تاتو کوچک بسیار طرفدار دارد چرا که بعضی افراد دوست ندارند طرحی که روی بدن میزنند بزرگ باشد و به سمت تتو کوچک میروند برای دیدن نمونه این طرح ها به سایت مراجعه کنید

تاتو کوچک

پر طرفدار ترین تاتو کوچک و تاتو کوچک خاص – دکتر تاتو ایران

تاتوهای بزرگ معمولاً آنهایی هستند که بیشتر توجه ما را به خود جلب می کنند. این تاتوها از همه به روزتر و قدرتمندتر هستند. با این حال تاتو کوچک نیز جذابیت خود را دارد. چه ساده باشند چه پیچیده و حاوی طرحها و خطوط زیاد. فارغ از رنگ، تتو کوچک در رنگ سیاه و در رنگهای دیگر بسیار پر طرفدار و زیبا میباشد. همچنین ایده ها و خلاقیتهای زیادی را میتوان در یک تاتو کوچک پیاده کرد. مانند یک نقل قول یا نوشته، خاطره و یا تلفیقی از مجموعه ای از مفاهیم انتزاعی.

مزایای تاتو کوچک

  • به راحتی قابل پنهان کردن هستند.
  • هر نقطه از بدن که بخواهید میتوانید آن را به کار ببرید.
  • با یک تاتو کوچک میتوانید هر قسمت از بدن را که در رنگ آن مشکلی وجود دارد یا میخواهید بپوشانید.
  • پوشاندن اسکار
  • محو جای زخم و یا جای جراحی

دلیل جذابیت تاتو کوچک برای خانمها

خانمها عاشق تتوهای ظریف و ساده ای هستند که در عین کوچکی مفاهیم جالبی در مورد زندگی داشته باشند و مجالی است برای اینکه بتوان این قبیل مفاهیم را در خود جای بدهد. میتواند ظاهری جذاب و ظریف به فرد بدهد و همین یکی از جذابیتهای بی اندازه یک تتو کوچک میباشد.

تاتو کوچک به عنوان اولین تتو

اولین تاتو یک تصمیم مهم است که باید به خوبی درباره آن فکر شود. زیرا در این مقطع شما تا به حال تتو انجام نداده اید و باید در نظر داشته باشید که هر طرحی انتخاب کنید تا پایان عمر شما را همراهی خواهد کرد. بنابراین باید از اتخاذ هر تصمیم هیجانی بپرهیزید. در صورتی که از معانی تتوها اطلاع ندارید حتما در مورد آن تحقیق کنید. بدون دانستن معانی تتوها برای آن اقدام نکنید. چرا که ممکن است ندانسته طرحی انتخاب کنید که معنای شایسته ای نداشته باشد یا اینکه مورد پسند شما نباشد. بنابراین در این مورد نهایت دقت را به عمل آورید.

تاتو باید مناسب شما و شخصیت شما باشد؛ همچنین هنگام انتخاب طرح خود علایق و شخصیت خود را نیز در نظر بگیرید. میتوانید در یک تاتو کوچک داستان زندگی و تجربیات خود را خلاصه کرده و در معرض دید قرار دهید.

چه مکانی برای تاتو کوچک مناسب است؟

در مورد محل تتو ، هیچ محدودیت واقعی وجود ندارد. با این حال، قسمت های خاصی از بدن وجود دارد که تاتو کوچک را بسیار بهتر پشتیبانی می کند و زیبایی آن را بیشتر تاکید میکند. مانند ساعد، مچ دست، گوش، مچ پا، شانه، کتف و فالانژها. در این مکانها تاتو شما را زیبا و جذاب نشان میدهند و میتواند شخصیت شما را جذاب و جالب توجه نشان دهد.

چرا تاتو کوچک را انتخاب کیم؟

تاتو کوچک به چندین مزیت شناخته شده است. اگر عاشق تتو هستید و از درد آن میترسید یک انتخاب مناسب برای شما میباشد.البته باید گفت که تاتو درد قابل توجهی ندارد و درد آن فقط در حد سوزش میباشد. همچنین طراحی این مدل نسبت به تاتوهای بزرگ و پیچیده که جای زیادی را میگیرد بسیار راحتتر میباشد. این نوع تاتو همانطور که قبلاً پیشنهاد کردیم می تواند به راحتی ماسک و پنهان شود که آن را برای افرادی که نمی خواهند توجه زیادی را به خود جلب کنند عالی میکند.

در نهایت، برخلاف آنچه شما فکر می کنید، تاتو کوچک می تواند ماهیت رسایی به خود بگیرد. علاوه بر این، ارزش زیبایی شناختی آن بسیار بیشتر و ظرافت آن بسیار دقیقتر است.

انواع تاتو کوچک

  1. تاتو زیبای پروانه : پروانه نشان دهنده رشد و تولد دوباره است. این طرح بسیار منحصر به فرد است و میتوانید آن را در هر جایی از بدن خود طراحی کنید.
  2. تاتو کوچک قلب : عشق مهمترین چیز در زندگی شماست. شما برای عشق خانواده، دوستان و علایق خود زندگی میکنید. یک قلب کوچک به شما یادآوری میکند که قلب شما چقدر بزرگ است. این تاتو به وضوح نشان دهنده عشق و اشتیاق است و اغلب توسط زوجها یا عاشقان انتخاب میشود. برای شخصی تر کردن این تاتو، نام (نام شخصی که دوستش دارید) اغلب روی قلب میتواند طراحی شود. با این حال در مورد انتخاب این تاتو ساده با احتیاط عمل کنید. زیرا اگر در مورد ادامه ارتباط خود با شریک عاطفیتان مطمئن نیستید در این باره عجله نکنید؛ چرا که جای پشیمانی نخواهد داشت.
  3. تاتو با نماد وایکینگ :نماد وایکینگ‌ها به این معناست که “هرجا اراده باشد، راهی وجود دارد”.
  1. تاتو حروف: حروف یک ایده عالی برای ارائه یک بیان خاص است که شما را معرفی میکند.
  1. تاتو کف دست: کف دست نماد تعادل است، ترکیبی برابر از ویژگی های مردانه و زنانه دارد. این یک طرح عالی است که نماد شخصیت شماست و میتواند یک تتو کوچک منحصر به فرد شما باشد.
  1. تتو کوچک مثلث روی گردن :این طراحی نمادی برای آینده ای روشنتر است. این فلشهای کوچک نماد نگاه به جلو و قرارگیری در مسیر درست میباشد؛ اگر به سمت بالا اشاره کند، نماد زنانگی است و اگر به سمت پایین اشاره کند، نماد مردانگی است.
  1. تاتو الماس :اگر در زندگی چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید، الماس به شما یادآوری می کند که روح شما تزلزل ناپذیر است و شما می توانید به آنچه میخواهید برسید.
  2. تاتو کوچک پرنده پرواز :پرنده و تتو آن نماد آزادی و یادآوری این موضوع است که نباید متوقف شوید؛ شما همیشه میتوانید به آنچه که در نظر دارید و قصد انجام آن را دارید برسید.
  3. تاتو پیکان: می تواند نماد این باشد که هر اتفاقی هم بیفتد، روح شما هرگز شکسته نخواهد شد.
  1. تاتو گوزن در پشت:این تتو نماد تجربه شما در زندگی شخصیتان میباشد و با تاتو گوزن شاخدار، جوهر نیروهای درونی و بیرونی خود را بیدار نشان میدهید.
  1. تتو کوچک خورشید: این تاتو یادآوری روزانه از اهمیت شما و اهمیت زندگی است.
  1. تاتو خانواده فیل : رهبر گروه فیلها همیشه پیرزنی است که به شدت از توله ها محافظت و گله را راهنمایی میکند. این تاتو شما را به یاد یک زن قوی و وفادار با ارزشهای عمیق خانوادگی می اندازد.
  1. تاتو خارپشت دریایی : اگر عاشق طبیعت هستید و قدردان آن هستید، این تاتو یادآور اشتیاق به زندگی است.
  1. تاتو کوچک به شکل عنصر هوا :طرح این تاتو یک مثلث است که یکی از نمادهای اصلی میباشد و این نشان دهنده “هوا” است که عنصری از اصول هوش و خلاقیت است.
  1. تاتو کوچک پشت گوش با گلهای زیبا : این تتو به معنای حضور یک نگهبان در زندگی شما میباشد و نماد زیبایی، خلوص و وفاداری است.
  1. تتو رنگی گل اسطوخودوس: تاتو بنفش اسطوخودوس به معنای آرامش است.
  2. تاتو زودیاک :اگر از طرفداران علائم زودیاک هستید، این طرح منحصر به فرد خواهد بود. این تاتو نشان دهنده شخصیت شماست. به طور کلی، برای بسیاری از دوستداران علائم و نشانه ها، این تاتو نشان دهنده سبک، شخصیت و دیدگاه کلی آنها در زندگی است.
  3. تاتو برگ و حلقه با جوهر سیاه : میتواند به معنای افزایش قدرت در شما باشد.
  1. تاتو ماه :تاتو کوچک ماه به دلیل هلالی بودن آن انرژی منفی را از بین میبرد و انرژی یین یانگ را در زندگی شما متعادل میکند. همچنین انجام این تتو خلاقیت و رشد شما را تقویت کرده و رشد میدهد. این طرح برای افرادی مناسب طراحی است که تجربیات متفاوت و زیادی در مراحل زندگی خود داشته اند.
  1. تتو انتزاعی بسیار زیبا: یک تاتو کوچک یا امضا به شکل خطوط انتزاعی ایده خوبی برای اعمال روی پوست شما است.
  1. تاتو رنگین کمان : معنای این تتو داشتن روح زیبا و هدیه میباشد.
  1. تاتو گل نیلوفر آبی : تاتو مینیاتوری با گل نیلوفر آبی به معنای آرامش درونی است. این نماد معمولا توسط فردی که یوگا یا مدیتیشن انجام میدهد استفاده میشود. ایجاد این تتو روی پوست شما میتواند یادآور این نکته برای شما باشد که به خود استراحت دهید و اجازه دهید که آگاهانه رشد کنید.
  1. تتو کوچک رد پای سگ : تاتو رد پای سگ برای دوستداران حیوانات خانگی به خصوص حیوان خانگی شما بسیار پر معنا و جذاب است.
  1. تتو رعد و برق : این تتو ایده آل برای کسانی است که انرژی زیادی دارند.
  1. تاتو کلمه زندگی : با این تاتو اهمیت زندگی را برای خود نمادین کنید. البته که میتوانید فونت و طرح مورد علاقه خود را برای این خلق کنید.
  1. تاتو هواپیما : تاتو مینیاتوری هواپیما برای افراد با ذهن باز که دوست دارند از مکانهای جدید دیدن کنند و با فرهنگهای جدید آشنا شوند مناسب است. این طرح مورد علاقه کسانی است که عاشق سفر میباشند و علاقه مند به اکتشافات جدید هستند.
  1. تاتو کوچک تاج زیتون : تاج گل زیتون نماد پیروزی، موفقیت و قدرت است.
  1. تاتو کلمه عشق : یک تاتو عاشقانه کوچک روی مچ دست به ما یادآوری می کند که عشق همه را تسخیر میکند. عشق قوی ترین احساسات انسانی است و ایده آل برای کسانی که قلب بزرگ و مهربانی دارند.
  1. ماه :تاتو ماه نماد زندگی بسیاری از مراحل آن است. این یک تاتو خوب برای افرادی است که احساس می کنند لحظات مختلفی را در زندگی خود تجربه کرده اند.
  1. تتو کوچک آرو :این تاتو نشان دهنده زندگی، پشتکار، شروعی جدید و قدرت است. این یک تاتو عالی برای همه کسانی است که می خواهند از صفر شروع کنند و مشکلات خود را پشت سر بگذارند.
  1. تتو کوچک اژدها :این تاتو نشان دهنده ظلم، عرفان، قدرت و همچنین شخصیتی قوی است. اندازه آن میتواند متفاوت باشد، بسیاری از مردم فکر میکنند که هر چه تاتو اژدها بزرگتر باشد، شخصیت شما قویتر است. این تصویر همچنین میتواند حسادت یا سایر ویژگیهای منفی را در شما نشان دهد.
  1. روباه : روباه میتواند نشان دهنده ذهن درخشان شما باشد یا فقط حیوان مورد علاقه شما باشد. دلیل انتخاب شما هر چه که باشد، این تاتو همیشه تاثیر زیادی خواهد داشت. این تاتوها امروزه یکی از محبوبترین طرحها هستند.
  1. بال :این تاتو نشان دهنده آزادی است و به شما یادآوری می کند که شما یک فرد کامل هستید که هیچ کس نمی تواند آن را کنترل کند.
  1. اشک: در ابتدا، تاتوهای اشک نشان دهنده قتل بودند، اما امروزه میتوانند نشان دهنده “مرگ” و “تاریکی” باشند.