بهترین فصل برای تاتو دقیقا فصل زمستان میباشد چرا بخاطره اینکه تعریق نمیکنید نور آفتاب به طرح تاتو شما آسیب نمیزند برای همین ماندگاری آن هم بهتر است

بهترین فصل برای تاتو

[rank_math_breadcrumb]

بهترین فصل برای تاتو چه زمانی است – دکتر تاتو ایران

تصمیم گیری برای تاتو یکی از آن انتخاب های زندگی است که نیاز به بررسی دقیق دارد. اگر به تاتو فکر می کنید باید بدانید که این طراحی تا همیشه بر روی بدن شما میماند، درست است که شما در صورت پشیمانی میتوانید تاتو را ریموو کنید اما باید بدانید که پاک کردن آن دردناک است و هزینه زیادی نیز دارد پس بهتر است قبل از تاتو حتما در مورد آن فکر کنید.

از یک سو، تاتو بدن در واقع یک تزئین مادام العمر روی بدن است برشی بر روی پوست که راه و رسم انسان را مشخص می کند، یک لحظه یا سالگرد مهم را برای همیشه تثبیت می کند. به عبارت دیگر بیانگر تجربه و شخصیت فرد است. از سوی دیگر، با تمرکز بر جنبه جسمی و سلامتی بیشتر، باید با یک زخم واقعی دست و پنجه نرم کرد که شایسته توجه، مراقبت و درمان های خاص است تا بتواند بهتر التیام یابد.

 بهترین زمان برای تاتو چه زمانی است؟ زمستان، تابستان، پاییز و یا بهار؟

 عنوان این مقاله در رابطه با این است که بهترین زمان برای تاتو چه زمانی است؟ خوب در ابتدا باید گفت که همه چیز در رابطه با تاتو به مراقبت های شما از آن بستگی دارد. اما دوره هایی وجود دارد که می توانیم بهتر از تاتو خود مراقبت کنیم، به خصوص در طول فرآیند بهبود. با دانستن این نکته که به طور کلی یک تاتو در حدود چهار هفته بهبود می یابد و در این هفته ها خوب است که آن را زیاد در معرض نور خورشید از جمله سولاریوم، آب دریا یا استخر قرار ندهید، اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در تابستان علاقمند به شنا و آفتاب گرفتن هستید توصیه میشود که به هیچ عنوان در تابستان اقدام به انجام تاتو نکنید.

یک تاتو را می توان پس از حداکثر 6 ماه بهبود یافته دانست. ، مراقبت از تاتو باید هدفمند باشد و هر روز از کرم های تسکین دهنده، مرطوب کننده و محافظ استفاده شود. شما باید مراقب عوامل متعددی مانند آفتاب، آب نمک یا کلر، شن و ماسه، لباس پوشیدن باشید. بنابراین ما همیشه از مشتریان خود میخواهیم تا جایی که میتوانند در فصل تابستان تاتو نکنند.

بهترین فصل برای تاتو

اما باید فصل مناسبی برای تاتو کردن وجود داشته باشد اما آیا میدانید آن چه فصلی است؟

تاتو یک زخم عمیق و واقعی است که نیاز به مراقبت دارد، به همین دلیل، برای التیام یافتن نیاز به مراقبت دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، تابستان به عنوان یک فصل از سال ما را در معرض عوامل خطر بیشتری قرار می دهد و علاوه بر جذب عفونت، این خطر را خواهیم داشت که در صورت عدم رعایت مسایل بهداشتی مبتلا به انواع عفونت شویم و نیازمند بررسی و درمان توسط پزشک باشیم.

زمستان و پاییز بهترین فصول برای تاتو

برای انجام تاتو بدن و یا تاتو صورت زمستان و پاییز بهترین فصل برای انجام هستند. هوا گرم نیست، عرق نمی کنید و تاتو آرتیست می تواند با راحتی و تمرکز بیشتری کار کند . علاوه بر این، در ماه های سرد، تاتو در شرایط بهتری بهبود می یابد. پوست در معرض نور خورشید قرار نمی گیرد، عرق نمی کند و بنابراین، زخم همه شرایط را دارد که به خوبی و سریع التیام یابد.

اگر در زمستان تاتو کنید تا فصل گرما بطور کامل تاتو شما بهبود خواهد یافت و بعد از آن در فصل گرما شما میتوانید تاتو زیبای خود را به راحتی در معرض دید بقیه افراد قرار دهید و از تاتو خود لذت ببرد. تنها عیب تاتو در ماه های زمستان می تواند ورود آنفولانزا، سرماخوردگی، بیماری های فصلی باشد که با تضعیف سیستم ایمنی، بهبود زخم را دشوارتر می کند.