ماندگاری میکروبلیدینگ بستگی به جوهر و تتو دارد برای انجام تاتو با ماندگاری میکروبلیدینگ زیاد میتوانید با ما در ارتباط باشید برای جزئیات بیشتر وارد سایت شوید

ماندگاری میکروبلیدینگ

[rank_math_breadcrumb]

ماندگاری میکروبلیدینگ چه قدر است – دکتر تاتو ایران

ماندگاری میکروبلیدینگ :بر خلاف تاتو ابرو، میکروبلیدینگ یک راه حل نیمه دائمی برای ابروهای ظریف در نظر گرفته می شود. نتایج آن معمولا بین یک تا سه سال باقی می ماند. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که بر ماندگاری نتایج میکروبلیدینگ تأثیر می گذارد. عواملی که بیشترین تاثیر را دارند عبارتند از:

  • سن
  • نوع پوست
  • سلامت پوست
  • رعایت دستورالعمل های مراقبت های پس از آن
  • روال روزانه مراقبت از پوست
  • فاکتورهای محیطی
  • قرارگیری در معرض نور خورشید

توصیه می کنیم تقریباً سالی یک بار از درمان های میکروبلیدینگ  به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. هیچ زمان استانداردی برای مراجعه برای درمان بعدی وجود ندارد. توصیه می کنیم زمانی که احساس می کنید ابروهایتان کمرنگ تر شده است برای ترمیم آن مراجعه نمایید.

ماندگاری میکروبیدینگ

ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست چرب چه مدت است؟

حتی اگر پوست چرب دارید،ماندگاری میکروبلیدینگ همچنان می توانید میکروبلیدینگ را بعنوان یک روش زیبایی انجام دهید. از سوی دیگر، اثرات آن ممکن است به اندازه سایر انواع پوست ماندگار نباشد. اگر پوست شما مقدار زیادی سبوم تولید می کند که اغلب به عنوان روغن شناخته می شود، ممکن است چسبیدن رنگ به پوست و باقی ماندن آن را دشوارتر کند. در مورد هر گونه نگرانی در مورد نوع پوست خود و مدت زمانی که باید پیش بینی کنید اثرات درمان شما باقی بماند، با متخصص زیبایی خود صحبت کنید.

افرادی که پوست معمولی دارند می توانند تا 18 ماه از مرطوب کننده پوست استفاده کنند، اما افرادی که پوست چرب دارند باید به طور متوسط ​​بعد از حدود 12 ماه دوباره آن را استفاده کنند. اگر هر 18 ماه یکبار ترمیمی را انجام ندهید، ابروهای شما به مرور زمان کاملاً محو می‌شوند.

ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست چرب چه مدت است؟

چگونه مدت مانگاری نتایج میکروبلیدینگ را افزایش دهیم؟

برای افزایش ماندگاری میکروبلیدینگ خود، تمام دستورالعمل‌های مراقبت‌هایی که متخصصتان از شما درخواست میکند را انجام دهید. حتی در زمستان و روزهایی که هوا ابری است، قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. ما قویاً کرم ضد آفتاب با SPF  حداقل 55 را توصیه می کنیم. علاوه بر این، از تخت های برنزه کننده خودداری کنید. در عرض شش هفته پس از درمان اولیه، برای معاینه مراجعه کنید.

در شش هفته اول پس از درمان، از آرایش ابرو خودداری نمایید. برخی از محصولات مراقبت از پوست حاوی اسیدهایی هستند که باعث محو شدن زودرس ابروهای میکروبلیدینگ شده شما می شوند.

مطمئن شوید که ماندگاری میکروبلیدینگ هر شش تا هشت هفته یکبار اپیلاسیون انجام می دهید تا فرم ابروهای خود را بعد از درمان حفظ کنید. در نهایت، مطمئن شوید که تا حد امکان سالم غذا می خورید و هیدراته می شوید. نوشیدن آب کافی در روز برای هیدراته نگه داشتن پوست ضروری است. علاوه بر این، کیفیت رژیم غذایی شما نقش بسزایی در کیفیت مو و پوست شما دارد.

ماندگاری بلیدینگ

چه چیز منجر به ماندگاری کوتاه مدت میکروبلیدینگ میشود؟

عوامل متعددی می توانند به محو شدن زودهنگام نتایج میکروبلیدینگ شما کمک کنند. که این عوامل میتوانند قاب کنترل و یا غیرقابل کنترل باشند.

  • عوامل قابل کنترل

خوشبختانه، برخی از عواملی که بر دوام درمان شما تأثیر می‌گذارند، قابل کنترل هستند. اول از همه وضعیت تغذیه شماست. اگر ویتامین ها و مواد معدنی خود را در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، برای جبران تفاوت از مکمل های غذایی استفاده کنید. هرچه سالم‌ تر غذا بخورید، نتایج بهتری به ‌نظر می‌رسد. علاوه بر این، کاملاً ضروری است که به اندازه کافی هیدراته شده باشید.

ماندگاری میکروبلیدینگ در طول شش تا هشت هفته پس از درمان، تمام دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را دقیقاً دنبال کنید. از آرایش، لوسیون و سایر محصولات مراقبت از پوست روی ابروهای میکرو تیغه خود استفاده نکنید. در نهایت، سیگار کشیدن و تنباکو را متوقف کنید. تنباکو باعث می شود رنگدانه سریعتر محو شود.

  • عوامل غیر قابل کنترل

سن اولین عامل غیرقابل کنترلی است که می تواند بر ماندگاری میکروبلیدینگ شما تأثیر بگذارد. معمولاً پوست جوان ‌تر از پوست‌های مسن ‌تر رنگدانه ‌ها را برای مدت طولانی ‌تری حفظ می‌کند. علاوه بر این، پوست چرب تا زمانی که پوست خشک یا نرمال است، رنگدانه ها را حفظ نمی کند. عدم تعادل هورمونی، از جمله غلبه استروژن و کم کاری تیروئید، می تواند رنگدانه پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد و نتایج را منحرف کند.

علاوه بر این، شرایط پزشکی مانند دیابت نوع 1 یا فشار خون بالا می تواند بر طول عمر ابروهای میکروبلیدینگ شده شما تأثیر بگذارد. آسیب بیش از حد نور خورشید، ژنتیک، اختلالات خودایمنی و سطوح استرس مزمن بالا می تواند بر نتایج درمان شما تأثیر منفی بگذارد. این عوامل را نمی توان به راحتی تغییر داد یا از آنها اجتناب کرد.

ماندگاری میکروبلیدینگ بدون ترمیم چقدر است؟

ماندگاری میکروبلیدینگ بدون ترمیم کردن پس از درمان اولیه، ابروهای میکروبلیدینگ شده شما تنها بین دو تا شش ماه دوام خواهند آورد. البته این به عواملی مانند سلامتی شما و تولید چربی پوست شما بستگی دارد. پس چنانچه از نتیجه کار خود راضی هستید برای افزایش ماندگاری آن حتما به موقع برای ترمیم میکروبلیدینگ ابرو مراجعه نمایید.

ماندگاری میکروبلیدینگ بدون ترمیم چقدر است؟

آیا برای ماندگاری بیشتر میکروبلیدینگ به ترمیم نیاز دارید؟

بله ماندگاری میکروبلیدینگ ، از آنجایی که بهبودی همه افراد به طور متفاوتی انجام می شود، لازم است پس از گذشت چهار تا شش هفته، یک جلسه ترمیم برنامه ریزی شود. این امکان وجود دارد که مناطق خاصی در جلسه اولیه انتخاب نشوند و برای انجام این کار نیاز به جلسه بعدی داشته باشند.

این احتمال وجود دارد که رنگ رنگدانه نیاز به تغییر داشته باشد و ضربات اضافی و ضخامت ابرو اضافه شود. از آنجایی که روغن ها تمایل به روشن کردن رنگدانه ها دارند، افرادی که پوست چرب دارند معمولاً در طول جلسه ترمیم به سایه تیره تری نیاز دارند. مهمتر از همه، در طول قرار ملاقات سالانه شما، ما ابروهای شما را شکل می دهیم و مشخص می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که عالی به نظر می رسند و رنگ خود را برای کل سال حفظ می کنند.

پس از جراحی، ابتدا ابروهای شما بسیار تیره تر از آنچه باید باشد به نظر می رسد. در دو هفته، رنگ به طور قابل توجهی تغییر می کند. اگر از ابروهای خود مراقبت کنید و مطمئن شوید که توصیه های مراقبت پس از آن را دنبال می کنید، می توانید از مزایای میکروبلیدینگ برای سال های طولانی بهره مند شوید. مداد ابروهایتان را کنار بگذارید، زیرا تکنولوژی اینجاست که بماند.

ماندگاری میکروبلیدینگ پس از یک دوره شش تا هشت هفته ای، جلسه تکمیلی فرا می رسد. در این مرحله، می‌توانم اولین مراحل را ارزیابی کنم، هر ضربه‌ ای دیگر اضافه کنم، و در صورت تمایل، رنگ تیره ‌تری به مخلوط اضافه کنم.

از آنجایی که رنگ رنگدانه هنوز به طور کامل در پوست ته نشین نشده است، درمان های لمسی نباید زودتر از چهار هفته پس از جلسه اولیه میکروبلیدینگ انجام شود. از آنجایی که بافت آسیب ‌دیده به مدتی برای بهبودی کامل نیاز دارد، این کار مهم ‌تر از همه، برای جلوگیری از تشکیل بافت اسکار انجام می‌شود.