بعضی افراد دوست دارند تتویی که مزنند از نوع تاتو انگلیسی باشه برای این کار لازم پیش یک تتو کار حرفه مراجعه کنه که تاتو انگلیسی رو با ظرافت خاص خودش بزند

تاتو انگلیسی

تاتو انگلیسی خفن و جذاب ترین تتو انگلیسی – دکتر تاتو ایران

تاتو انگلیسی : انگلیسی قدیم، که بیشتر به عنوان سیاه‌نامه شناخته می‌شود، دارای سبک خطی است که از قرن دوازدهم در اروپای غربی سرچشمه میگیرد. این شکل اصلی نوشتن تا قرن شانزدهم بود و سپس تا قرن بیستم در زبان آلمانی استفاده شد. سیاه نامه با نامهای گوتیک کوچک و خط گوتیک نیز شناخته می‌شود و این نوع تاتو‌ها در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

قبل از سال 1500، سیاه‌نامه در بسیاری از متون تاریخی مهم استفاده میشد که اکنون در تعدادی از موزه‌ها یا کتابخانه‌هایی که آثار باستانی نگهداری میکنند، دیده میشود. برخی از هنرمندان تتو هستند که از یک فونت از قبل آماده شده استفاده میکنند و حروف را از آن انتخاب میکنند و برخی نیز هستند که فونتهای متفاوت را ترکیب میکنند و سبکی نو پدید می آورند. سبکهای حروف زیادی برای تاتو‌های انگلیسی قدیمی وجود دارد، زیرا فونت میتواند کاملاً انعطاف‌پذیر باشد. بسیاری از مردم نقل قولها یا نامهای مهمی را انتخاب میکنند که به سبک سیاه نامه نوشته شده اند.

تاریخچه تاتو انگلیسی

تاتو‌های آماتور یا حرفه‌ای ممکن است نمادهای مقام یا عنوان، فداکاری مذهبی یا معنوی، شجاعت، تعهد عشق، تنبیه و طلسم باشند و حتی گاهی برای نشانه گذاری محکومان استفاده میشدند. معنای تاتو بسته به مکان و فرهنگ متفاوت است. تتو میتواند بیانگر نگرش فرد نسبت به همسر، بستگان یا افرادی باشد که با آنها ارتباط دارد. امروزه افراد تاتو انگلیسی را برای اهداف هنری، آرایشی، مذهبی، احساسی و در کل یک اثر به یاد ماندنی میخواهند. در گذشته از تتو انگلیسی گاهی برای وابستگی و یا نشانه تعلق داشتن به یک گروه جنایتکار یا فرقه استفاده میکردند.

مورد دیگر استفاده از تاتو انگلیسی برای نشانه گذاری افراد در گذشته بود. برای مثال در زمان هیتلر، نماد اردوگاه کار اجباری نازی ها یکی از نمونه های بارز این مورد است. آنها از این روش برای تشخیص اجساد زندانیان استفاده میکردند. به عنوان مثال، در چین، تتو بر روی صورت زندانیان یا بردگان به عنوان مجازات اعمال میشد. در دوران امپراتوری روم، سربازان برای جلوگیری از فرار از خدمت، تتو میکردند. تاتوهای گلادیاتورها و بردگان نیز در زمان گذشته یکسان بود. گاهی اوقات از تاتو برای اهداف پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد سوخته، پوسیده یا مثله شده استفاده میشود.

از آنجایی که رنگدانه تاتو در زیر پوست بسیار عمیق است، تمیز کردن یا از بین بردن آن آسان نیست. حتی اگر پوست در حال سوختن باشد. تاتو بر روی بدن حیوانات برای اهداف تزئینی انجام میشود. با این حال امروزه تعداد افرادی که خواهان تاتوهای زیبایی هستند در زمینه جراحی زیبایی همچنان در حال افزایش است. تاریخچه تتو در دوران باستان توسط افرادی از فرهنگ های مختلف انجام می شد. بومیان ژاپن، به طور سنتی صورت خود را تاتو میکردند. البته اکنون قبایلی هم هستند که روی صورت خود تتو میکنند.

تاتو انگلیسی همچنین در چین جنوبی، پلی‌نزی، آفریقا، بورنئو، کامبوج، اروپا، ژاپن، جزایر منتاویان، آمریکای شمالی، نیوزلند، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، فیلیپین بسیار محبوب است. در برخی از گروه های قومی در عصر آهن و در بریتانیا مدرنیزه شدن تتو ناشی از سفر جیمز کوک در دهه 1700 است. سر جوزف بنکس، گیاه شناس، پس از یکی از سفرهای خود با تاتو به انگلستان بازمیگردد و به این دلیل که او را نماینده طبقه بالای انگلیسی میدانستند، بسیاری از خدمه او نیز با تتو به انگلستان بازگشتند، که این موضوع پس از این ماجرا به یک سنت تبدیل شد و به زودی ملوانان نیز از آنها پیروی کردند.

از آنجایی که بسیاری از تاتوها از تاتوهای ژاپنی در پلینزی الهام گرفته بودند، ساخته شده بودند، هنرمندان تتو در شهرهای دارای اسکله بسیار از آن استقبال کردند. اولین متخصص تاتو مستند مارتین هیلدبرانت در ایالات متحده بود، که در سال 1846 از آلمان به بوستون مهاجرت کرد.

تاتو انگلیسی برای ترقوه

ناحیه ترقوه یک نقطه عالی و جذاب برای داشتن طرحی زیبا و با ظرافت از یک تاتو انگلیسی میباشد. تتو در این ناحیه میتواند بسیار جالب توجه باشد خصوصا زمانی که لباسهای باز میپوشید میتوانید تمام زیبایی آن را در معرض توجه قرار دهید. با این حال تاتو انگلیسی روی ترقوه به دلیل بافت استخوانی آن میتواند نسبت به نواحی دیگر دردناکتر باشد. البته ما همیشه تاکید میکنیم که موضوع درد میتواند برای هر یک از ما بسیار نسبی باشد. اگرچه تصاویر کوچک و عبارات کوتاهتر و زمان کمتری میبرد و در نهایت درد کمتری به همراه خواهد داشت.

تاتو انگلیسی روی قفسه سینه

اگر بخواهیم در مورد یک ناحیه حساس و جالب توجه برای طراحی یک عبارت در قالب تتو انگلیسی صحبت کنیم قفسه سینه یکی از این نواحی میباشد که در این قسمت یکی از جذابیتهای دنیای تتو میباشد. این ناحیه مناسب برای تتوهایی است که نشانه و نماد اشتیاق و شور و شوق به زندگی و در کل داشتن یک نگرش شاد و زیبا به زندگی است. میتوانید برای این قسمت از حروف بسیار ساده و طراحی سبک و در عین حال گیرا استفاده کنید و یک تتو جذاب داشته باشید.

همچنین با توجه به نمونه کارهای موجد در ارتباط با این سبک از تتو میتوان گفت استفاده از عبارات کوتاه یا حروف ریز و حتی به کار بردن طرح گل بصورت نمادین میتواند موجب معنایی زیبا و دل انگیز از تتو شما بشود.

فرایند ایجاد تاتو انگلیسی

ایجاد تاتو با تزریق رنگدانه زیر پوست انجام میشود. پس از اولین تزریق، رنگدانه در یک لایه همگن، سپس در اپیدرم و درم بیرونی پراکنده میشود. سپس ذرات رنگدانه جذب شده و هنگامی که روند بهبودی شروع میشود، اپیدرم آسیب دیده خشک میشود، ریزش میکند، در حالی که بافت عمیقی زیر پوست تشکیل میشود که سپس به دلیل رشد کلاژن به یک بافت واحد تبدیل میشود. پس از آن درم بیرونی را بازیابی میکند، جایی که رنگدانه بین فیبروبلاستها قرار دارد و به تدریج در لایه زیر درم متمرکز میشود و در اینجا برای مدت طولانی ثابت میماند، اما پس از مدت بسیار طولانی میتواند به عمق درم نفوذ کند.

وسایل مورد استفاده برای ایجاد یک تاتو انگلیسی

در فرهنگ بسیاری از قبایل، تتو به طور سنتی با برش، آماده سازی پوست، سپس رنگ آمیزی زخم با جوهر، خاکستر یا مواد دیگر انجام میشد. قبایل دیگر با دست و با استفاده از چوبهای تیز یا استخوان حیوانات تاتو میکردند. رایجترین روشی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه تاتو برقی است که با یک سوزن یا چندین سوزن متصل به میله، جوهر را به زیر پوست تزریق میکند. این دستگاه به سرعت سوزن را یکی پس از دیگری وارد میکند و معمولاً 80 تا 150 بار در ثانیه آن را از روی پوست خارج میکند.

این فرآیند مدرن معمولاً بهداشتی است و سوزن باید یکبار مصرف باشد. هنرمند تاتو ابتدا باید دستهای خود را بشوید و همچنین قسمتی را که قرار است تتو انجام شود. همچنین همیشه باید دستکش پوشیده شود و زخم باید با دستمال مرطوب تمیز شود. دستگاه باید قبل از هر بار استفاده و پس از آن استریل شود.

ممنوعیت تاتو انگلیسی در گذشته

در قرن 19 انجمنهای دولت میجی ژاپن این گونه از تتو را منع اعلام کردند. ممنوعیتی که به مدت 70 سال (تا سال 1948) ادامه داشت. در 6 ژوئن 2012، جمعیت شاغل اوزاکا از داشتن تتو منع شدند و تاتو‌های موجود زیر لباس پنهان شدند. آئین نامه رفتار اوزاکا مقرراتی را معرفی کرد که همه کارکنان را ملزم به رعایت آن میکرد. آنهایی که روی بدن خود تاتو داشتند باید آن را پاک میکردند. دلیل آن مربوط به یاکوزا یا یک باند جنایتکار سازمان یافته ژاپنی بود. در چین باستان، تتو مفهوم منفی داشت، زیرا مجرمان اغلب تتو میکردند. تتو در حال حاضر در جامعه چین تابو محسوب میشود. اروپا مدرن درک فرهنگی مدرن از تتو انگلیسی داشت.

در آمریکای شمالی نیز باور مثبتی به تتو وجود نداشت و آن به دلیل کلیشه های قدیمی گروه های اجتماعی منحرف در قرن 19 و 20 بود که البته در حال حاضر این نگرش جامعه آمریکای شمالی به تاتو انگلیسی تغییر کرده است. به ویژه در آمریکای شمالی، با کلیشه ها، فولکلور و نژادپرستی در گذشته همراه بود. در دهه های 1960 و 1970، تبعیدیان، زندانیان و اعضای باندهای خلافکار از تتو استفاده میکردند که البته برای نشان دادن شواهد رفتارهای مجرمانه و محکومیت خود آن را به کار میبردند.

واکنشهای آلرژیک در تاتو انگلیسی

خطرات سلامتی عفونت و واکنشهای آلرژیک خطرات سلامتی محسوب میشود. متخصصان تتو مدرن با رعایت احتیاطهای جهانی، استفاده از سوزنهای یکبار مصرف و ابزارهای آسیب رسان، این خطرات را کاهش میدهند. در سال 2009، هیچ موردی از اچ آی وی در ایالات متحده ناشی از تتو وجود نداشت. در مورد تاتوهای آماتور، خطر عفونت افزایش مییابد زیرا ابزارهای غیر عفونی اغلب در چنین شرایطی استفاده میشود.

این گونه عفونتها شامل انواع هپاتیت، عفونتهای تبخال، اچ آی وی و سل است. به ویژه واکنش های آلرژیک نسبت به جوهر رنگی بیشتر شناخته شده است و این میتواند به دلیل نیکل موجود در جوهر باشد که میتواند باعث آلرژی رایج شود. کبودی و هماتوم گاهی اوقات میتواند به دلیل سوراخ شدن رگهای خونی در طول فرآیند تتو ایجاد شود.

ریمو یا حذف تاتو انگلیسی

اگرچه تاتوها ماندگاری طولانی و دائمی دارند، اما میتوان آنها را به طور کامل یا جزئی با کمک دستگاههای لیزر پاک کرد. تاتو‌هایی که با جوهر رنگی انجام می‌شوند معمولاً راحتتر از تاتو‌هایی که با جوهر مشکی طراحی میشوند پاک میشوند. روند حذف یک تتو انگلیسی بسیار دردناکتر از فرآیند خود تاتو است.

استفاده از عبارات کوتاه در تاتو انگلیسی

اگر یک سبک از تتو وجود داشته باشد که هرگز از مد نیفتد، به کارگیری عبارات کوتاه در تاتو انگلیسی است. کوچک و کوتاه بودن عبارات نمیتواند نشانه بی معنایی تاتو انگلیسی باشد. گاهی یک عبارت کوتاه حتی اگر در حد یک کلمه یا یک حرف باشد میتواند چنان تاثیری داشته باشد که حتی از پیچیده ترین تتوها هم موثرتر باشد. به همین ترتیب، به دلیل اندازه نسبتا کوچکی که دارند، برای طراحی قسمتهای مختلف بدن ما عالی خواهند بود.

تاتو انگلیسی در پشت

ناحیه پشت کمر یک ناحیه عالی برای خانهایی است که نمیخواهند بنا به دلایلی تتو آنها مورد دید همگان باشد. تتو زدن در این قسمت هم پنهان کردن آن را ساده میکند و هم میتوان با پوشیدن لباسهای باز نهایت زیبایی آن را به دیگران نشان داد. یکی از پرطرفدارترین طرحهای تتو در این قسمت ایجاد یک عبارت کوتاه یا بلند روی ستون فقرات از زیر گردن تا پایین ستون فقرات میباشد که یکی از مصداقهای بارز و زیبای تاتو انگلیسی است.

همچنین این ناحیه یکی از حساسترین نقاط بدن است که به دلیل وسعت این ناحیه حتی میتوان از حروف و طرحهای بزرگ و پیچیده هم استفاده کرد. البته این بستگی به سلیقه فرد دارد که تتو انگلیسی ساده را دوست دارد یا طرحهای پیچیده بیشتر مد نظر اوست.