انواع طرح تاتو برای قسمت های مختلف بدن و انجام انواع طرح تاتو قابل اجرا میباشد برای اجرای دقیق تر میتوان طرح های مختلف تتو مارو ببینید و سپس مشاوره بگیرید

انواع طرح تاتو

[rank_math_breadcrumb]

انواع طرح تاتو و مدل های انواع طرح تتو – دکتر تاتو ایران

طیف گسترده ای از طرح های متفاوت تاتو وجود دارد که گاهی اوقات تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی برای زیبایی شناسی شما بهترین است ممکن است طاقت فرسا باشد. ده ها نوع مختلف جوهر وجود دارد و هر فرد طبق سلیقه و عملکرد آن از جوهر استفاده میکند. با این حال، کلید یک تاتو زیبا و منحصر به فرد این است که برای درک هر سبک نه تنها از نظر ظاهری، بلکه پس زمینه آن نیز وقت صرف کنید.

هنگامی که طرح تاتو مورد نظر خود را یافتید، می توانید به دنبال یک تاتو آرتیست حرفه ای در آن سبک باشبد تا بتواند بر طبق سابقه ای که دارد بهترین کار را برایتان انجام دهد. زمانی که به فکر انتخاب طرح تاتو هستید دنیایی از مدل ها روبرویتان قرار دارد که هر طرح معنی و سبک خود را داراست.

انواع طرح تاتو

 طرح تاتو مینیمالیستی

تاتو های مینیمالیستی لزوماً نباید کوچک باشند. طراحی های این سبک بیشتر با خطوط ساده و تمیز و استفاده زیاد از فضای نگاتیو انجام می شود. ایده پشت مینیمالیسم این است که طرح کوچک اما پر معنا باشد و طرح تاتو مینیمالیستی از همین مفهوم پیروی می‌کنند و طرح‌ های گرافیکی و ظرافت‌های متفاوتی از خطوط را به نمایش می‌گذارند.

از آنجایی که تاتو مینیمالیستی تمایل دارند طرح‌ها را به اصول اولیه تقسیم کنند، با طرح‌هایی که می‌توان با تعداد خطوط کم یا بدون پیچیدگی زیاد تجسم کرد، بهترین کار را انجام می‌دهد. هر رنگی برای تاتو های مینیمالیستی نیز مناسب است، اگرچه جوهر مشکی برای ساده نگه داشتن طرح تا حد امکان رایج تر است.

طرح تاتو کلمات و عبارات

تاتو کلمه و عبارت ، که گاهی اوقات هنگام اشاره به طرح‌های شکسته «اسکریپت» نامیده می‌شوند، محبوب هستند زیرا هیچ قانون یا ساختار واقعی برای آنها وجود ندارد – غیر از اینکه باید حاوی حروف باشد. شما می توانید یک کلمه یا عبارت را بردارید و یک تصویر نیز به آن اضافه کنید، اساسا سبک های مختلف تاتو را در یک ترکیب کنید. البته، مهم نیست که می خواهید تتو کلمه یا عبارت شما چه شکلی باشد، چه بزرگ و تیره باشد یا کوچک و روشن، باز هم ایده خوبی است که آن را توسط یک هنرمند تتوئ با تجربه در کلمات و عبارات انجام دهید تا از املای آن مطمئن شوید.

طرح تاتو کلمات و عبارات

طرح تاتو گل

تاتو های گل بسته به نوع شکوفه ای که تاتو میکنید معانی مختلفی دارند (به عنوان مثال یک زنبق هم نشان دهنده فداکاری و هم پاکی است). از طرف دیگر، طرح تتو های گل نیز می توانند صرفاً زیبایی شناختی باشند، زیرا گل ها عشق مشترکی هستند و تمایل دارند در شکل تتو احساس زیبایی داشته باشند.

ده‌ها گزینه مختلف برای تاتو گل‌ها وجود دارد، بنابراین می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید پیچیده یا ساده باشد، با هر عنصر طراحی از رنگ‌های زنده گرفته تا خطوط مشکی سنگین. برخی از تتوهای رایج گل شامل گل رز ، اسطوخودوس، نیلوفر آبی و لورل هستند، اما هیچ محدودیتی برای اینکه چه گلهایی را می‌توانید تاتو کنید وجود ندارد.

طرح تاتو UV

تاتوهای UV یا تاتوهای درخشان در تاریکی (شب نما) ، از رنگدانه های روشن و فلورسنت استفاده می کنند که در نور روز به سختی قابل مشاهده هستند. با این حال، در زیر نورهای فرابنفش (UV)، به نظر می رسد که این طرح ها به لطف موج خاصی از نور که حذف می کنند می درخشند. در حالی که تاتو درخشان در تاریکی به نظر می‌رسند که در هر جایی روشن می‌شوند، حقیقت این است که این اثر تنها زمانی رخ می‌دهد که آن‌ها را زیر نور UV مشاهده کنید.

این سبک از تاتو در دهه 1990 به لطف ترند نئون رایج شد و هنوز هم (به صورت حرفه ای و ایمن) در صحنه تاتو امروزی انجام  می شود. هنگامی که این فرآیند توسعه یافت، هنرمندان از جوهر حاوی ماده سرطان زا به نام فسفر استفاده کردند. در حال حاضر، رنگدانه های سنتی – البته بسیار روشن – برای ایجاد اثر به جای مواد شیمیایی خطرناک استفاده می شود

طرح تاتو هندسی

تاتو های هندسی از طرح تتو های قبیله ای بسیاری از فرهنگ ها از جمله مائوری، پلینزی و تایلندی الهام گرفته شده است. با این حال، در تاتو های هندسی مدرن، زیبایی شناسی نقش مهمی را ایفا می کند، زیرا کمک می کند تا مطمئن شوید که طراحی فقط درهم یا نامتعادل به نظر نمی رسد.

طرح تاتو واقعگرایانه (رئالیسم)

اگرچه رئالیسم کلاسیک از دوران رنسانس بخشی از هنرهای زیبا بوده است، اما اخیراً راه خود را به دنیای تاتو ها پیدا کرده است و در حدود نیمه دوم قرن بیستم ظاهر شده است. از آن زمان، این سبک جدید تاتو به طور فزاینده ای اصلاح شده و بسیار محبوب شده است. همانطور که در حال حاضر وجود دارد، شما می توانید پرتره های رنگارنگ و سیاه و خاکستری تقریباً هر فرد مشهوری را که می توانید به آن فکر کنید و همچنین تصاویر واقعی از طبیعت و تقریباً هر چیز دیگری که قابل تصور باشد، حتی سورئال، بیابید.

طرح تاتو واقعگرایانه (رئالیسم)

طرح تاتو انتزاعی

هنر انتزاعی مبتنی بر ایده بازنمایی مفاهیم از طریق هنر است که لزوماً واقعیت اطراف ما را نشان نمی‌دهند، بلکه بر اشکال، رنگ ‌ها و بافت‌هایی تمرکز می‌کنند که آن واقعیت را می‌سازند. تاتو های انتزاعی با استفاده از تصاویر زیبایی شناختی بیشتر، مانند اشکال تصادفی، حباب های رنگی و سبک های مختلف خطوط، از اصول یکسانی پیروی می کنند.

این طرح‌ها بیشتر بر روی ظاهر آن تمرکز می ‌کنند تا معنای آن، و هنرمندان اغلب سبک‌های خود را بر اساس تجربیات و علاقه‌هایشان توسعه می‌دهند.

از آنجایی که تتو انتزاعی به چنین مفاهیم خاصی می‌چسبند، تاتو خود به یک اثر هنری تبدیل می‌شود و تمایل دارد هنرمند را نشان دهد – مانند امضای روی یک نقاشی. مهم است که یک هنرمند تاتو با تجربه پیدا کنید که کارش را هنگام مشاهده تتو های انتزاعی دوست داشته باشید تا مطمئن شوید که با زیبایی شناسی شما و آنچه برای طرح خود میخواهید یکسان و هاهنگ باشند.

طرح تاتو آبرنگی

تاتو های آبرنگ طرح هایی هستند که به گونه ای انجام می شوند که ظاهر و روان بودن یک نقاشی آبرنگ با رنگدانه را تقلید می کنند. از جوهر با خطوط برجسته و الگوهای انتزاعی گرفته تا تاتو با ظاهری ملایم و پالت رنگ پاستلی، هر تصویری در سبک آبرنگ به نظر می رسد. آنها حتی می توانند به عنوان تتو های پوشاننده به دلیل ظاهر روان و نیاز به پر کردن فضا کار کنند. اثر آبرنگ با استفاده از تکنیک‌ های عمومی مشابه هر سبک دیگر تاتو به دست می‌آید.