امروزه تاتو ساده طرافدار زیادی پیدا کرده چرا که خلوت و ظریف بودن آن باعث جذابیت بیشتر تتو ساده شده برای انجام میتوانید با شماره های درج شده در سایت هماهنگ کنید

تاتو ساده

[rank_math_breadcrumb]

جذاب ترین تاتو ساده و طرحهای تتو ساده – دکتر تاتو ایران

تاتو ساده

تاتو ساده در هر اندازه و طرحی که شما بخواهید وجود دارد و گاهی اوقات، کوچکترین تتو میتواند بیشترین تاثیر را داشته باشد. این تتو ساده میتواند با چند خط، اشکال هندسی کوچک و یا تلفیقی از موضوعاتی که میخواهید آن را در تتو خود نشان دهید طراحی شود. این تتوها میتوانند به همان اندازه ای که تتوهای بزرگ تاثیر گذار هستند، موثر باشد.

تاتو ساده روی بازو برای دختران

انتخاب یک تاتو ساده یکی از راه های داشتن جذابیت بیشتر میباشد. با یک تاتو ساده میتوانید فضایل طبیعی خود را در آن وصف کنید یا عزت نفس خود را افزایش دهید. اغلب، دختران شخصیتهایی را انتخاب می کنند که در مورد ویژگی های شخصی آنها صحبت می کنند. افراد رمانتیک و رویایی، تصاویر کوچکی از پری های شکننده، پروانه های، سنجاقک ها، قاصدک های در حال پرواز و پرندگان درخشان از این قبیل هستند.

خانمها دنیای درونی فوق العاده ای دارند که اگر بخواهند آن را در یک تاتو ساده به تصوصر بکشند میتوانند اثرات اعجاب انگیزی را خلق کنند. این تصاویر میتواند شامل ستاره ها و سیارات، حیوانی زیبا، شاخه ای از یک درخت یا اثری از یک جنگل زیبا و یا حیوانات افسانه ای مانند یونیکورنها و یا اژدها باشد.ساده ترین تتوهای رایج که مورد انتخاب بسیاری میباشد تتو پاهای گربه، گل رز نمادین یا قلب است. همچنین تتو روی انگشتان و یا نزدیک ناخنها میتواند بسیار مورد توجه باشد و حتی مانیکور شما را چشمگیرتر نشان دهد.

یکی دیگر از تتوهای پر طرفدار و ساده برای خانمها تاتو زیور آلات به شکل دستبند، پابند و یا انگشتر میباشد که بسیار ظریف، نمادین و زیبا میباشند. مانند تاتو پر که نماد سبکی و معنویت است. از نمونه طرحهای خلاقانه برای تتو ساده زنانه میتواند طرحهای مربوط به پرندگان و یا ستاره ها باشد که نشاندهنده آزادی و یا تغییراتی در زندگی فرد میباشد. از دیگر تتوهای مورد توجه و مورد استقبال زیاد توجه خانمها طرح تاج میباشد که یک تاتو ساده و قدرتمند به حساب می آید.

تاتو ساده

تاتو ساده روی دست مردان

بسیاری از مردان نیز خود را به تاتوهای کوچک روی دست محدود می کنند. نمادهای ساده، کتیبه ها و انواع طلسمها  روی دست یک مرد میتواند بسیار جالب و اسرار آمیز به نظر برسد. از جمله این تتوها میتوان به هیروگلیف سه گانه، که نشان دهنده یک سه گانه، یک لنگر و یک قلب است، اشاره کرد. مورد دیگر علامت “یین یانگ” روی مچ دست میباشد که بسیار محبوب است.

بسیاری از مردان ستاره دنباله دار، رژه ستاره ها یا تار عنکبوت را برای طرح تتو خود انتخاب می کنند.برخی دیگر اعداد و یا حروف مختلف را به طور کامل یا به اختصار انتخاب میکنند. این میتواند نشان از وقوع یک اتفاق یا مجموعه ای از اتفاقات در زندگی فرد باشد که از آن گذر کرده و برای وی نقش مهمی در زندگی او داشته است.

همچنین نشانهای غیر معمول و انتزاعی نیز طرحهای زیبا و متفاوتی را برای تتو مردانه ارائه میدهند که ستاره ها روی ساعد، شعله های آتش، الگوها و نشانه های زودیاک میتوانند از این قبیل باشند.طرحهای مورد توجه دیگر شامل حیوانات و پرندگان مانند گرگ، ببر و یا خرس میباشند. از میان پرندگان نیز مردان آنهایی را ترجیح میدهند که نماد قدرت و آزادی باشند مانند عقاب.

انواع ایده های تاتو ساده

تاتو قلب

همان طور که واضح است تاتو قلب یک تاتو عاشقانه میباشد.

تاتو سه نقطه

این تتو یک طرح نمادین است که میتواند نشاندهنده واحد خانواده باشد و با تولد هر فرزند یک نقطه به آن اضافه کرد.

برنامه ریزی برای یک تاتو ساده

  1. اولین طرح تتو خود را از چند ماه قبل انتخاب کنید. تصمیم گیری در مورد اولین تتو یک انتخاب بسیار مهم است.می‌توانید از نمادها یا تصاویری که برای شما معنای مهمی دارند یا حتی فقط یک طرحی که به نظرتان زیباست، الهام بگیرید. قبل از انجام تتو چندین ماه به طرح آن فکر کنید تا مطمئن شوید که آن چیزی است که می خواهید برای همیشه روی بدن خود داشته باشید یا خیر.

اگر مطمئن نیستید که برای تاتو ساده آماده هستید، وقت بگذارید و هر زمان که آماده بودید برای این کار اقدام کنید. اگر نگران درد هستید، یک تاتو ساده و کوچک انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تتو خود را خودتان طراحی کنید و آن را به تتوکار خود نشان دهید.

  1. اگر می ترسید، قسمتی از بدن را برای تتو انتخاب کنید که نسبت به دیگر نقاط کمتر دردناک باشد. کمترین درد در بدن برای انجام تاتو، ران ها، عضله دوسر، ساق پا یا سایر نقاط با توده عضلانی بزرگ است. در صورتی که برای اولین بار است که تتو میکنید، از تاتو داخل زانو، قفسه سینه، زیر بغل، نوک سینه، پلک ها یا اندام تناسلی خودداری کنید.
  2. روی پوست تمیز و سالم تاتو کنید.اگرچه در صورت تمایل می‌توانید جای زخم‌های ضخیم یا تکه‌های پوست ناهموار را با تتو ساده بپوشانید، اما تصویر روی پوست تمیز بیشتر مشخص می‌شود. مرطوب کردن روزانه ناحیه با شی باتر یا کره کاکائو به مدت 1 تا 2 هفته قبل از قرار جلسه می تواند به صاف و لطیف شدن پوست کمک کند. همچنین می توانید از یک مجموعه ویتامین که برای تقویت مو، پوست و ناخن ها طراحی شده است یا مکمل هایی مانند بیوتین برای بهبود ظاهر پوست خود استفاده کنید. از تاتو بر روی آفتاب سوختگی، کبودی یا بثورات پوستی خودداری کنید. زیرا نه تنها بیشتر از تاتو روی پوست سالم آسیب میرساند، بلکه می تواند احتمال ابتلا به عفونت و جای زخم را افزایش دهد.

پیدا کردن یک تاتوکار خوب برای ایجاد یک تاتو ساده

  1. قبل از مراجعه حتما مراکز و کلینیکهای تخصصی تتو را بررسی و پیدا کنید.با چک کردن نظرات و رتبه‌بندی‌های آنلاین، در استودیوهای تاتو، بررسی های خود را در این رابطه آغاز کنید. اگر یکی از دوستان شما تاتو ساده دارد، از آنها بپرسید که آنها را کجا انجام داده اند و آیا آنها کلینیکی که خود به آن مراجعه کرده اند را توصیه می کنند یا خیر. همچنین بهتر است قبل از انتخاب نهایی طرح برای تتو تمامی گالری های موجود را به دقت بررسی کنید و سعی کنید بهترین طرحی که میتوانید با آن ارتباط بگیرید و با روحیات و شخصیت شما همخوانی و تطابق دارد را انتخاب کنید.

اگر یک سالن تتو ساده جدید است و نظرات زیادی درباره آن پیدا نکردید، با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید عکسهایی از نمونه کارهای خود در اختیار شما قرار دهند.

ارزان ترین مرکز تاتو را انتخاب نکنید، مگر اینکه بخواهید کیفیت را نادیده بگیرید. با این حال، از آنجایی که تاتوها دائمی هستند، ارزش انتخاب یک کلینیک گران قیمت و با کیفیت را دارند.

  1. حتما از تتوکار خود قبل از انجام تتو نمونه کار بخواهید. اکثر مراکز تتو عکس کارهای خود را به صورت حضوری یا در صورت درخواست در وب سایت خود ارائه میدهند. کار هر کلینیک را با ایده تاتو خود مقایسه کنید و کار هنرمندی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما مطابقت دارد. سبکهای هنری نیز می تواند بین هنرمندان تتو ساده در همان مرکز متفاوت باشد.
  2. حتما از مرکزی که میخواهید برای تتو به آن مراجعه کنید بازدید کنید. هر چند که شما یک تاتو ساده را انتخاب کرده باشید، اما داشتن نظرات خوب و مثبت و همچنین داشتن نمونه کارهای خوب و ایده آل از کارهایی که دوست دارید توسط تاتوکار مورد نظرتان بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین داشتن یک جلسه مشاوره برای زدن تاتو ساده قبل از انجام آن ضروری است. مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت است نظافت و تمیزی سالن و همچنین داشتن گواهینامه و مدرک معتبر برای انجام تتو میباشد.

مطمئن باشید سالنی را انتخاب میکنید که کار آنها با قوانین و مقررات در این حوزه مطابقت داشته باشد و حتما از یکی از کارمندهای حاضر در مرکز تتو مورد نظر خود درمورد اقدامات نظافتی و ابزار استریل شده بپرسید و تقاضا کنید که نحوه کار را با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی و بهداشتی برای شما توضیح دهد.

  1. پس از بررسی چندین مرکز تاتو و هنرمندان آن، مرکزی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید (با در نظر گرفتن کیفیت، ایمنی و سبک شخصی). سپس یک قرار ملاقات با هنرمند تاتو بگذارید. برای جلوگیری از تصمیم گیریهای تکانشی، سعی کنید حداقل یک یا دو هفته قبل از اقدام به یک تاتو ساده قرار ملاقات بگذارید. به این ترتیب، برای تغییر نظر خود وقت دارید.
  2. ایده های جالب برای تاتو ساده خود را از چند روز قبل با هنرمند تاتو در میان بگذارید.اکثر هنرمندان تاتو به چند روز زمان نیاز دارند تا شابلونها، جوهرها و سایر ابزارهایی را که برای ساخت تاتو شما نیاز دارند، آماده کنند. حداقل 2 تا 3 روز قبل از قرار ملاقات، شخصاً، از طریق ایمیل یا تلفن با تاتو کار خود در مورد آنچه در ذهن دارید صحبت کنید.

آماده شدن برای زدن یک تاتو ساده

  1. قبل از رفتن به سالن تاتو یک وعده غذایی کوچک و سالم میل کنید. خوردن یک وعده غذایی خوب تضمین می کند که انرژی کافی برای انجام تتو داشته باشید.غذاهایی را انتخاب کنید که حاوی پروتئین های زیاد و کربوهیدرات هستند. از مصرف قندهای تصفیه شده خودداری کنید.
  2. حداقل 15-20 دقیقه زودتر در محل حاضر شوید. قبل از قرار ملاقات ممکن است لازم باشد رضایتنامه پر کنید و هر سوالی در ذهن دارید از متخصص تتو بپرسید. لطفا کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشید، زیرا ممکن است سن شما نیاز به تایید داشته باشد. اگر در مورد انجام تاتو عصبی هستید، زود رسیدن به شما زمان می‌دهد تا آرام شوید و با محیط اطراف خود سازگار شوید.
  3. در مورد سابقه پزشکی خود با هنرمند تاتو صحبت کنید. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید، از پزشک خود بپرسید که آیا انجام تتو برای شما بی خطر است یا خیر. بنابراین، تاتوکار را از سابقه پزشکی اخیر خود مطلع کنید، به خصوص اگر بیماریهای مزمن دارید. این کار تاتوکار شما را از تمام خطرات احتمالی و اقدامات احتیاطی که ممکن است نیاز به انجام داشته باشد آگاه می کند. اگر بیماری مزمنی مانند دیابت یا صرع دارید، گواهی پزشکی همراه داشته باشید. برخی از هنرمندان تاتو برای اطمینان از ایمنی شما به آن نیاز دارند.
  4. در حالی که هنرمند تاتو پوست شما را تمیز می کند، بی حرکت بایستید. هنگامی که او آماده شروع باشد، ناحیه ای را که می خواهید تاتو کنید با الکل تمیز میکند. تا جایی که ممکن است بی حرکت بمانید تا هنرمند تاتو پوست شما را آماده کند و اگر نیاز به عطسه یا حرکت ناگهانی دارید، ابتدا به او اطلاع دهید. اگر پوست حساسی دارید، به تتوکار خود اطلاع دهید تا در اصلاح و تمیز کردن اپیدرم شما ملایمت خاصی داشته باشد.
  5. شابلون را بررسی کنید زیرا هنرمند آن را روی پوست شما اعمال می کند.پس از تمیز کردن پوست، هنرمند تاتو احتمالاً از صابون یا چوب دئودورانت برای انتقال شابلون به پوست استفاده میکند یا آن را مستقیماً با یک نشانگر مخصوص روی پوست می کشد. قبل از انتقال آن به پوست شما و شروع به تاتو برای هر گونه شک و اشتباه، آن را بررسی کنید. هنرمند در حین کار روی پوست شما از شابلون پیروی می کند تا تصویری دقیق و بدون خطا به دست آورد. برخی از هنرمندان ممکن است از استنسیل استفاده نکنند و مستقیماً تصویر را روی پوست شما ردیابی کنند. اگر چنین است، قبل از اینکه هنرمند شروع به تاتو کند، تصویر ردیابی شده را بررسی کنید.

مراقبت از یک تتو ساده

  1. در طول قرار ملاقات خود برای غلبه بر درد اقدامات لازم را انجام دهید. البتهبسته به جایی که تاتو خود را انجام می دهید، ممکن است درد یا فشار خفیف یا متوسط ​​را تجربه کنید. سعی کنید با تمرینات تنفسی، صحبت با هنرمند تاتو یا گوش دادن به موسیقی درد را کاهش دهید. همچنین از مصرف مسکن های بدون نسخه قبل از جلسه خودداری کنید، زیرا می توانند به عنوان رقیق کننده خون عمل کرده و باعث خونریزی بیشتر شما شوند.
  2. اگر نیاز به انجام هر حرکتی دارید به هنرمند تاتو بگویید.از آنجایی که تاتو زمان بر است و می تواند پوست را تحریک کند، ثابت ماندن در طول جلسه کاری دشوار است. با این حال، برای جلوگیری از اشتباهات، تا جایی که ممکن است بی حرکت بمانید و به هنرمند تاتو خود اطلاع دهید که آیا نیاز به حرکت دارید. در صورتی که طرح مورد نظر شما برای تتو بزرگ یا پیچیده باشد، ممکن است طراحی شما به چند جلسه نیاز داشته باشد. اگر احساس اضطراب و درد کردید میتوانید از تاتوکار خود زمانی را برای استراحت در حین جلسه تقاضا کنید.
  3. دستورالعملهای تاتو خود را در مورد نحوه مراقبت از آن برای بهبود دنبال کنید. بسته به نوع تتو ساده، این ممکن است شامل پوشاندن آن با بانداژ، انجام شستشوی منظم یا استفاده از کرمهای ضد باکتری باشد. نادیده گرفتن این دستورالعمل ها می تواند منجر به عفونت شود.