در چه کشورهایی تاتو ممنوع است؟ در بعضی کشور ها مانند چین سریلانکا و ویتنام جز کشور هایی است که به تاتو توجه زیادی نمیشود برای جزئیات بیشتر مطالعه کنید

در چه کشورهایی تاتو ممنوع است؟

در چه کشورهایی تاتو ممنوع است؟ – کلینیک آروین

قبل از تاتو کردن، احتمالا از خود خواهید پرسید که تاتو شما در نظر بقیه چگونه است. ممکن است کنجکاو باشید که خانواده و دوستانتان چه واکنشی نشان خواهند داد، یا اینکه چگونه ظاهر جدید شما در محل کار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

کشورهایی که هنوز تاتو در انها ممنوع است.

به هر حال، در برخی از محیط‌ ها، داشتن تاتو می ‌تواند بر مسیر شغلی شما تأثیر بگذارد. یکی از مواردی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید این است که تتو شما در کشورهای دیگر چه مقدار مورد استقبال قرار می گیرد. اگر تصمیم به سفر دارید بهتر است بدانید که تاتو کردن هنوز در برخی از کشورها ممنوع میباشد و بهتر است قبل از سفرتان از آن مطلع باشید.

در چه کشور هاییی تاتو ممنوع است

ژاپن

ژاپن از دیرباز منبع الهام برای تاتو بوده است. تاریخچه این روش به صدها سال پیش باز میگردد. با این حال، پیوندهای فرهنگی خاصی با تتو بدن وجود دارد که رابطه ژاپن با تاتو را نسبتاً ناخوشایند می کند. برای نشان دادن وضعیت خارجی مجرمان، این افراد زمانی با علامت خاصی تاتو می شدند. همین رویه در نهایت توسط باندها اتخاذ شد. اگرچه ژاپن در نگرش خود نسبت به تتو آرام‌ تر می ‌شود، اما انجمن‌ های جنایی کاملاً از بین نرفتند. تا به امروز، هنوز ممنوعیت هایی برای مشاهده هنر بدن در برخی از استخرها، هتل ها، اسپاها و حمام های عمومی وجود دارد.

اگر یک خارجی با تاتو هستید، آماده باشید تا آداب و رسوم هر محلی را که بازدید می کنید تأیید کنید. کسب‌ وکارهای ژاپنی در این زمینه زمانی که نوبت به خدمات رسانی به مردم کشورهای دیگر می‌شود، راحت ‌تر عمل می ‌کنند. با این حال، در برخی موسسات، ممکن است بخواهید به ترتیب تاتو های خود را بپوشانید.

ایران

در سال 2015، تاتو در ایران به همراه برنزه کردن مصنوعی و موهای سیخ شده به طور کامل ممنوع شد.در ایران اعتقاد بر این است که تتو بدن با شیطان پرستی مرتبط است. تاتو همچنین نشان دهنده نوعی غرب زدگی است که این کار در ایران ممنوع است.

امارات متحده عربی

در امارات تاتو نوعی آسیب رساندن به بدن یا شقیقه فرد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، آنها نقض یک دستور مهم اسلامی هستند. اگرچه آنها کاملاً غیرقانونی نیستند، اما شهروندان همیشه آنها را با دید مثبت نمی بینند، حتی اگر توسط خارجی ها پوشیده شوند.

ترکیه

تاتو در ترکیه نیز به ویژه در سال های اخیر چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. در واقع، رهبران دینی در کشور فتوا یا حکمی در شرع اسلام علیه تتو صادر کرده اند. علاوه بر این، دولت ترکیه عملاً دانش آموزان را از انجام تاتو منع می کنند.

چین

در چین، تاتو ارتباط قوی و دیرینه ای با جرایم سازمان یافته دارد. اگر بعد از انجام تاتو به چین سفر کنید، ممکن است تتو های شما در مناطق مختلف کشور به طور متفاوتی از معنی واقعی آن درک شود. شانگهای، پکن و سایر مناطق بزرگ شهری بیشترین استقبال را از این عمل به ویژه در میان گردشگران دارند. با این حال، در مناطق روستایی دورافتاده ‌تر، تاتو های جسورانه همچنان می‌توانند مقدار قابل توجهی از ناراحتی را برانگیزند.

ویتنام

مانند ژاپن و چین، ویتنام سابقه ارتباط تتو با جنایتکاران و باندها را دارد. این نگرش هنوز بسیار رایج است، به ویژه در مناطق روستایی و در میان ساکنان مسن تر. با این حال، شهر هوشی مین دارای فرهنگ تاتو قوی است که در حال حاضر در حال افزایش است.

سریلانکا

در سریلانکا، آنقدر به داشتن تاتو اهمیت نمی ‌دهند، بلکه به نوع تتو شما اهمیت می ‌دهند. به عنوان مثال، طرح هایی با تصاویر بودایی می تواند از نظر فرهنگی توهین آمیز باشد. اگرچه برخی کشورها نسبت به گردشگران تتو شده نرم تر از ساکنان خودشان رفتار می کنند،اما در این کشور یک بازدید کننده انگلیسی در واقع به دلیل تاتو های خود دستگیر شد. این فقط نشان می دهد که این تخلفات یک موضوع کاملاً جدی برای مقامات سریلانکا است.