افرادی که تمایل دارند طرح های سبک و تاتو ظریف روی بدن داشته باشند بهتر است از یک تاتوکاری که تتو ظریف را خوب میزند استفاده کنند تا هم از کار رضایت داشته باشد هم کیفیت بالا باشد

تاتو ظریف

تاتو ظریف متنوع تربن و خفن ترن تاتو ظریف – دکتر تاتو ایران

تاتو برای تاثیرگذاری لازم نیست بزرگ باشد. امروزه، تاتو ‌ظریف بیشتر مرسوم است مخصوصاً برای خانم‌ها. در برخی افراد این به این دلیل است که میتواند زیبایی بدن و قسمتی که برای تتو مد نظر دارند را بیشتر نمایان کند. همچنین تتو ظریف را به راحتی در مواقع لزوم میتوان پوشاند. با این حال کوچک بودن این تتوها و ظرافت آنها به این دلیل نیست که از اهمیت کمتری برخوردارند و یا معنایی ندارند. یک تاتو میتواند حاوی اطلاعات ارزشمندی از شخصیت، زندگی و احساسات شما باشد.

 تاتو ظریف و زیبا

تاتوهای ریز و ظریف میتوانند تلفیقی از الهامات و خلاقیتهای وجودی شما باشد و یا نقشی از حیوان، شخصیت مورد علاقه، یک متن زیبا، نام عزیزان، شعر و یا موضوعی که برای شما جذاب است باشد. برای کسانی که سبک آرام و کلاسیک دارند یا تاتو های مینیمالیستی را ترجیح می دهند، طرح های کوچک و ساده انتخابی عالی است. همچنین اگر داشتن یک تتو ارزان را ترجیح میدهید، این میتواند برای شما یک گزینه عالی باشد.

مزایای تاتو ظریف

  • به راحتی قابلیت پنهان کردن دارند و هر موقع که بخواهید با پوشیدن هر لباسی قابلیت نمایش دارند.
  • در هر جایی از بدن قابل طراحی هستند.
  • برای افراد ساده پسند و کسانی که دوست ندارند زیاد مورد توجه قرار بگیرند مناسب است.
  • مقرون به صرفه است و هزینه کمتری در برمیگیرد.
  • تمامی تلفیقات و موضوعاتی که مورد علاقه شماست میتوان در یک تاتو ظریف هم جای داد.
  • همچنین برای کسانی که ایجاد تغییرات زیبایی از جمله تتو پس از مدتی آنها را خسته میکند، داشتن یک تاتو ظریف میتواند برای این افراد گیرا و جذاب باشد.

انواع تاتو ظریف

  • تاتو پروانه

تاتو پروانه از محبوبترین تااتو های زنانه است. پروانه نمایانگر دگرگونی، طبیعت و آزادی است. علاوه بر این، به عنوان یک تاتو ظریف ظاهری زیبا و زنانه دارد.

  • تاتو آفتابگردان

تاتو آفتابگردان به دلیل رنگ زرد آن نشانگر پویایی و تحرک میباشد. هر چند که این تتو رنگی نباشد، باز هم همان معنا را دارد. آنها نشان دهنده طول عمر و پرستش و همچنین ایمان مذهبی هستند، زیرا آنها به دنبال خورشید هستند. برای بسیاری از مردم، این تتو همچنین نماد گرما و شادی است.

  • تاتو صلیب کوچک

صلیب نمادی مقدس در مسیحیت است که نشان دهنده قربانی شدن عیسی مسیح است. برای پیروان دین، داشتن تاتو متقاطع راهی برای تأیید تعهد آنها به ایمانشان است. برای بسیاری از زنان، یک تتو ظریف متقاطع و کوچک عالی است زیرا می توان آن را در هر نقطه از بدن قرار داد.

  • تاتو قلب

تاتو قلب برای دهه ها محبوب بوده است، به ویژه برای زنان. دلیلش این است که آنها ساده و زنانه هستند و قوی ترین احساس را نشان می دهند: عشق. تاتو قلب می تواند نشان دهنده انواع مختلفی از عشق باشد، از عاشقانه گرفته تا خانواده یا حتی غم و اندوه. یک تاتو ظریف قلبی کوچک یادآوری ساده از مهمترین مسائل در زندگی است و جنبه پرشور و محبت شما را بیان می کند.

  • گل

تاتو ظریف گل به طور فزاینده ای در سبک، کاربرد و قرارگیری متنوع هستند و دارای انواع رنگها، شکلها و معانی نمادین زیادی میباشند. خصوصا ظرافت در تتو گل میتواند خلاقیتهای زیادی به آن اضافه کند و آن را در هر نقطه از بدن به طرز چشمگیری نمایان کند.

  • تاتو فیل

تاتو حیوانات از هر نوعی که باشد بسیار جالب توجه و مرسوم میباشد. تاتو فیل میتواند که یه نماد با شکوه میباشد میتواند به صورت یک تتو ظریف طراحی شود و نشان دهنده رفاه و خوش شانسی باشد. آنها همچنین نمادی از عزت، طول عمر و خرد هستند. زنان به‌ویژه به تاتو فیل‌ تمایل پیدا می‌کنند، زیرا حیوانی مادرسالار است و همه گله‌های فیل‌ها از ماده‌ها و فرزندانشان تشکیل شده‌اند و حمایت میکنند.

  • تاتو بال فرشته

بال های فرشته می توانند به اندازه یک تاتو ظریف خوب به نظر برسند. برای برخی از زنان، این طرح نشان دهنده ماهیت بهتر آنها است و جنبه فرشته ای آنها را به تصویر میکشد. آنها همچنین می توانند نمادی از آزادی یا تمایل به فرار باشند. برای برخی، بال ها یادآور “فرشته نگهبان” آنها هستند که همیشه مراقب آنهاست.

  • تاتو لنگر

مانند بسیاری از تاتو های دریایی، لنگرها از سنت ملوانان می آیند. آنها نشانه امنیت و پایان یک سفر طولانی هستند. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند لنگر یک نماد مردانه است، بسیاری از زنان نیز این طراحی را به دلیل سادگی و اهمیت آن دوست دارند. یک نسخه کوچک از لنگر وقتی روی مچ دست، پا یا انگشتان قرار می گیرد، ظاهر خوبی دارد.

  • تاتو شیر

شیرها نشان دهنده قدرت، اعتماد به نفس و شجاعت هستند، و آنها را به طرح تاتو عالی برای خانم هایی است که خوش بین، پرشور و خودجوش هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. از آنجایی که آنها نماد قابل تشخیصی هستند، برای تأثیرگذاری نیازی به بزرگ بودن ندارند و حتی در سایز کوچک نیز میتوانند به یک تاتو ظریف و ماندگار بدل شوند.

  • تاتو گل نیلوفر آبی

در آیین هندو، نیلوفر آبی نماد زیبایی و پاکی الهی است. گلبرگهای باز آن نشان دهنده گسترش ذهن و روح است. در نتیجه، این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از زنان به ویژه آنهایی که جنبه معنوی دارند، تبدیل شده است. گل نیلوفر آبی یک تتو ظریف و شیک است و میتوانید برای افزودن به جنبه معنوی آن، مکانی را انتخاب کنید که با چاکراهای شما هماهنگ باشد.

  • تاتو گربه

اگر به دنبال طرح تاتو ظریف هستید، گربه ها انتخاب خوبی هستند. این حیوانات زیبا و قابل توجه هستند. در حالی که بسیاری از زنان تاتو گربه را برای بزرگداشت حیوانات خانگی خود انجام می دهند، این تتو همچنین می توانند نمادین باشد. گربه‌ها نشان‌دهنده رستاخیز هستند زیرا گفته می‌شود که «نه زندگی» دارند و نمادی زنانه در بسیاری از فرهنگهای مختلف هستند.

  • تاتو کوه

کوه ها نشاندهنده موانع و دوره های دردناک زندگی هستند که ما بر آنها غلبه کرده ایم. بسیاری از زنان پس از گذراندن یک رویداد استرس زا در زندگی، این طرح را برای تاتو خود انتخاب می کنند. کوه ها ما را به یاد نیروی درونی یا قدرت بدنی می اندازند که در زمان آزمایش کشف شده است. به همین دلیل، انتخاب قابل توجهی برای شما میباشد. از آنجایی که این تاتو ها استعاری هستند، نیازی به بزرگ بودن آن ها برای بیان معنای خود ندارند.

 

  • نقل قول

تاتوهای نقل قول اغلب روی ساعد یا مچ دست قرار می گیرند . به این دلیل که خواندن آنها در این موقعیت آسان است. با این حال، می‌توانید کلمات مهمی را نیز بر روی سایر قسمت‌های بدن خود ثبت کنید تا خواندن را برای دیگران آسان‌تر کنید، یا وقتی پیام در آینه منعکس می‌شود خوانا شود. هر آنچه را که انتخاب می‌کنید – چه خطی از فیلم، کتاب، آهنگ مورد علاقه‌تان باشد، یا کلمات حکیمانه‌– بدون توجه به اندازه جوهر شما، تأثیر آن احساس خواهد شد.

  • تاتو خورشید و ماه

تاتو خورشید و تاتو ماه انتخابهای محبوبی برای زوجها و بهترین دوستان هستند. به این دلیل که این اجرام آسمانی هماهنگی بین اضداد را نشان می دهند. مثلا برون گرا و درون گرا، عمل و استراحت، و مردانه و زنانه. این  طراحی همچنین می تواند نشانه ای از گذر زمان و چرخه زندگی باشد.

  • تاتو درخت

درختان به دلیل معنای متحرکشان یک طرح تاتو پرطرفدار هستند. آنها نشاندهنده دانش و خرد و همچنین عمر طولانی، رشد و محافظت هستند. درختان همچنین می توانند نماد یک درخت خانوادگی باشند که در آن هر شاخه یک فرد متفاوت است.

  • تاتو قطب نما

یکی دیگر از تاتو‌های دریایی، طراحی قطب‌نما، به معنای وفادار ماندن به خود و مسیرتان است. بسیاری از زنان و مردان ترجیح می دهند این طرح را با سایر نقوش تاتو ترکیب کنند. یک گزینه محبوب برای شما یک تاتو فلش دو ضربدری است که نماد یک دوستی یا پیوند ناگسستنی میباشد.

  • تاتو سنجاقک

سنجاقک یکی از مثبتترین طرحهای تاتو است که می توانید انتخاب کنید. سنجاقک نشانه دگرگونی، تغییر، شجاعت، قدرت و شادی است. از آنجایی که سنجاقک در یک خط مستقیم پرواز نمی کند، اغلب تصور می شود که سنجاقک نشاندهنده داشتن روحیه آزاد است. سنجاقک جنبه عرفانی هم دارد. در برخی از فرهنگهای بومی آمریکا، سنجاقک نشاندهنده خلوص و تولد دوباره است، در حالی که در ژاپن، سنجاقک اغلب در هنر استفاده می شود. آنها نماد پیروزی هستند زیرا هرگز به عقب پرواز نمی کنند یا “عقب نشینی” نمی کنند.

  • تاتو جمجمه

در برخی از فرهنگها، جمجمه نمادی از شورش و تولد دوباره است. دیگران از آنها به عنوان یادآوری استفاده می کنند تا هر روز را طوری زندگی کنند که گویی آخرین روز آنهاست. برای برداشتی زنانه از طراحی جمجمه، یک تاتو کوچکتر را امتحان کنید، یا آن را با گل رز ترکیب کنید، که نشان دهنده عشق فراتر از مرگ است.

  • تاتو رویاگیر

در برخی از فرهنگهای بومیان آمریکا، رویا گیرها را روی تخت و گهواره نوزادان و کودکان آویزان می کنند تا از آنها در برابر کابوس محافظت کنند. به طور سنتی، شکارچیان رویا توسط مادران و مادربزرگ ها بافته می شد، به همین دلیل است که بسیاری از زنان احساس می کنند به این نماد متصل هستند. تاتو ظریف رویاگیر نماد ایمنی و محافظت از آسیب است و برای بومیان آمریکایی به معنای ارج نهادن به میراث آنها میباشد.

  • تاتو مار

مارها تاتو‌های محبوبی هستند زیرا شکل‌های پیچ خورده آن‌ها را برای قرار دادن در هر نقطه از بدن ایده‌آل می‌کند. در حالی که تتوهای مار در هر اندازه‌ای فوق‌العاده به نظر می‌رسند، یک مار کوچک برای مکان‌هایی مانند زیر سینه عالی است . از آنجایی که مارها پوست خود را می ریزند، نشان دهنده آغاز جدیدی هستند. آنها همچنین می توانند نماد وسوسه – از داستان کتاب مقدس آدم و حوا – و همچنین جنسیت، باروری و محافظت باشند. بهترین بخش تاتو مار این است که می توانید معنای آن را شخصی کنید.

  • تاتو ستاره

ستاره ها نمایانگر یافتن نور در تاریکی هستند و آنها را به طرحی متحرک و زیبا برای تتو بدن تبدیل می کنند. همچنین برای تاتوهای کوچک و شیک مناسب هستند. یک رشته از ستاره ها اغلب نماد سفری است که توسط شخص انجام شده است. همچنین می‌تواند یک تاتو مذهبی باشد، به‌ویژه برای مسیحیان، زیرا کتاب مقدس مردم را که توسط ستاره‌ها هدایت می‌شوند، توصیف می‌کند.

  • تاتو قبیله ای

اگر به زیبایی تاتو های قبیله ای علاقه دارید اما نمی توانید طرح بزرگی داشته باشید، میتوانید یک نسخه کوچکتر را امتحان کنید. سبک هنر قبیله ای را می توان با الهامات مختلف، از نمادهای طبیعی مانند خورشید گرفته تا حیوانات یا حتی نمادهای انتزاعی، تطبیق داد. مکان های محبوب برای تاتوهای قبیله ای کوچک شامل قسمت بالای بازو، مچ دست، مچ پا یا پشت است.

  • تاتو گل رز

طراحی مینیمالیستی و ساده از طراحی کلاسیک گل برای کسانی که سبکی مدرن و پیچیده دارند مناسب است. تاتو ظریف و زیبا رز را می توان تقریباً در هر جایی، از ساعد گرفته تا انگشتان دست، مچ دست یا باسن طراحی کرد.

  • تاتو گرگ

گرگها در بسیاری از فرهنگ ها نماد محافظت هستند زیرا می توانند در تاریکی ببینند. این باعث می شود تاتوی گرگ یک انتخاب عالی برای تاتو برای مردان و زنان باشد. یکی دیگر از جنبه های گرگ که مردم احساس می کنند با آن ارتباط دارند، دوگانگی آنهاست. آنها وحشی، خشن و رام نشده هستند، در عین حال بسیار وفادار هستند و در گروه های خانوادگی کوچک با جفت و توله های خود زندگی می کنند. به همین دلیل، بسیاری از زوجها تاتو گرگ را انتخاب می کنند. یک تاتو گرگ در هر اندازه، از جمله کوچک، چشمگیر به نظر می رسد.

  • تاتو جغد

جغدها نشان دهنده خرد و دانش هستند، که آنها را به یک طرح تاتو عالی برای دانشجویان فارغ التحصیل – یا افرادی که عاشق یادگیری هستند تبدیل می کند. جغدها جنبه معنوی نیز دارند، زیرا طبیعت شبانه آنها به این معنی است که بسیاری از فرهنگها آنها را با زندگی پس از مرگ مرتبط می دانند. برای استفاده حداکثری از یک تاتو جغد کوچک، طرحی را انتخاب کنید که بالهای آن را نمایان کند یا سبک هنری منحصر به فردی داشته باشد.

  • تتو ققنوس

ققنوس یکی از شناخته شده ترین نمادها برای دگرگونی و تولد دوباره است. در افسانه های باستانی، پرنده آتش می گیرد و از خاکستر دوباره متولد می شود. بسیاری از مردم با این پیام ارتباط برقرار می کنند و این موجود را به عنوان طرح تاتو انتخاب می کنند. برای یک تاتو ظریف زنانه، یک ققنوس کوچک با سبک هنری آبرنگ انتخابی عالی میباشد.

  • تتو هندسی

تاتوهای هندسی سرشار از حس خلاقیت هستند و می توانند یک نگاهی تازه به یک تتو کلاسیک بدهند. برای خانم‌ها، سبک هندسی وقتی با یک تتو فوق‌العاده زنانه مانند تاتو گل یا حیوان در تضاد باشد، عالی به نظر می‌رسد. بهتر از همه، این تاتو ها برای مکانهای کوچکتر مناسب هستند زیرا زوایای و خطوط به خودی خود چشم نواز هستند.

  • تتو مینیمالیست

هنر مینیمالیستی اخیراً به یک جایگاه مورد توجه و گسترده تبدیل شده است. این سبک از تتو سیاه خالص و بدون سایه استفاده می کند تا طرحهای خیره کننده و در عین حال کم رنگ ایجاد کند. این تاتوها در اندازه های کوچکتر به بهترین شکل به نظر می رسند.

تاتو ظریف خورشید

یک تتو ظریف در کدام قسمت از بدن بیشتر جالب توجه میباشد؟

یک تاتو ظریف می تواند در هر نقطه ای از بدن شما ایجاد شود. مچ دست و مچ پا انتخابهای بسیار خوبی هستند. آن‌ها نواحی کوچک‌تر و ظریف‌تری از بدن شما هستند. مکانهای خوب دیگر عبارتند از دنده ها، انگشتان دست و در امتداد استخوان ترقوه.

ایجاد یک تتو ظریف چقدر زمان میبرد؟

یک تاتو ظریف که اندازه آن حدود یک اینچ است، بسته به تتوکار شما، معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. قطعات کوچک ممکن است تنها 10 دقیقه طول بکشد.

هزینه یک تتو ظریف چقدر است؟

انجام یک تاتو ظریف می تواند نسبتاً ارزان باشد. تتو شما هر چه جزئیات و رنگهای بیشتری داشته باشد، زمان بیشتری می برد و هزینه آن نیز بیشتر می شود.

با این حال، هزینه تاتو از سالنی به سالن دیگر متفاوت است و بسته به موارد زیر میباشد:

  1. کیفیت مواد مورد استفاده
  2. دستگاه مورد استفاده برای تتو
  3. مکان جغرافیایی که کلینیک در آن واقع است
  4. میزان تجربه و مهارت متخصص در انجام کار

ایجاد تاتو ظریف در کدام ناحیه بیشتر دردناک است؟

مناطقی که تاتو بیشترین درد را در آن قسمت ایجاد میکند شامل سر، مرکز قفسه سینه، دنده ها، کشاله ران، قسمت داخلی ران، پاها، ساق پا، دست ها، آرنج داخلی و خارجی و زیر بغل است. به طور کلی، هر جایی که ماهیچه و چربی بیشتری داشته باشد، درد کمتری خواهد داشت. با این حال، به یاد داشته باشید که هر کس درد را متفاوت تجربه می کند، بنابراین آستانه درد خود را در نظر بگیرید.