انواع و اقسام طرح های تاتو فونت و جدیدترین تاتو فونت 2022 با متد ها و روش های نوین در دکتر تاتو ایران قابل انجام است برای رزو و وقت تماس بگیرید

تاتو فونت

انواع تاتو فونت و بهترین طرح های تتو فونت – دکتر تاتو ایران

در دنیای تاتو، اگر بخواهیم به دنبال نوعی باشیم که بتوانیم آن را مطابق با سلیقه و دنیای خود روی قسمتی از بدنمان خلق کنیم و امکان الهام گیری بسیاریی در آن وجود داشته باشد، میتوانیم به تاتو فونت اشاره کنیم. نوعی از تاتو است که با توجه به اسم آن میتوانیم هر نوشته، شعر، قسمتی از کتاب مورد علاقه، آهنگ مورد علاقه یا یک متن تاثیر گذار و زیبا را با تحریر و فونت دلخواهمان روی آن قسمت از بدن که میخواهیم نمایان شود طراحی کنیم و با این کار بخشی از علایق، شخصیت و روحیات خود را به بیننده القا میکنیم. تتو فونت میتواند در حد یک کلمه، یک عبارت و یا حتی یک پاراگراف باشد.

همچنین تتو فونت میتواند شامل حروف و یا اعدادی باشد که برای فرد نمادی از یک موضوع مهم یا داستانی جالب و پر اهمیت در زندگی او باشد.

موارد مهم در تاتو فونت

  1. انواع حروف برای تاتو فونت
  2. کلمات و عبارات زیبا برای تاتو
  3. اندازه تتو فونت
  4. خوشنویسی هنری
  5. عکس تاتو فونت مد نظر شما

مواردی که باید در تاتو فونت مورد توجه قرار گیرند

زمانی که تاتو فونت را به عنوان طرح خود برای تتو انتخاب میکنید، بسیار مهم است که به فونت و اندازه تتو توجه کنید. با توجه به علاقه و سلیقه شما سایز تتو میتواند برای شما نسبت به شخص دیگر تفاوت داشته باشد. مثلا شخصی دوست دارد تتو فونت او قابل توجه و در معرض دید دیگران باشد تا به راحتی خوانده شود و مورد توجه باشد. اما فرد دیگری ممکن است تتوهای مینیمال و کوچک بیشتر مورد توجه و نظرش باشد و یا حتی ممکن است فردی به علت محدودیتهای کاری و یا خانوادگی امکان داشتنفونت بزرگ را نداشته باشد.

مورد دیگر، دستخط تتو فونت میباشد که در این زمینه تنوع و گستردگی بسیاری وجود دارد. همچنین ممکن است زبان خاصی مد نظر شخص باشد که برای تتو فونت در نظر گرفته باشد که این نیز بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد. ممکن است بخواهید تتو فونت خود را به زبانی طراحی کنید تتا همه بتوانند به معنا و مفهوم آن پی ببرند و یا ممکن است دوست داشته باشید که فقط خودتان و یا عده اندکی معنای آن را بدانید که در این صورت میتوانید برای تتو خود از دیگر زبانهای ناشنناخته در شهر و کشور محل زندگیتان استفاده کنید.

بطور کلی در تاتو فونت، قدرت انتخاب شما بالاست و گزینه ها عملا نامحدود میباشد. پس میتوانید با توجه بکارهای انجام شده در این زمینه با مراجعه به گالری های موجود در سطح کشور و یا بین المللی و یا حتی با توجه به موارد گفته شده در بالا یک تتو فونت تلفیقی و یا انتزاعی برای خود خلق کنید. در تتو فونت تنها محدودیتی که میتواند وجود داشته باشد تخیل خودتان است. پس فکر و ذهن خود را آزاد بگذارید و محدود نکنید.

انواع حروف برای تاتو فونت

از انواع حروف برای تتو ، می توان به حروف گوتیک، گرافیتی، خوشنویسی، آسیایی، دست خط و غیره اشاره کرد. البته حروف بسیار زیادی برای تاتو فونت وجود دارد که انواع متفاوتی دارد و بننابراین در این مورد هم هیچ محدودیتی ندارد و قدرت انتخاب را برای شما بالا میبرد. با این حال درمورد تنوع حروف برای تتو فونت باز هم همه چیز بستگی به فکر و گستردگی ذهن شما برای خلق موارد جدید دارد. درصورتی که شما فردی هنری و دارای سبک زیبایی شناختی باشید میتوانید از سبک خوشنویسی برای تتو فونت خود پیروی کنید.

کلمات زیبا برای تاتو فونت

زیبایی درمورد تاتو فونت میتواند بسیار نسبی باشد. این مورد همه چیز بستگی به پیامی دارد که میخواهید با تتو خود منتقل کنید. ممکن است این پیام خوشحال کننده، زیبا و لطیف و یا حتی عمیق و حقیقی باشد. با این حال درمورد تفسیر و معانی انواع تتو فونت همه چیز بستگی به اندازه عبارت و کلمه انتخابی شما و همچنین ناحیه ای که شما برای تتو انتخاب میکنید بستگی دارد. درصورتی که بخواهید تتو فونت شما به وضوح مشخص باشد و پیام خود را برساند فونتهای واضحتر و بزرگ توصیه میشود.

اندازه های تتو فونت

برای اندازه ها محدودیتی وجود ندارد و روزانه انواع متفاوتی از فونتها را میتوان پیدا کرد که به دیگر فونتها اضافه میشود و انتخاب را برای شما راحتتر میکند. همچنین شما میتوانید با کمک گرفتن از ذهن خلاق خود فونت  اندازه آن را خودتان طراحی کرده و به تخیل خود اجازه پرواز دهید. درصورتی که در خوشنویسی تسلط داشته باشید میتوانید با کمک گرفتن از مفاهیم هنری و انتزاعی یک تتو فونت هنری و زیبا برای تمام عمر خود داشته باشید.

خوشنویسی هنری در تاتو فونت

برای کسانی که در حوزه هنر فعالیت دارند یا دنیایی هنری دارند، الهام گرفتن از سبک خوشنویسی هنری ، یکی از عالیترین جلوه های شناخته شده این حوزه میباشد. با انتخاب سبک هنری دیگر نیاز به مقید کردن خود به مقررات و قوانین خاص این زمینه نیستید و میتوانید آزاد از هر گونه چهارچوب از تمامی ظرفیت هنری خود برای خلق اثر مورد علاقه و نظر خود استفاده کنید. برای بکار بردن این سبک در تتو فونت میتوانید از حروف و یا اعداد استفاده کنید و یا اینکه در ابتدا نوشتن را بر روی کاغذ شروع کرده و بعد تصمیم نهایی را برای ایجاد تتو بگیرید. فونتهای خوشنویسی از کلاسیک تا دستنویس متغیر هستند.

فونتهای دست نوشته منحصر به فرد و همیشه بروز خواهند بود. این روش پر طرفدار اغلب، به ویژه در فرهنگهای آسیایی مانند ژاپنی بسیار رایج میباشد.

چگونه فونت “خود” را انتخاب کنیم؟

انتخاب فونت باید با دقت زادی انجام شود و نسبت آن بستگی به این دارد که متن مورد نظر شما طولانی است یا کوتاه و اینکه درمورد چه موضوعی است. اندازه و فونت انتخابی شما حتی بستگی به این دارد که چه نوع از حروفی را برای تتو خود انتخاب کرده باشید. انواع فونتهای تتو دارای اشکال و اندازه های منحصر به فرد هستند و چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند ضخامت خطوط، فاصله بین حروف، درجه تمایل و بسیاری ویژگی های دیگر است.

فونت سبک ماشین تحریر در طراحی

با اینکه ماشینهای تحریر قدیمی ایرادات خود را در تایپ داشتند، اما همواره سبک زیبا و خاصی است که تحریر آنها بسیار مورد توجه میباشد.

مزایای انتخاب فونت آنلاین

از مزیتهای استفاده از فونت آنلاین در دسترس بودن راحت و آسان آنها است و دیگر اینکه دارای تنوع بسیاری میباشند و میتوان از بین آنها طرح مورد نظر و ایده آل خود را پیدا کنید. انتخاب فونت بصورت آنلاین، این مزیت و قابلیت آن را دارد که انواع فونتهای آن را به زبانهای مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و دیگر زبانها بیابید. حتی پس از وارد کردن عبارت مورد نظر، می توانید سبکهای مختلف (سیریلیک، لاتین، گوتیک) را برای انتخاب تتو فونت خود مشاهده کنید.

چگونه فونت “خود” را انتخاب کنیم؟

انجام تتو یک تصمیم جدی و دائمی است که شما را تا آخر عمر همراهی میکند. پس در انتخاب فونت و طرح کلمات خود نهایت دقت را بکار ببرید. همچنین نیازی به عجله در این کار نیست و زمانی را برای فکر کردن به آن درنظر بگیرید تا بتوانید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید. آلبومها و گالری های مختلف را بگردید و نمونه کارهای تتوکارهای دیگر را به دقت بررسی کنید تتا بتوانید طرحی را انتخاب کنید که با شخصیت و احساسات شما سازگار باشد.

سبکهای قدیمی برای تتو فونت انتخاب این سبکها ممکن است در نگاه اول برای برخی ها جالب بنظر نرسد. اما این سبک از تتو فونت نیز جذابیت های خاص خود را دارد و ممکن است حاوی معانی و الهامات خاصی برای فردی باشد که ان را انتخاب میکند.

گوتیک در تاتو فونت

فونت گوتیک با وجود سادگی ها و پیچیدگیهای خاص خود براحتی قابل خواندن هستند و رمز گشایی آن و پی بردن به معانی موجود درآن راحت میباشد.

فونت وسترن

این فونت بیشتر در غرب مورد توجه و پرکاربرد است. بویژه دربین دوچرخه سواران، مانند مردان قوی، با اعتماد به نفس و گاهی اوقات حتی ظالم، این تتو فونت بسیار رایج میباشد.

طراحی آسیایی در تاتو فونت

فونتهای آسیایی و شرقی معمولا توسط کسانی استفاده می‌شود که می‌خواهند دربین مردم متمایز شوند و ادعا می‌کنند که فردی مرموز هستند.

انواع مصداقهای تاتو فونت

  • حروف در هم تنیده شده: این تتو ترکیبی از حرف ابتدای نام شما و نام یکی از عزیزانتان میباشد که بصورت درهم تنیده است.
  • تتوهای کوچک: تتو فونت کوچک میتواند هر چیزی باشد و از خوبی این تتوها این است که قابلیت این را دارد که درهر جایی از بدن شما طراحی شود.
  • اشک فرشته: این سبک از حروف تتو کمی ضخیم هستند اما ظاهر کلاسیک آنها بسیار زیبا و دلنشین میباشند.
  • آنگویلا: این تتو فونت شامل حروف کوچک و علائم نگارشی ظریف میباشد که در نگاه اول کاملا خواناست، اما پیچیدگی های خود را دارد و یک فونت کاملا زنانه است.
  • نامه سیاه: یک فونت تقریبا قدیمی با خطوط ضخیم و دندانه های سیاه و سایه دار میباشد.
  • ذات: این فونت حروف که بسیار جالب میباشد از اشکال قلب، صلیب، کلید و سایر اشکال دیگر تشکیل شده است و همین آن را بسیار جالب، مرموز و اسرار آمیز جلوه میدهد.
  • گانگستای اصلی: نوعی است که یادآور آلبومهای موسیقی هیپ هاپ دهه 90 میباشد و به طرز نمادینی این پیام را دربر دارد که ما میتوانیم بدترین باشیم و این حروف تتو ممکن است دربین نوجوانان جذابیت بیشتری برای انتخاب داشته باشد.
  • تواموتو: یک فونت قبیله ای است که دربین دیگر فونتها میتواند خاصترین انها باشد.