تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی + تکنیک تزریق ژل لب روسی

لب‌ ها از مهم‌ ترین نشانه‌ها در زیبایی چهره هستند و داشتن لب‌های پر می ‌تواند ارزش افزوده‌ ای باشد که ظاهری طبیعی و جوان ‌تر به چهره می‌ دهد.در پزشکی زیبایی، درمان‌ های زیادی برای شکل دادن به لب ‌ها و سایر قسمت‌ های بدن به روشی منحصر به فرد و غیر تهاجمی وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل لب روسی است.تکنیک تزریق ژل لب روسی شامل موارد زیر است:

  • تغییر شکل لب ها
  • حجم بیشتری می گیرد
  • اصلاح ویژگی ها ( کانتور لب )
  • چروک های موجود در اطراف لب را پر می کند .

میل به داشتن لب ‌های حجیم‌ تر ، پرتر و حسی ‌تر، اکنون با تکنیک‌ های نوآورانه و بسیار مؤثر قابل دستیابی است. این به لطف تجربه پزشکان زیبایی است که تکنیک ها را کامل کرده اند و روش های بسیار کمتر تهاجمی را نسبت به گذشته تجربه کرده اند.

امروزه تکنیک لب های روسی بسیار پر طرفدار است و با توجه به مدلی که دارد به آن قلبی و سه دکمه هم می گویند زیرا شامل دادن شکلی شبیه به قلب به لب ها است، درست مانند عروسک های معروف روسی . این روش شامل بالا بردن کمان کوپید با تزریق عمودی اسید هیالورونیک است .

این تکنیک در صورتی که توسط یک متخصص زیبایی انجام شود، می ‌تواند ظاهری منحصر به فرد به لب‌ ها ببخشد که بر روی صورت خود نمایی کند و نتیجه ‌ای هماهنگ و بدون برهم‌ خوردن قیافه فرد ایجاد کند.

تزریق لب روسی تا چه مدت ماندگاری دارد؟

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل لب روسی بین 6 تا 12 ماه می باشد. مدت زمان آن با توجه به سبک زندگی بیمار متفاوت است قرار گرفتن در معرض آفتاب و سیگار کشیدن زمان ماندگاری را کاهش می دهد، نوع فیلر و مدت زمان لازم برای جذب مجدد هیالورونیک اسید توسط بدن و بازه زمانی آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی در چه زمانی انجام نمی شود؟

توصیه می شود برای افرادی که در زمان جلسه تزریق ژل لب روسی ضایعات ناشی از تبخال در مرحله فعال یا زنان باردار یا شیرده دارند از انجام این عمل خودداری شود. همچنین اگر از بیماری های پوستی خودایمنی رنج می برید، بهتر است ازانجام این روش خودداری کنید.

بهتر است قبل از تزریق ژل لب روسی این کارها را انجام ندهید؟

هر پزشک زیبایی قوانین خاص خود را دارد، اما از جمله مواردی که باید یک هفته قبل از قرار ملاقات برای تزریق ژل لب روسی و به خصوص 48 ساعت قبل از آن کاملاً پرهیز کرد، ممنوعیت سیگار کشیدن، نوشیدن الکل و مصرف داروهای رقیق کننده خون و مکمل های غذایی مانند ، ویتامین E و روغن است.

تزریق ژل لب روسی توسط کدام فیلر ماندگاری بیشتری دارد؟

به طور کلی، ماده ای که بیشتر در تزریق ژل لب روسی استفاده می شود اسید هیالورونیک است که در ترکیبات ایمن، آوانگارد و از نظر تکنولوژی پیشرفته ای فرموله شده است که نتایج موثر و ماندگاری فزاینده ای را تضمین می کند.

هیالورونیک در تزریق ژل لب روسی چیست؟

اسید هیالورونیک یک ژل چسبناک شفاف است که در سرنگ های استریل برای تزریق ژل لب روسی انجام می شود. که یک پلی ساکارید طبیعی و یک بلوک ساختمانی مهم در پوست، زیر پوست، بافت های همبند و مفاصل است. در جراحی زیبایی از آماده سازی استفاده می شود که منشاء حیوانی ندارد، بنابراین بی خطر است و با حداقل امکان واکنش های جدی است. آماده سازی های مختلفی از شرکت های مختلف وجود دارد که البته اساساً از نظر خطرات و عوارض احتمالی تفاوتی ندارند.

در جراحی زیبایی از داروهای هیالورونیک اسید برای افزایش حجم بافت استفاده می شود. از آنها برای تنظیم و کاهش چین و چروک و در مواردی که کمبود بافت وجود دارد، برای پر کردن پوست و نواحی زیر پوست استفاده می شود.

اسید هیالورونیک به مرور زمان از بین می رود و بنابراین اثر ماندگاری ندارد. مدت اثر بستگی به خود آماده سازی و واکنش بدن به اسید هیالورونیک دارد. برای اثر ماندگار لازم است آن را اضافه کنید. آماده سازی اسید هیالورونیک اغلب با سایر آماده سازی ها (مانند بوتاکس) یا حتی با جراحی ترکیب می شود. برای استفاده کمتر دردناک از تزریق بی حسی موضعی یا کرم حاوی بی حس کننده استفاده می کنیم. آماده سازی اسید هیالورونیک باعث قرمزی موقت، تورم و علائم گزش می شود که معمولا در عرض چند روز ناپدید می شوند.مدت اثر بستگی به خود آماده سازی و واکنش ارگانیسم دارد.

تزریق ژل لب روسی در کلینیک زیبایی

روش تزریق ژل لب روسی

درمان پرکننده لب به صورت سرپایی، از طریق تزریق یک ماده پرکننده به مخاط لب ، به طور کلی بر پایه اسید هیالورونیک، با سوزن‌های بسیار نازک انجام می‌شود که امکان مداخله بسیار هدفمند را فراهم می‌کند.

تکنیک های تزریق مختلفی وجود دارد که امکان دستیابی به نتایج متفاوت را فراهم می کند:

  • تکنیک کلاسیک یا خطی : این روش رایج ترین است و شامل تزریق اسید هیالورونیک از پایین به لب به صورت موازی و در حین بیرون کشیدن سرنگ است. نتیجه این تکنیک بسیار قابل مشاهده است و ممکن است در مقایسه با سایر انواع تکنیک ها کمتر طبیعی باشد.
  • تکنیک عمودی : با تزریق خطی عمود بر خط لب انجام می شود.
  • تکنیک فن : با یک نقطه ورودی، تزریقات خطی به صورت شعاعی در ناحیه مورد نظر با استفاده از کانولا انجام می شود.
  • تکنیک میکروتونل در تزریق ژل لب روسی : این یک تکنیک کمتر گسترده و بسیار خاص است، زیرا شامل بسیاری از تزریق‌ های خطی کوچک، از طریق ریزتونل ‌های سطحی، مقادیر کمی پرکننده است که به شما امکان می ‌دهد نتیجه بسیار دقیق و یک تصویرسازی یکنواخت و طبیعی و هماهنگ لب‌ ها را به دست آورید. با این تکنیک لب برجسته می ‌شود اما به سمت جلو بیرون نمی ‌آید و جلوه ‌ای از لب‌ های پر و گوشتی، بسیار طبیعی و زیبایی‌ شناختی می ‌دهد که در آن لب بالایی کمی کوچک ‌تر از لب پایینی است.

این از تکنیک خطی است که تکنیک روسی مشتق شده است ، یک روند واقعی در پزشکی زیبایی، که از افراط و تفریط مرتبط با روتوش لب در سال های اخیر، با نتایج بیش از حد و اغلب ناخوشایند، مانند به اصطلاح منحرف شده است. از سوی دیگر، تکنیک تزریق ژل لب روسی به طور فزاینده ای در ایران مورد تقاضای زنانی است که به دنبال نتایج هماهنگ و طبیعی هستند.

تزریق ژل روسی  یکی از جدید ترین ترند ها در زمینه پزشکی و جراحی زیبایی است.اما تزریق ژل لب روسی شامل چه چیزی است؟ تکنیک روسی که مستقیماً از روسیه وارد شد، نوعی از تکنیک خطی است . تزریق اسید هیالورونیک در این مورد در تمام لب ها انجام می شود و روش های مختلفی برای ساختن آن وجود دارد، اما به طور کلی تزریق های چندگانه خطی به ویژه روی لب بالا با هدف برجسته کردن کمان کوپید و برآمدگی بیشتر لب ها و صاف کردن لب ها انجام می شود.

بنابراین به جلو طولانی نمی شود. برای برجسته ‌تر کردن این انحراف لب‌ها به روشی واضح‌ تر، در روسیه تمایل به جدا کردن فضای آرئولار بین غشای مخاطی لب و عضله زیرین است.

تزریق ژل لب روسی تقاضای زیادی دارد، به خصوص توسط خانم هایی که خواهان لب های پر و پر احساس هستند، با این حال این یک تکنیک غیر معمول است و مهم است که توسط یک اپراتور متخصص و واجد شرایط مراقبت های بهداشتی یا توسط یک جراح زیبایی متخصص در تکنیک تزریق خاص انجام شود، زیرا به طور کلی باید لب بالایی، حتی با یک فیلر، فقط با یک فیلر نسبتاً بزرگ و نسبتاً بزرگ باشد. نسبت ایده آل و طبیعی در واقع 1:1.6 است ، یعنی لب بالایی کمی کوچکتر از لب پایینی است و در هنگام درخواست لب های روسی که آن را واژگون می کند، باید به آن توجه کرد.

تزریق ژل لب روسی در تهران

تکنیک پرکننده لب در اشکال مختلف، نه تنها از نظر حجم، بلکه از نظر صاف کردن چین و چروک، مدل ‌سازی و بازتعریف خطوط و نیمرخ ، نتایج بسیار خاص، قابل تنظیم و فوق‌العاده طبیعی را ممکن کرده است ، زیرا بر اساس عمق تزریق، ناحیه موضعی که در آن انجام می ‌شود، می ‌توانید نوع حجم را انتخاب کنید.

با این حال، اغلب بیماران درخواست هایی دارند که با ظاهر چهره و تناسب طبیعی آنها سازگار نیست و وظیفه متخصص این است که یک مشاوره پیشگیرانه انجام دهد تا با بیمار در مورد طبیعی ترین نتیجه ممکن در رابطه با نقطه شروع که مصنوعی به نظر نمی رسد و زیبایی طبیعی و فیزیولوژی صورت را مخدوش نمی کند، و در عین حال برای ایجاد و به دست آوردن این تکنیک موثر، بهترین نتیجه را انجام دهد . این بدان معناست که تکنیک روسی همیشه بهترین جراحی برای انجام نیست.

آنچه که باید در مورد قبل و بعد تزریق ژل لب روسی باید بدانیم.

بیماری که برای بهبود، اصلاح یا صرفاً میل به زیباتر و احساسی به نظر رسیدن فیلر لب یا هر تکنیک زیبایی شناختی دیگری را انتخاب می کند، باید بداند که چگونه قبل از هر چیز پزشک متخصص در این بخش را انتخاب کند.

پزشک متخصص زیبایی زمانی را به بیمار خود اختصاص می دهد تا در مورد نتایج به دست آمده صحبت کند و توضیح دهد که این تکنیک شامل چه روش هایی است و انتظارات افرادی که به دنبال لب های عالی هستند چیست.قبل از انجام تزریق ژل لب روسی، یک کرم بی حس کننده روی ناحیه آسیب دیده اعمال می شود تا هر گونه ناراحتی را که ممکن است پرکننده ایجاد کند، کاهش دهد.

مدت زمان پر کردن لب از نظر پزشکی زیبایی بین 20 تا 30 دقیقه متغیر است . در پایان عمل ممکن است تورم در ناحیه تحت درمان احساس شود که می تواند چند روز طول بکشد، اما نتیجه نهایی مطلوب به زودی خطی و مشهود خواهد بود.

بلافاصله پس از تزریق و در روزهای بعد، توصیه می شود از رژ لب یا آرایش به طور کلی روی لب ها خودداری کنید.پرکننده لب 6 تا 12 ماه دوام می آورد ، اما زمان بندی آن با توجه به سبک زندگی بیمار تغییر می کند.پزشک به کسانی که این تکنیک را انجام داده اند توصیه می کند که زیاد در معرض نور خورشید قرار نگیرند ، از برنزه کردن خودداری کنند و سیگار نکشند، این برای طولانی شدن اثر مورد نیاز و به دست آمده مفید خواهد بود.