تتو مار روی ترقوه چطور انجام میشود و زدن این کار هم بسیار درد دارد هم نقطه حساسی است که باعث خطر میشود پس پیشنهاد میشود برای زدن تتو مار روی ترقوه عجله نکنید

تتو مار روی ترقوه

[rank_math_breadcrumb]

تاتو مار روی ترقوه و طرح تتو مار روی ترقوه -دکتر تاتو ایران

تتو های استخوان ترقوه توسط افرادی انتخاب می شوند که دوست دارند در مرکز توجه باشند و بتوانند در موضع خود بایستند. تتو در این مکان ویژگی افراد برونگرا است که دوست دارند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند و از قضاوت نمی ترسند. تاتو استخوان ترقوه می تواند یک هدف تزئینی نیز داشته باشد، زیرا یک مکان واقعا اصلی و جذاب برای یک خالکوبی کوچک و بزرگ است.

معنی تاتو مار روی ترقوه

تاتو مار روی ترقوه

مدت هاست که مار باعث شده تا مردم با اسرار مختلفی همراه شوند. اجداد ما این خزندگان را تحسین می کردند و از آنها می ترسیدند. بنابراین، تاتو مار روی ترقوه از مدت ها پیش است  که بسیار محبوب بوده اند. اکنون طرح چنین تتویی به ویژه در بین دختران و زنان محبوب است.

تصویر مار در بسیاری از فرهنگ های باستانی وجود داشت. یونانیان آنها را موجودی دانا و حیله گر می دانستند. این خزنده بود که خود را به دور پاهای ماهرترین و موفق ترین خدا – هرمس – پیچید. علاوه بر این، مار نماد داروسازان و پزشکان به حساب می آمد. نماد مار خمیده روی کاسه تا به امروز باقی مانده است.

معنی مدرن تتو مار روی ترقوه

  • اغوا کردن برای بسیاری از مردم، مار وسوسه کننده حیله گر، تجسم گناه و فریب مرتبط هستند. تتو که این موجود مرموز را به تصویر می کشد، نمادی از ولع یک فرد برای وسوسه های مختلف است. به همین دلیل است که مار اغلب در کنار کارت ها یا یک لیوان نوشیدنی نقاشی می شود.
  • این خزنده همچنین شناخته شده است که پوست خود را به طور منظم می ریزد. بنابراین، تاتو مار روی ترقوه با این تصویر اغلب نماد تجدید یا تمایل به نوعی تغییر را نشان می دهد. بنابراین، تاتو با مارها بر روی بدن اغلب توسط افرادی که تصمیم به تغییر زندگی خود را پر می کنند.
  • تاتو هایی که مار انعطاف پذیر را به تصویر می کشند اغلب نمادی از حیله گری و انعطاف پذیری ذهن هستند. بنابراین، آنها اغلب توسط زنان عاقل انتخاب می شوند که برای این ویژگی ها در خود و دیگران ارزش قائل هستند.
  • تاتو مارهای کوچک روی ترقوه نمادی از لطف است. آنها برای دختران جوانی که می خواهند بر جذابیت خود تأکید کنند ایده آل هستند.
  • اغلب تاتو مار روی ترقوه به عنوان نماد وفاداری عمل می کند. برای تأکید بر ارادت خود به معشوق، دختران معمولاً تصویر دو مار را با دم در هم تنیده روی بدن خود قرار می دهند. اغلب این تاتو ها به صورت جفت انجام می شود.

طرح تتو مار روی ترقوه در ترکیب با دیگر نقش ها

طرح تتو مار روی ترقوه در ترکیب با دیگر نقش ها

  1. گل رزطرح چنین تتو مار روی ترقوه یکی از نمادهای اصلی اغواگران است. می تواند سیاه و سفید یا رنگی باشد. این مار در کنار گل های دیگر مانند گل صد تومانی نیز به تصویر کشیده شده است. چنین تتویی به تأکید بر ناسازگاری طبیعت زن کمک می کند.
  2. خنجرتاتو با تصاویر شمشیر و خنجر نماد عزم و اراده و همچنین میل به مبارزه برای اهداف شما است. چنین تاتویی برای دختران با اعتماد به نفس مناسب است. اغلب اوقات، مار در شکل خود را به دور دسته خنجر می‌پیچد.
  3. جمجمهبا وجود این واقعیت که چنین تاتویی بسیار غم انگیز به نظر می رسد، معنای آن به هیچ وجه منفی نیست. این نماد تولد دوباره و رهایی است. علاوه بر این، تتو با این دو نماد یادآور این است که مرگ همیشه زندگی را دنبال می کند، به این معنی که باید از لحظه لحظه وجود خود لذت ببرید.
  4. مار روی ترقوه که در حال گاز گرفتن خود است. تاتو که مار را در حال گاز گرفتن دم خود نشان می دهد، یکی از نمادهای اصلی جاودانگی و تولد دوباره روح است. چنین تتویی می تواند به یک حرز محافظ تبدیل شود که به انجام کار درست در شرایط دشوار کمک می کند. یک مار که دم خودش را می‌گزد معمولاً روی مچ دست، گردن یا بین تیغه‌های شانه و روی ترقوه قرار می‌گیرد.
  5. سیبیک مار منعطف معمولاً با سیبی که دور بدن آن پیچیده شده است همراه میشود. چنین تتو مار روی ترقوه نمادی از حیله گری زن و همچنین توانایی تسخیر و اغوا کردن مردان است. چنین الگوهایی به بهترین شکل روی باسن یا زیر دنده ها به نظر می رسند.
  6. دو تا مار این نماد متشکل از دو مار در هم تنیده در بین عاشقان محبوب است. آنها به دو صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه می شوند. تتو مار روی ترقوه با این طرح بسیار محبوب است.
  7. کبرااین مار نماد اصلی قدرت است. تتو مار کبرا روی ترقوه برای شخصیت های قوی با نگرش غیر معمول به زندگی مناسب است. اغلب چنین تتو هایی توسط بودایی ها روی بدن اعمال می شود. برای آنها، چنین تتویی می تواند به یک طلسم محافظ قدرتمند تبدیل شود.
  8. فلش. یک فلش همراه با مار معمولاً نشان دهنده حرکت به سمت یک هدف انتخابی است. چنین تاتویی می تواند سیاه و سفید یا رنگی باشند. این نقاشی ها بسیار زیبا به نظر می رسند.

 

تاتو مار روی ترقوه

پاک کردن تاتو مار روی ترقوه

حتی با تاتو های بزرگ و رنگی، حذف لیزر ایمن ترین، موثرترین و بدون زخم ترین راه برای پاک کردن تاتو مار روی ترقوه است – یا آماده سازی آن برای تغییر شکل است. با این حال، موارد زیر نیز به ویژه در اینجا صدق می کند: تجربه و حرفه ای بودن متخصص برای دستیابی به یک نتیجه خوب تعیین کننده است، زیرا با خالکوبی مارها یا اژدها طبق سنت خاور دور ، مناطق بزرگ و رنگ های خالکوبی اغلب فرآیند لیزر را پیچیده و طولانی می کند.

هرچه تصویری که نیاز به حذف شدن دارد بزرگتر باشد، معمولاً جلسات بیشتری لازم است تا زمانی که ذرات رنگ جاسازی شده کاملاً شکسته و حذف شوند. رنگ های مختلف به این معنی است که لیزرهای مختلف باید استفاده شود تا طول موج پرتو نور به طور بهینه با رنگ حذف شده مطابقت داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم به پاک کردن تاتو مار روی ترقوه بگیرید، حتما باید با یک فرد حرفه ای در این زمینه مشورت نمایید.