تزریق بوتاکس بینی

فرم دهی عالی با تزریق بوتاکس بینی

تزریق بوتاکس بینی به عنوان یک گزینه غیر جراحی برای رفع چین و چروک بینی و لیفت نوک بینی استفاده می شود. با تزریق سوزن سم بر روی بینی ساخته می شود. همچنین در کاهش و از بین بردن چین و چروک های بینی که به دلیل تقلید ظاهر می شود، به خصوص بعد از لبخند زدن موثر است.

تزریق بوتاکس بینی به عنوان یک جایگزین جدید برای بسیاری از افراد در سال های اخیر دیده می شود. زیرا زمینه های استفاده در حال تغییر است. بوتاکس بیشتر برای درمان چین و چروک استفاده می شود. بنابراین اولین روشی است که در مشکلات چین و چروک بینی به ذهن می رسد.

علاوه بر این، به امیدی برای جراحی بینی تبدیل شده است. به عنوان یک کاربرد حمایتی برای جراحی بینی دیده می شود و می تواند به تنهایی اعمال شود. به عبارت دیگر، بوتاکس بینی نیز به عنوان یک روش جراحی زیبایی بینی ارجحیت دارد.

تزریق بوتاکس روی کدام قسمت بینی کار می کند؟

  • بوتاکس روی تمام ماهیچه های مخطط کار می کند و به آن اجازه می دهد تا انقباض تمام عضلات بینی، به طور کلی سه ماهیچه از آنها را مسدود کند.
  • عضله پرو سروس یا ماهیچه هرمی بینی ماهیچه ای عجیب و غریب است که به دو قسمت بین قاعده بینی و گلابلا (سر ابرو) ختم می شود. با پایین آوردن ابروها منجر به ابراز احساسات می شود.
  • بال بینی یا سپتوم بینی یا ماهیچه میرتیفورم ،هر دو سوراخ بینی (کلوملا) را می بندد و نوک بینی را به سمت پایین ،پایین می آورد.
  • عضله معمولی لیفت نازولبیال (عضله بالابر نازولبیال یا عضله بالابر بال بینی و عضله بالابر لب بالایی) هر بال بینی را از پیشانی دنبال می کند و با دو طرف روی غضروف بال بینی و لب بالایی پایان می یابد. بال بینی و لب بالایی لبخند را باز می کند.

تزریق بوتاکس بینی

چه کسانی می توانند تزریق بوتاکس بینی انجام دهند؟

تزریق بوتاکس بینی بی ‌دردترین و سریع ‌ترین روش ممکن در روش‌ های رینوپلاستی است. برای این برنامه ابتدا باید با یک متخصص زیبایی تماس بگیرید. شما باید با یک متخصص مناسب و یک فرد با تجربه کار کنید. زیرا مشکلات بینی که دقیقا در وسط صورت قرار دارد می تواند آزاردهنده باشد. یک برنامه نا مناسب ممکن است باعث شود که برنامه دوم هم پرهزینه و هم بیشتر باشد.

  • پس از مشاوره با متخصص می توانید متوجه شوید که آیا می توانید بوتاکس نوک بینی انجام دهید یا خیر. اگر در قسمت دیگر بینی و استخوان مشکلی وجود نداشته باشد و فقط نوک بینی پایین باشد، عمل لیفتینگ با بوتاکس قابل انجام است. اما اگر مشکلی وجود دارد نمی توانید خودتان تصمیم بگیرید، باید توسط متخصص معاینه شوید.
  • اگر برجستگی استخوانی روی سطح بینی وجود داشته باشد و با بوتاکس قابل اصلاح باشد، ممکن است بوتاکس در قسمت بالایی استخوان اعمال شود. این یک تصویر صاف روی بینی ایجاد می کند. شکل توخالی را می توان با بوتاکس از بین برد. بوتاکس و پرکننده ها را می توان با هم در چنین روش هایی ترجیح داد.
  • یکی دیگر از مشکلات بوتاکس بینی، بال های بینی است. اکثر متقاضیان جراحی بینی از این مشکل شکایت دارند. هنگام خندیدن، صحبت کردن و یا در کوچکترین حرکات، بال های بینی برخی افراد بیش از حد لازم حرکت می کند. بنابراین، دائماً متحرک است. روش تزریق بوتاکس می تواند در رفع این حالت موثر باشد. بال های بینی را می توان با استفاده از روش بوتاکس روی نوک بینی محدود کرد. هم باز شدن بال ها کاهش می یابد و هم از پایین افتادگی جلوگیری می شود.

تمام این اطلاعات به ما نشان می دهد که برخی از مشکلات بینی را می توان بدون مداخله جراحی اصلاح کرد. با این حال، متخصص شما باید در این مورد دستگاه داشته باشد. یک متخصص بینی که برای شما مناسب است ممکن است فکر کند که شما واجد شرایط بوتاکس نیستید.

تزریق بوتاکس بینی توجه زیادی را به خود جلب می کند زیرا در برخی موارد به عنوان جایگزینی برای جراحی پلاستیک دیده می شود. با این حال، در درمان های عمومی چین و چروک می توان آن را روی سطح بینی نیز اعمال کرد. بوتاکس بینی را می توان برای مشکلات چین و چروک روی سطح بینی اعمال کرد.

چه زمانی باید بوتاکس بینی انجام داد؟

تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم ) برای بینی نشانه های اصلی تغییر خطوط بینی “بیش از حد طولانی” یا رفع چین و چروک بینی را دارد.

تزریق بوتاکس بینی: رینوپلاستی غیر جراحی

به عنوان یک رینوپلاستی غیر جراحی، سم بوتولینوم تنها بر روی زائده بینی که خیلی طولانی است، عمل می کند، اگر نوک بینی به سمت پایین بیاید، به خصوص هنگام لبخند زدن، به دنبال انقباض بیش از حد بال بینی تزریق بوتاکس بینی می تواند کارآمد باشد.

تزریق سم بوتولینوم بینی: رفع چین و چروک

تزریق بوتاکس در بینی امکان از بین بردن چین و چروک های پویا بینی را فراهم می کند:

چین و چروک های افقی بینی، پوست را زیر ابروها، در ریشه بینی چین می دهد و باعث پیری چشم می شود. آنها با انقباض بیش از حد هرم بینی مرتبط هستند.

تزریق بوتاکس بینی چگونه است

چرا بجای جراحی تزریق بوتاکس بینی را انجام می دهند؟

افزایش محبوبیت عمل‌ هایی بغیر از جراحی بینی نسبت به جراحی‌ های سنتی بینی یا رینوپلاستی به چیزی بیش از تبلیغات است. دلایل متعددی وجود دارد که چرا بیمار از رویکرد غیرجراحی سود بیشتری می برد. این شامل:

  • خطرات کمتر، نتایج یکسان

جراحی سنتی با تغییر شکل فیزیکی استخوان می تواند یک کار و تغییر سنگین باشد. که می تواند فوق العاده دردناک باشد و در عین حال نیاز به زمان بهبودی یک ماهه دارد. علاوه بر این، نتایج جراحی بینی تضمین نمی شود. یک بیمار ممکن است تمام دردسرها و ناراحتی های جراحی و بهبودی را پشت سر بگذارد تا نتیجه ای کمتر از ایده آل را ببیند.

با روش های غیرجراحی مانند تزریق بوتاکس بینی، عملاً هیچ خرابی عمده وجود ندارد و خطرات بسیار کمتری وجود دارد. به طور کلی، این روش بسیار کمتر از یک رویداد است، تنها 5-10 دقیقه در هر جلسه. با استفاده از کرم بی حس کننده موضعی قبل از تزریق، بیمار نباید دردی را تجربه کند.

  • درمان های موقت

در حالی که برخی ممکن است ادعا کنند که موقتی بودن جراحی بینی بدون جراحی نقطه ضعف آن است، بسیاری از بیماران و پزشکان بر خلاف این عقیده دارند. با نتایجی که چندین ماه طول می کشد، بیماران می توانند بینی خود را تغییر دهند یا نیازهای غیر جراحی بینی خود را آزمایش کنند.

جراحی بینی نتایج دائمی ایجاد می کند، به این معنی که هر درمانی که انجام می دهید همان درمانی است که باید با آن زندگی کنید (مگر اینکه بخواهید دوباره تحت عمل جراحی و بهبودی قرار بگیرید). در بسیاری از موارد، بیماران برای کمک به اصلاح رینوپلاستی هایی که اشتباه انجام داده اند، برای پرکننده های پوست و بوتاکس برای بینی مراجعه می کنند.