تاتو مردانه در بهترین کلینیک تهران قابل انجام تتو مردانه مهم است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم بلحاظ تمیزی و حرفه ای بودن کار کلینیک تخصصی تاتو بهترین کار را انجام میدهد

تاتو مردانه

تاتو مردانه خفن و جدیدترین تتو مردانه سال -دکتر تاتو ایران

امروزه داشتن یک تاتو مردانه برای آقیان از جذابیتهایی است که میتوانند به واسطه آن شخصیت، روحیات و یا اعتقادات خود را در معرض دید بگذارند و به وسیله آن خود را به دیگران معرفی کنند.

هزینه یک تاتوی مردانه کوچک چقدر است؟

انجام یک تاتو کوچک می تواند نسبتاً ارزان باشد. البته برای ایجاد یک تتو مردانه هر چه جزئیات و رنگ های بیشتری مد نظر شما باشد، زمان بیشتری می برد و هزینه آن نیز بیشتر می شود.

مکانهای مناسب برای زدن تاتو مردانه

تاتو مردانه ساعد

ساعد شما برای یک تاتو ساده و مبتنی بر خطوط یا یک تتو هندسی مناسب است. گزینه های دیگر عبارتند از تاتو کلمه یا نام با دست خط ساده.

تاتو دست

از آنجایی که دست شما قسمت کوچک تری از بدن شما میباشد، یک تتو کوچک و ساده به عنوان یا تاتو مردانه که شامل طرح یا الگوهای هندسی باشد میتواند شما را جذابتر نشان دهد. گزینه دیگر برای تتو این قسمت میتواند یک پیام یا شعار ساده باشد که احساس شما را در مورد زندگی نشان می دهد.

تاتو انگشت

وقتی صحبت از تاتو انگشت به میان می آید، هر چه ساده تر، بهتر است. یک ایده مناسب برای تاتو مردانه روی انگشت میتواند کلمه یا عبارتی پنهان در روی انگشت شما باشد.

تاتو مردانه مچ پا

روند مد شلوارهای کوتاه بدون جوراب، تاتو مچ پا را به گزینه ای عالی برای مردان تبدیل می کند. طرح های ساده و کلاسیک مانند دایره ها، پیام های تک کلمه ای و لنگرها مد روز هستند. فلش های متقاطع یکی دیگر از گزینه های تاتو مردانه هستند زیرا نشان دهنده سفر و دوستی هستند.

تاتو روی سینه

بسیاری از مردان تاتو‌های بزرگ و پیچیده روی سینه را انتخاب می‌کنند. همچنین میتوانید طرحی ساده و در عین حال پرمعنی مانند یک نام را در نظر بگیرید. یکی از روندهایی که در حال محبوب شدن است، تاتو علمی مولکول سروتونین است که به عنوان “هورمون شادی” شناخته می شود. تاتو سروتونین به دیگران نشان می دهد که برای شادی ارزش قائل هستید.

تاتو مردانه شانه

در حالی که بسیاری از مردان تاتوهای بزرگ شانه را انتخاب می کنند، یک طرح پشت برهنه نیز می تواند به همان اندازه خوب به نظر برسد. اگر با شخصیت شما مطابقت داشته باشد، یک طراحی معنادار و در عین حال مینیمالیستی  مانند یک کد باینری، اعداد رومی، الگوی هندسی یا نقل قول کوتاه – همگی انتخاب‌های عالی میباشند.

 ایده های تاتو مردانه

1. تتو مردانه کوچک

تاتوهای کوچک به دلایل زیادی جذاب هستند و جای تعجب نیست که محبوبیت آنها افزایش یابد. نکته جالب در مورد قطعات کوچک این است که شما از نظر قرارگیری محدودیتی ندارید و در صورت تمایل می توانید آنها را پشت گردن یا روی انگشت خود تتو کنید. این طرح‌ها همچنین محتاطانه‌تر هستند، که می‌تواند برای کسی که می‌خواهد آنها را بپوشاند یا نمی‌خواهد توجه را به خود جلب کند، جذاب باشد.

2. تاتو مردانه ساده

اگر طرح های مینیمالیستی را ترجیح می دهید، به سمت تاتو های ساده کشیده می شوید که به همان اندازه جدید و معنادار هستند. زیبایی این قطعات در این است که هم میتوانند پیچیده باشند، هم اینکه بر روی اشکال و خطوط اصلی تمرکز کنند. این گزینه یک انتخاب عالی برای مردی است که کلاسیک تر و آرام تر است و یک تاتو می خواهد که این ویژگی ها را منعکس کند.

انواع تاتو مردانه

  1. تتو مردانه حیوانات

گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب تتو حیوانات وجود دارد. از جمله گرگ یا فیل و یا سایر حیوانات که معنای نمادین دارند.

  1. تاتو پرتره

تاتو پرتره میتواند نماد احترام گذاشتن به یکی از عزیزان یا افراد مشهوری باشد که از آنها الهام میگیرید. این یک راه زیبا برای یادآوری دائمی اهمیت فردی است که تصویر او را برای تتو انتخاب کرده اید، اما همچنین طراحی این تتو مردانه به مهارت زیادی نیاز دارد. برای زدن این تتو باید شخصی را پیدا کنید که روی پرتره تمرکز کند تا مطمئن شوید تتو شما غیر طبیعی به نظر نمی‌رسد.

  1. تاتو مردانه حروف

تاتو های حروف نسبتاً ابتدایی هستند و نه تنها به کلمات مربوط می شوند، که می توانند نام یک عزیز یا مکان معنی دار باشند. آنچه که هر یک از این قطعات را منحصر به فرد می کند فونت و اندازه انتخاب شده است.

  1. تاتو جمجمه

جمجمه یک نماد شناخته شده جهانی است و معمولاً به معنای مرگ است. تاتو جمجمه برای دهه‌ها طرح بسیار محبوبی برای تاتو بوده است و معانی جالبی دارد. همچنین این تتو میتواند با موارد دیگر از جمله گل رز ، که نشان دهنده عشق و زیبایی است، یا مارها، که نماد خرد یا رازداری است، تلفیق شود.

بسیاری از مردان این تاتو ها را به عنوان یادآوری انتخاب می کنند تا هر روز را طوری زندگی کنند که گویی آخرین روز آنهاست. طرح‌های جمجمه را می‌توان با بسیاری از سبک‌های هنری مختلف تطبیق داد و تلفیق کرد.

  1. 5. تتو مردانه متقاطع

احترام به ایمان خود را می توان به روش های مختلفی انجام داد، از جمله زدن تاتو متقاطع. دین مسیحی این نماد را بخشی اساسی از اعتقادات خود می داند، زیرا نشان دهنده تمایل عیسی مسیح برای فدا کردن خود برای خیر بشریت است. یکی از ساده ترین و در عین حال پر معناترین تتوها صلیب است و برای افراد مذهبی، این طرح قدرت زیادی دارد. این تتو یادآور ایمان، تعهد شما به رهبری یک زندگی مسیحی و اینکه خدا همیشه با شماست، میباشد.

  1. تاتو ستاره

وقتی به آسمان شب نگاه می کنید، ستاره های بی شماری را خواهید دید. برای بسیاری از مردم، آنها نماد امید، راهنمایی و حتی شانس آرزوهای بهتر هستند. پس منطقی است که افراد بخواهند این اشیاء نجومی را به دلیل معنای عمیق شخصی آنها روی پوست خود تاتو کنند. تعابیر مختلفی از طراحی تاتو ستاره وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها ستاره دریایی است که می تواند نشان دهنده جهت شما یا توانایی یافتن دوباره راه خانه باشد.

  1. تاتو پول

ضرب المثلی رایج است که می گوید پول دنیا را به چرخش در می آورد، و اگر شما هم چنین طرز فکری دارید، تاتو اسکناس یا سکه ممکن است بسیار جذاب باشد. پول نقد همچنین نشان‌دهنده ثروت، سود و موفقیت است و یک تاتو مردانه عالی برای مردی است که می‌خواهد جاه‌ طلبی‌اش برای رسیدن به اهدافش به خود یادآوری کند.

  1. تاتو مردانه فرشته

اگر می‌خواهید به یکی از عزیزانی که از دنیا رفته است احترام بگذارید یا ارادت خود را به ایمان خود نشان دهید، تاتو فرشته یک راه عالی برای انجام این کار است. اگرچه تفاسیر مختلفی از آنچه این موجودات ماوراء طبیعی نمادین هستند وجود دارد، اکثرا آنها را با خلوص و رشد معنوی مرتبط می دانند. ویژگی های دیگر عبارتند از محافظت و راهنمایی، و ممکن است فرد بخواهد این طرح را برای یادآوری این که تنها نیست و فرشتگان نگهبان همیشه مراقب او هستند، انتخاب کنند.

  1. تاتو موسیقی

موسیقی نقشی حیاتی در زندگی ما ایفا می کند و می تواند ما را بالا ببرد، خلق و خوی ما را بهبود بخشد و الهام بخش باشد. تفاوتی ندارد که فرد نوازنده باشد یاخیر. در هر صورت تتو نت های موسیقی یا هر آنچه که به آن مربوط باشد بسیار جذاب است.

  1. تاتو گل رز ساده

تاتو گل رز سالهاست که در بین مردان در سراسر جهان محبوبیت داشته است. آنها یک طرح تاتو کلاسیک هستند زیرا هم زیبا و هم نمادین هستند و میتوانند جنبه های متفاوتی از زندگی فرد را نشان دهند.

  1. تاتو مردانه پروانه

پروانه ها نشان دهنده آزادی و دگرگونی هستند، به همین دلیل است که بسیار محبوب هستند. بسیاری از مردان مچ دست یا سینه خود را برای تاتو پروانه انتخاب می کنند. تاتو پروانه روی سینه تاثیر چشمگیرتری دارد، در حالی که تاتو پروانه مچ ظریف تر است.

  1. تاتو اژدها

اژدها قدرتمند، خشن و قوی است، به همین دلیل است که آنها یک انتخاب محبوب برای تتو مردانه در هر نقطه از بدن هستند.

  1. تاتو کوه

تاتو های کوهستانی اغلب نشان دهنده ارتباط فرد با طبیعت وحشی است یا به عنوان یادآوری موانعی است که فرد بر آنها غلبه کرده است. همچنین این تتو نماد ابدیت، ثبات و نظم است، زیرا کوه‌ها را نمی‌توان حرکت داد. از آنجایی که کوه ها شکل هندسی دارند – مثلث – به عنوان یک تاتو ساده بسیار جالب میباشند.

  1. تاتو مردانه موج

موجها مانند کوه ها، امواج شکلی قابل تشخیص دارند که آنها را برای طراحی ساده تاتو مردانه مناسب می کند. امواج یک تاتو معنی دار ایجاد می کنند زیرا اقیانوس دائما در حال حرکت و تغییر است و نمی توان آن را کنترل کرد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که آن را بپذیریم و با آن حرکت کنیم. در نتیجه، مردانی که رویکردی آرام به زندگی دارند، اغلب تاتو های موجی را انتخاب می کنند.

  1. تاتو قطب نما

قطب نما نشان دهنده پیمایش در مسیر زندگی یا عشق به سفر است. همچنین می تواند به مهم ترین موضوع در زندگی شما ادای احترام کند؛ مانند مفهوم یا فردی که تصمیمات و انتخاب های شما را هدایت می کند. یکی از بهترین‌ها برای مردان آرام، یک تاتو ساده دو خطی با حروف شمال، جنوب، شرق و غرب است.

  1. تاتو فیل

فیل ها نمادی از سعادت، خوش شانسی و خرد هستند و به دلیل عمر طولانی که دارند بسیار مورد توجه میباشند.

  1. تاتو خورشید

خورشید نشان دهنده زندگی، انرژی و شادی است. این یک نماد ساده و قدرتمند است که برای یک تاتو عالی، چه کوچک و چه بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

  1. تاتو گربه

گربه ها به دلیل شخصیت های اسرارآمیز، مستقل و ظاهر زیبایشان از محبوبترین حیوانات روی کره زمین هستند. آنها همچنین بسیار قابل تشخیص هستند و به راحتی به یک تاتو مردانه تبدیل می شوند. اگر عاشق گربه سانان هستید یا می خواهید به حیوان خانگی خود عشق بورزید، این کار را میتوانید با یک تاتو ساده گربه انجام دهید.

  1. تاتو تاج

تاج نماد پادشاهی است و در ترکیب با دیگر عناصر قدرت مانند شیر یا عقاب، میتواند یک تاتو مردانه تلفیقی و قدرتمند را به وجود آورد.

  1. تاتو قلب

قلبها یکی از محبوب ترین انتخابها برای تاتو هستند. تاتو قلب می تواند نشان دهنده عشق، دلشکستگی و اندوه باشد. یک تاتو ساده قلب سیاه برای مردانی که خواهان طراحی معنادار و در عین حال مینیمالیستی هستند ایده آل میباشد .

  1. تاتو مردانه ماه

تاتو ماه معانی مختلفی دارد. افرادی که شب را به روز ترجیح می دهند ممکن است به همین دلیل آنها را انتخاب کنند. ماه اغلب نمایانگر دگرگونی است. یک تاتو ساده هلال ماه یک انتخاب عالی است اگر می خواهید نحوه تغییر خود را بیان کنید. همچنین یک انتخاب کلاسیک برای زوج ها میباشد. خصوصا اگر در تضاد با تتو خورشید در یکی از زوجین قرار بگیرد.

  1. تاتو جغد

جغدها نشاندهنده خرد و دانش هستند. بسیاری از فرهنگها نیز آنها را راهنمای معنوی می دانند.

  1. تاتو درخت

این تتو بیشتر مورد توجه دوستداران طبیعت میباشد. آنها نه تنها نمادی از ارتباط یک فرد با دنیای طبیعی هستند، بلکه نشان دهنده عمر طولانی، رشد و محافظت هستند. تاتو درخت نخل همچنین می تواند نمادی از یک رویکرد آرام و خوش بینانه به زندگی باشد و مناسب برای مردان با شخصیت آرام میباشد.

  1. تتو مردانه شیر

شیر سلطان جنگل است و این حیوانات مغرور و باشکوه انتخاب مورد علاقه مردان در سراسر جهان برای تاتو هستند. در حالی که برخی به سبک هنری فوتورئالیستی علاقه دارند، تاتو شیر می تواند با طراحی ساده به همان اندازه خوب به نظر برسد. یک نقاشی خطی مینیمالیستی از یک شیر آرام و در عین حال قدرتمند به نظر می رسد.

  1. تاتو لنگر

تاتو مردانه لنگر نشان دهنده امید و ایمنی است. آنها همچنین یک انتخاب محبوب برای تاتو زوج ها هستند. از آنجایی که آنها نمادی بسیار ساده، معنی دار و قابل تشخیص هستند، نیازی به افزودن جزئیات زیادی به تاتو لنگر نیست.

  1. تاتو پیکان

تاتوهای پیکان ساده و شیک هستند و برای مکانهای مختلف روی بدن مناسب هستند، اما به ویژه به عنوان تتو بازو و پا محبوب میباشند. فلش ها نماد جهت گیری شما در زندگی هستند و وفادار ماندن به مسیر خود و دستیابی به اهدافتان را نشان میدهند. آنها همچنین می توانند یادآور عالی برای جلوگیری از حواس پرتی و وفادار ماندن به خود باشند.

  1. تاتو ساده قبیله ای

یک گزینه عالی برای یک تاتو مردانه، ایجاد یک طرح قبیله ای است. زیرا خطوط صاف و جوهر سیاه رنگ باعث برجسته شدن تاتو می شود. شکل ارگانیک یک تاتو قبیله ای برای طراحی روی شانه مناسب است. زیرا در اطراف عضلات و استخوان بازو شما خمیده می شود، به این معنی که ثابت به نظر نمی رسد بلکه با بدن شما حرکت می کند.

  1. تاتو مردانه خرس

خرس‌ها با شجاعت و قدرت همراه هستند، زیرا این حیوانات به محافظت و دفاع از توله‌های خود معروف هستند. آنها همچنین نشاندهنده غرایز و هوش اولیه هستند. از پانداها گرفته تا خرسهای قطبی یا گریزلی قدرتمند، گزینه های زیادی برای تاتو خرس وجود دارد.

  1. تاتو ماهی

تصور می شود که ماهی ها نشان دهنده پشتکار، رفاه و شانس هستند. یک تتو مردانه و ساده ماهی می تواند یک راه عالی برای یادآوری به خودتان باشد که به راه خود ادامه دهید و به عنوان یک «طلسم خوش شانس» عمل کنید. برای مردانی که سبک مینیمالیستی را ترجیح می دهند، ماهی به عنوان یک تاتو ساده با جوهر سیاه عالی به نظر می رسد.

  1. تتو مردانه رویا گیر

رویاگیرها به طور سنتی در برخی از فرهنگهای بومیان آمریکا بافته می شدند تا کودکان را از دیدن کابوس و خوابهای بد محافظت کنند. آنها از آن زمان در سراسر جهان به عنوان نمادهای حفاظت شناخته شده اند. این تتو را می‌توان با یک سبک هندسی ساده که جذابیت مردانه‌تری دارد نیز تطبیق داد. تاتو رویاگیر می تواند راهی برای ارج نهادن به میراث قبیله ای باشد.

سوالات متداول

اولین تاتو مردانه خوب چه میتواند باشد؟

یک طرح کوچک و ساده میتواند اولین تاتو مردانه خوب برای یک پسر باشد. تاتو‌های کوچک زمان کمتری می‌برند، بنابراین مجبور نخواهید بود ساعت‌ها برای آن زمان بگذارید.

آیا تتو مردانه جذاب است؟

یک مطالعه در سال 2017 نشان داده شده که مردانی که تتو دارند در نظر خانمها از این نظر که میتوانند مردانگی و تسلط خود را در معرض نمایش بگذارند، جذاب تر به نظر میرسند. از طرف دیگر، برخی افراد تاتو را یک شاخص یا تکانشگری و بی پروایی می دانند.

چرا تاتو مردانه جذاب است؟

علت جذابیت تاتو مردانه به این دلیل است که آنها می توانند بهترین قسمتهای بدن شما را برجسته کنند و توجه را به عضلات دوسر بازویی عضلانی، پشت های قوی و سینه های مردانه جلب کنند. فقط مطمئن شوید که هنرمند ماهری را انتخاب کنید که کار شما را با کیفیت عالی ارائه دهد.