تاتو صلیب یکی از طرح های معروف است که جوانان زیادی این تاتو صلیب را رو قسمت های مختلف بدن ازجمله دست پا کمر پشت خود میزنند این طرح یک طرح بین اللملی است

تاتو صلیب

تاتو صلیب و نمونه طرح های تتو صلیب – دکتر تاتو ایران

طرح تاتو صلیب برو بدن فرد و معنی آن و تا حدی به معنایی که خود مالک به آن داده است بستگی دارد. نماد صلیب تاریخچه ای غنی دارد که قدمت آن به مدت ها قبل از ظهور ایمان مسیحی باز می گردد. قدیمی ترین معنای آن که از مصر آمده، نماد خورشید است. صلیب بعدها در اثر آمیختگی بسیاری از فرهنگ ها، علاوه بر مذهبی بودن، معانی زیر را نیز به دست آورد:

  1. نماد زندگی
  2. خط عمودی نر و خط افقی زن است.
  3. علامت فالیک باروری و مردانگی
  4. نکات اصلی
  5. علامت ماه
  6. رستاخیز از مردگان

انواع مختلف تاتو صلیب

هر طرح تاتو صلیب معانی خاص خود را دارد.هنگام تصمیم گیری برای تاتو صلیب بهتر است معانی انرا نیز بدانید.

 صلیب سلتیک  که ریشه بت پرستی دارد. چنین تتویی به معنای تعادل معنوی، ترکیب اصول روحی و جسمی در یک فرد، و همچنین قدرت ایمان و عبادت او از سنت پاتریک است. منشأ این نشانه از اعتقادات بت پرستانه آن را از نظر ظاهری بسیار جذاب می کند.

صلیب ارتدکس  به عنوان نشانه ایمان آنها پر شده است و معمولاً با کتیبه همراه است. گاهی اوقات آنها با یک صلیب سینه ای جایگزین می شوند، اگر به دلایلی پوشیدن آن غیرممکن باشد.

صلیب سیاه  این نمادی از ایمان مسیحی است که از این رو توسط تتو آرتیست به روشی عجیب تفسیر می شود تا برای مشتریان جذاب تر شود و بافتن الگوها راحت تر شود. علاوه بر رستاخیز از مردگان و حیات جاویدان، نشانه رنج ایمان و مصونیت آن نیز هست.

صلیب معکوس  تتو آن دو معنی دارد و در مقابل یکدیگر قرار دارند. اول از همه، این نشانه سنت پیتر است که نگهبان کلیدهای دروازه های بهشت ​​است. در دستان او یک صلیب وارونه وجود دارد که نماد یک شمشیر است. در معنای دوم، چنین صلیب نشانه پیروان شیطان است.

 صلیب با بال  در عین حال، صلیب معنای مذهبی دارد و بال ها نماد قدرت و بزرگی فرد است. این تتو های مردانه اغلب روی پشت یا ساعد قرار می گیرند.

 گل رز و صلیب  این تاتو صلیب نشانه عشق یک فرد به خدا و انسانیت است. برای دختران این الگو گاهی اوقات به معنای از دست دادن یک فرد بسیار نزدیک نیز است و در این حالت خار روی گل نشان داده می شود. هنگام تصمیم گیری برای خالکوبی متقاطع، به خاطر داشته باشید که این قوی ترین علامت است، که وظیفه اخلاقی را تحمیل می کند که صلیب خود را محکم و بدون شکایت، مهم نیست که چقدر سنگین باشد، حمل کنید. تاتو های متقاطع برای زنان اغلب دارای گل یا خزنده نیز هستند. یک تاتو مردانه این یک مصلوب واقع گرایانه است که هیچ عنصر اضافی در تصویر وجود ندارد.

بهترین مکان برای اجرا طرح تاتو صلیب

محل اجرا تاتو صلیب باید با توجه به ابعاد طرح انتخاب شود.که می‌توان آن را روی بازو، در قسمت پشت و نزدیک به گردن، روی شانه، روی سینه ، روی ساعد یا روی دست اجرا کرد. صلیب های بزرگ بهتر است روی نیم تنه یا ساعد قرار گیرند، در حالی که صلیب های کوچک برای پر کردن مچ دست مناسب هستند. معمولا مینیمالیسم یا گرافیک برای صلیب انتخاب می شود. گاهی اوقات برای اجرای طرح های سبک دخترانه از جوهر رنگی برای تاتو استفاده میشود.

گاهی اوقات تاتو صلیب به سبک های زیر انجام می شود: هندسه، سیاه کاری، قبیله ای، واقع گرایانه، بیومکانیک و رون. هیچ محدودیتی برای سبک های تتو وجود ندارد .

تعدادی ایده برای طرح تاتو صلیب در آقایان و بانوان

این روزها اجرای طرح تاتو به خصوص در میان قشر جوان جامعه بسیار رایج است. جوانان یا افراد در هر سنی مجذوب طرح های مختلف تتو می شوند که به آنها کمک می کند تا افکار و دیدگاه های خود را به بینندگان نشان دهند. در میان طرح های مختلف تاتو، ایده های تاتو صلیب به طور گسترده توسط مسیحیان پذیرفته شده است. با این حال، افراد دیگر نیز برای نشان دادن جنبه مذهبی خود یا نشان دادن پذیرش نمادهایی که در اختیار کاربر قرار می دهد، این نماد مقدس را جوهر می کنند. صلیب به طور کلی مربوط به حضرت عیسی است که برای انتشار پیام الهی که او در زمان مصلوب شدن به انسان ها داد استفاده می شود.

  1. طرح تاتو صلیب ساده

اگر تمایل دارید که طرح تاتو ساده را انجام دهید.  در اینجا یک طرح ساده از صلیب ساخته شده با جوهر تیره است. طرح صلیب را می توان روی مچ پا، مچ دست، ساق دست و … انجام داد، همچنین می توانید رنگ جوهر را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.. این طرح را همچنین میتوان پشت گوش و یا گردن بنابر سلیقه مشتری اجرا کرد.

  1. طرح تاتو صلیب با قلب

ترکیبی از تاتو قلب و صلیب برای زنان، لمس ملایمی به شخصیت شما می دهد. در اینتاتو که با جوهر تیره اجرا میشود بین تقاطع صلیب یک قلب نیز وجود دارد. که می توان آن را روی مچ دست، بازو، گردن و خط پشتی اجرا کرد تا ظاهری کاملاً قابل رویت به شما بدهد.

  1. طرح تاتو صلیب موزیکال

موسیقی اشتیاق نوازندگان بوده است و از این رو، تتو های صلیب وقتی با صلیب شکل می گیرند، هم نشان دهنده شور و هم مذهب است. صلیب سایه دار با تاتو نت موسیقی جوهر تیره برای طراحی ترکیبی از هر دو تزئین شده است.

  1. طرح تاتو صلیب خاردار

خارها و صلیب ها بخش مهمی از جامعه مسیحی بوده اند. هنگامی که هر دو با هم ترکیب می شوند تا یک طرح تاتو صلیب ایجاد کنند، نشان دهنده تعهد شما به مسیحیت است و همچنین شما را با دردهایی که عیسی در هنگام مصلوب شدن متحمل شده بود به یاد می آورد.

طرح تاتو صلیب برای مسلمانان

شاید از نظر خیلی از افراد مسلمان زدن طرح تاتو صلیب مشکل دار باشد و فکر کنند این طرح مختص مسیحیان است. درست است که صلیب نماد مسیحیت است ایجاد آن برای مسلمانان یا حتی یهودی و کلیمی بدون مشکل و ایراد است برخی از افراد تنها بدلیل ظاهر زیبای صلیب و بدون هرگونه شرایط دینی اقدام به اجرای آن میکنند.

هزینه طرح تاتو صلیب

برای اطلاع از هزینه طرح تاتو صلیب باید در ابتدا طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بر اساس مقدار کاری که طرحتان میبرد و اندازه آن قیمت های دقیق را خدمتتان اعلام خواهیم کرد.