تاتو با حنا از رسوم سنتی می باشد که به دلیل موقت بودن آن طرفداران بیشماری پیدا کرده است. جدیدا تاتو با حنا دخترانه بصورت ساده و فانتزی روی دست ها ترند شده است.

تاتو با حنا

[rank_math_breadcrumb]

هر آنچه باید در مورد تاتو با حنا بدانید – دکتر تاتو ایران

حنا یک گیاه بسیار پر فایده برای پوست و مو است و در گذشته مادربزرگ و یا پدربزرگهایمان به جای استفاده از رنگ های شیمیایی از حنا برای آرایش موی سر خود و یا ناخن های خود استفاده میکردند. هنوز هم شما میتوانید به راحتی انواع حنا را از عطاری های محله خود خریداری نمایید.

یکی دیگر از موارد استفاده از حنا، ایجاد طرح و یا همان تاتو روی بدن است. اما خود حنا به تنهایی باعث ایجاد رد قرمزی بر روی پوست میشود و ممکن است این موضوع برای برخی ناخوشایند باشد. در جنوب ایران یا کشور های هند و پاکستان از نوعی حنا استفاده میشود که رنگ آن مایل به خاکستری و یا مشکی میشود و میتواند طرحی زیبا و جذاب برایتان ایجاد کند.

اما متاسفانه این روزها شاهد استفاده از برخی حناها مانند حنا چینی، هندی، تایلندی و برزیلی هستیم که استفاده از این نوع لوازم برای بسیاری از افراد دردسر ساز شده است استفاده از حنا نامناسب و تقلبی باعث ایجاد قرمزی و تاول های عمیق بر روی پوست میشود که از بین رفتن آن تنها توسط پزشک امکان پذیر است.

تاتو با حنا

علاوه بر این ماندگاری بسیار کم حنا و یا امکان وجود حساسیت به این گیاه نیز موارد دیگری هستند که ممکن است افراد از تاتو بدن با حنا کناره گیری نمایند. تاتو با جوهر و در کلینیک جایگزین بسیار مناسبی بجای حنا برای آن دسته از افرادی است که میخواهند طرحشان ماندگاری بیشتری داشته باشد و حساسیت در آنها به حداقل برسد.

چه برای تاتو بدن با جوهر و چه با حنا توصیه میکنیم که حتما قبل از انجام آن با یک متخصص مشورت نمایید تا بدون ایجاد کوچکترین آسیبی بتوانند شما را به خواسته تان نزدیکتر کنند.