا کری هستند.

  • تاتو زنانه پرنده

یکی دیگر از طرح های بسیار محبوب تاتو زنانه طرح پرنده است. پرندگان هزاران سال است که انسان را مجذوب توانایی خود در پرواز کرده اند و بنابراین با آزادی و استقلال همراه هستند. افرادی که از تاتو پرنده استفاده می کنند معمولاً با شخصیت قوی هستند. رزی هانتینگتون وایتلی، ریس ویترسپون و لیتون میستر بازیگرانی هستند که تاتو پرنده دارند.

تاتو پرنده نماد موارد زیر است:

  1. آزادی و استقلال
  2. امید
  3. اشرافیت
  4. حفاظت و توسعه معنوی
  5. مادری و خانواده
  6. زیبایی و ظرافت
  7. عشق و صلح
  8. دانش و خرد
  • تاتو زنانه ماندالا

ماندالاها نمادهای دایره‌ای هستند که برای اهداف مذهبی در آیین بودا و هندو استفاده می‌شوند. آنها تمامیت و وحدت را در خود نشان می دهند و با کمال نیز همراه هستند. تاتو ماندالا بسیار دقیق است و ظاهری بسیار جذاب و زنانه دارد. معانی آنها بسته به سلیقه و ایده های شخص استفاده کننده می تواند متفاوت باشد. برخی از تاتو ها با این طرح نشان دهنده حقیقت و صداقت هستند، برخی دیگر نماد هماهنگی بین ذهن و بدن هستند. تاتو ماندالا معمولا با جوهر سیاه انجام می شود و به لطف جزئیات زیاد، چشم نواز است.

  • رویاگیر

دایره ای از ساقه بید است که در آن توری از نخ شرقی کشیده شده است که با اشیاء مختلفی مانند پر و مهره تزئین شده است. این اکسسوری دست ساز، یک شیء مذهبی بومیان آمریکا بود که برای محافظت از کودکان در خواب از کابوس ها و ارواح شیطانی طراحی شده بود. با مفهوم نمادین عمیق و طراحی جذاب، رویاگیر به یکی از محبوب ترین نمادها برای تاتو زنان تبدیل شده است. رویاگیرها اغلب روی بازو، بدن یا پشت تاتو می شوند. ستاره هایی با چنین تاتو مایلی سایرس و کندال جنر هستند.

  • تاتو اژدها

اژدها نمادی از خرد، بی باکی و محافظت است. آنها در هر دو اساطیر اروپایی و همچنین در فرهنگ های آسیای شرقی به شدت برجسته شده اند. اغلب، اژدها موجودی خشن و قدرتمند در نظر گرفته می شود، چیزی که باید مورد احترام و ترس قرار گیرد.

  • تاتو شیر

شیر را فرمانروای قلمرو حیوانات یا سلطان جنگل می‌دانند و موجودی است که هم مورد احترام است و هم از آن می‌ترسند. شجاعت، سلطنت، و خرد ازمعانی نمادین تاتو شیر میباشد. تنوع زیادی در طراحی تاتو شیر وجود دارد.

  • تاتو نقطه ویرگول

تاتو می تواند معانی عمیقا شخصی داشته باشد و طرح تاتو نقطه ویرگول یکی از آنهاست. این به معنای نمادی است برای کسانی که از بیماری روان و افسردگی رنج می برند و به فرد یادآوری می کند که داستان آنها هنوز تمام نشده است. سفر آنها به پایان نرسیده است و زندگی آنها با وجود مبارزاتشان ادامه خواهد داشت. به همین دلیل است که این تاتو ها در مکان هایی که به راحتی دیده می شوند، مانند روی مچ دست، بهترین زاویه دید را ایجاد میکند. این تتو میتواند یادآور مشکلاتی باشد که فرد بر آنها غلبه کرده است و حتی میتواند چگونگی غلبه بر مشکلات آن فرد را نشان دهد.

  • تاتو گرگ

این تتو نشان دهنده عشق و وفاداری است. این حیوانات زیبا به صورت دسته جمعی زندگی می کنند و قدرت و بقای آنها به تعداد آنها بستگی دارد. به همین دلیل است که این طرح اغلب نماد خانواده است و نشان می دهد که در وحدت قدرت وجود دارد و فرد را تشویق می کند تا اهمیت این پیوندهای نزدیک خانوادگی را به خاطر بسپارد. گرگ همچنین برای فرهنگ های خاص، یعنی بومیان آمریکا که احترام عمیقی برای حیوان قائل هستند، اهمیت ویژه ای دارد.

تاتو زنانه فیل

فیل ها حیواناتی با شکوه هستند و همچنین نشان دهنده قدرت و رفاه میباشند. ممکن است این ضرب المثل را شنیده باشید که “فیل هرگز فراموش نمی کند”، به همین دلیل است که آنها نماد خرد نیز هستند. چیزی که ممکن است ندانید این است که سر یک گله فیل همیشه ماده است و بنابراین، این می تواند یک قطعه فوق العاده برای زنی باشد که می خواهد زنانگی خود را به رخ بکشد.

تاتو زنانه عقرب

اگر می خواهید تاتو تندتری داشته باشید، عقرب یک انتخاب عالی است. داشتن این تت نماد هشدار، قدرت و ارعاب میباشد. همچنین می‌تواند نیاز به محافظت از خود را در برابر کسانی که می‌خواهند به آنها آسیب برسانند، به فرد یادآوری کند.

تاتو زنانه مار

برخی، آنها را موجودات شیطانی می دانند. به عنوان مثال، در داستان مقدس مسیحی آدم و حوا، مار وسوسه کننده بود و منجر به گناه شد. با این حال، برای برخی، آنها افسانه ای و قدرتمند هستند. تاتو مار در ژاپن نماد قدرت، محافظت و یا خوش شانسی است. همچنین برای فرهنگهای بومی آمریکا، مار زنگی بسیار مهم میباشد. از دیگر ویژگی‌های مرتبط با تتو مار، ایده تغییر شکل یا تولد دوباره است. زیرا مارها پوست می اندازند. آنها همچنین می توانند نماد خطر یا باروری باشند.

تاتو زنانه قلب

قلب یکی از رایجترین گزینه های تتو است و این نمادی است که در سنتهای مختلف مرسوم شده است و معنای زیادی برای شخص دارد، از جمله عشق، از دست دادن، و دلشکستگی. رنگ همچنین نقش مهمی در انتخاب آنچه برای شما مناسب است ایفا می کند. به عنوان مثال، رنگ قرمز می تواند نشانه دوستی و عشق باشد، در حالی که رنگ سیاه نشان دهنده غم و اندوه است.

 تاتو جمجمه

تاتو جمجمه اغلب پیچیده است و تکمیل آن به زمان و مهارت نیاز دارد. این تصویر در بسیاری از فرهنگها قابل تشخیص است و معمولاً با مرگ و میر مرتبط است.

تاتو آبرنگ

تتو سیاه، تتویی است که مورد توجه بسیاری از افراد است. اما تتوهای آبرنگی نیز سبکی خاص و جدید در این هنر میباشد. این سبک نسبتاً جدید است، اگرچه به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. بسیاری از طرح‌ها برای ایجاد یک تتو آبرنگی عالی ظاهر میشوند. اما گل‌ها معمولاً محبوب‌ترین هستند و ظاهری پر جنب و جوش ایجاد می‌کنند.

 تاتو فرشته

این تاتو می تواند نشان دهنده غم و اندوه باشد و در مورد خطر هشدار دهد، یا می تواند مانند طرح فرشته نشاط آور و الهام بخش باشد. فرشتگان با بهشت ​​همراه هستند و به عنوان موجودات پاکی دیده می شوند که مصمم به محافظت از همه چیزهای خوب و مقدس هستند. به همین دلیل، این تاتو ها می تواند یک انتخاب فوق العاده برای کسانی باشد که مذهبی هستند و می خواهند به ایمان خود احترام بگذارند. از طرف دیگر، آنها می توانند به عنوان ادای احترام به یک عزیز یا یادآوری این موضوع باشند که فرد نگهبانی دارد که از آنها مراقبت می کند.

تاتو زنانه قطب نما

قدمت داشتن این نماد به ملوانان برمی‌گردد و این طرح‌ها اغلب راهنمایی و محافظت از فرد را نشان می‌دهند. داشتن این تتو میتواند نشان دهنده این باشد که شخص دوره سختی را پشت سر گذاشته است.

تتو زنانه خورشید

بدون خورشید، ما نمی توانیم زنده بمانیم. این منبع نور و انرژی است، اما می تواند نشان دهنده حقیقت باشد، یا به عنوان نماد امید نمایانگر باشد. کسی که بر دوره تاریک زندگی خود غلبه کرده و راهی برای خروج از آن پیدا کرده است، این تتو میتواند برای آنها جذاب و مورد توجه باشد. برخی از خورشید برای تتو الهام میگیرند زیرا زیبایی زندگی را به آنها یادآوری می کند.

تتو ساعت

زمان برای ادامه زندگی یک موضوع گرانبها است و همه ما هر روز را برای زندگی به پایان میرسانیم اما نمی دانیم زمان ما چه وقت تمام می شود. به همین دلیل است که تاتوهای ساعت اغلب نشاندهنده تعادل بین زندگی و مرگ است. افراد می توانند تتو خود را طوری تنظیم کنند که منحصر به فرد و شخصی باشد. برخی از راه‌هایی که می‌توان این کار را انجام داد، گنجاندن گل برای احترام به زنده‌ها است. از طرف دیگر، می‌توانید با افزودن جمجمه یا آتش، رویکرد تاریک‌تری برای طرح خود ایجاد کنند. طرحی که در آن عقربه های ساعت متوقف شده اند می تواند تتو شما را شخصی تر کند.

تاتو تاج

هنگامی که به یک تاج فکر می کنید، تصاویری از خانواده سلطنتی به طور خودکار به ذهن شما خطور می کند، اما این تمام چیزی نیست که این تاتو می تواند نشان دهد. این طرح می تواند دارای نمادهای قدرتمند، با ویژگی های معمولی از جمله پیروزی، خودکنترلی و اقتدار باشد. فردی که تصمیم می گیرد این تتو را روی پوستش بزند ممکن است احساس کند که سرنوشت خود را در دست دارد، یا خواهان احترام و برابری است.

تاتو زنانه تاج به خوبی به عنوان طرح ها و خطوط کوچک عمل می کنند، که می توانند روی مچ دست یا نقاط دیگر ایجاد شوند، اما همچنین به عنوان قطعات بزرگتر و دقیق تر روی ساعد یا ران قابلیت نمایش دارند.

تتو زنانه رویاگیر

تاتو رویاگیر یک تتو معنادار میباشد که ریشه در فرهنگ بومیان آمریکا دارد. این نمادی از محافظت است که برای محافظت در برابر افکار شیطانی استفاده میشود و راهی برای فیلتر کردن تجربیات منفی برای تمرکز بر خوبی است. تاتو رویاگیر اغلب روی نواحی بزرگ‌تری از پوست بهتر عمل می‌کند و ران یک انتخاب محبوب برای ایجاد این تاتو زنانه میباشد.

تتو زنانه چشم

تتو چشم نماد هدیه بینایی برای فرد میباشد و در مسیحیت، می تواند نشاندهنده خدا باشد که مراقب شماست. از طرف دیگر، می توان آن را به عنوان نمادی از راهنمایی یا محافظت تفسیر کرد.

تتو زنانه پرنده

بسیاری از مردم رویای داشتن توانایی پرواز و گذر از مشکلات خود را در سر دارند و داشتن تتو پرنده یک راه برای به نمایش گذاشتن این رویا میباشد. این موجودات بالدار زیبا نماد بسیاری از چیزها از جمله آزادی و استقلال هستند. همچنین آنها به عنوان یادآوری هستند که ما احتیاجی به وابستگی و مقید بودن به محدودیت های زمینی نداریم. طرح های مختلفی از تاتو پرنده وجود دارد. به عنوان مثال، یک زاغ می تواند نشان دهنده مرگ باشد، در حالی که فنچ یا قناری گونه هایی هستند که معمولاً با شادی مرتبط هستند.