تزریق فیلر چانه

تزریق فیلر چانه + ماندگاری تزریق فیلر چانه

تزریق فیلر چانه که به آن پر کردن خط فک نیز گفته می شود، یکی از تلاش های زیبایی شناختی برای متعادل کردن عدم تقارن صورت است. به لطف تزریق چانه غیر جراحی، بخش طلایی به دست می آید و خط صورت زیباتر به نظر می رسد.

اصلاح چانه بدون جراحی

با تزریق فیلر چانه، خط فک که خط فک نامیده می شود، نمایان می شود. بنابراین، نمایه صورت باید کامل تر به نظر برسد. پر کردن زاویه فک و پر کردن نوک چانه تضمین می کند که مشکلات زیبایی مانند چانه کوچک، چانه بیرون زده یا چانه کج از بین می روند. اگر می خواهید زیبایی فک را در صورت خود ثبت کنید، می توانید از فیلر چانه مبتنی بر اسید هیالورونیک بهره مند شوید.

فیلر چانه چیست؟

تزریق فیلر چانه یک عمل زیبایی غیر دائمی است که در نوک یا دو طرف چانه انجام می شود. فیلر چانه از فیلر اسید هیالورونیک تشکیل شده است. فیلر به دست آمده از ماده خود بدن هیالورونیک اسید یک نتیجه بسیار طبیعی و پویا را تضمین می کند. بسته به ساختار چانه فرد می توان پرکردن فک را در نوک چانه، کناره های چانه و خط فک انجام داد.

تزریق فیلر چانه

مزایا تزریق فیلر چانه

خطوط فازی فک بیشتر ژنتیکی هستند و ناشی از عوامل خارجی نیستند. اگر از ظاهر چانه خود ناراضی هستید، تزریق فیلر چانه فرصتی عالی برای رفع این ناراحتی بدون جراحی به شما می دهد.

یکی از مزیت های اصلی این است که این عمل در زمان کوتاهی انجام می شود و هیچ دردی احساس نمی کنید. از طرف دیگر، در مورد یک عمل، مدت زمان بسیار بیشتر است. پس از عمل، می توانید بلافاصله به زندگی روزمره خود با خیال راحت بازگردید.

با تزریق فیلر چانه چه مشکلاتی را می توان از بین برد؟

  • کمبود حجم در چانه
  • اندازه فک
  • خط فک نامشخص
  • اختلال عدم تقارن فک
  • غبغب

هدف از تزریق فیلر چانه چیست؟

هدف از تزریق فیلر چانه از بین بردن ناهنجاری‌ های چانه و جوان ‌تر کردن چهره است. تزریق فیلر چانه، فرورفتگی چانه را پر می کند، خطوط ظریف روی چانه را باز می کند و نوید یک چانه جوان تر را می دهد.

فیلر اعمال شده در زیر چانه باعث ایجاد پری و حجم در ناحیه ای می شود که در آن اعمال می شود. تنظیم نسبت طلایی روی چانه باعث می شود صورت نامتقارن تر به نظر برسد. هدف از ازریق فیلر چانه این است که به صورت ظاهری جوان تر، متقارن و بی عیب و نقص بدهد.

انجام تزریق فیلر چانه

تزریق فیلر چانه چگونه انجام می شود؟

پر کردن چانه برای دادن حالت V به صورت انجام می شود. هر شکل صورت متفاوت است. به همین دلیل می ‌توان از پر کردن چانه در کناره‌ های چانه، گوشه‌ های چانه یا نوک چانه استفاده کرد تا به صورت V شکل بدهد.

فیلر اسید هیالورونیک در مکان هایی که زیبایی چانه بدون جراحی انجام می شود تزریق می شود. پر کردن چانه به طور متوسط ​​در 10-15 دقیقه تکمیل می شود و می توانید به زندگی روزانه خود ادامه دهید. مدت زمان این فرآیند بین 16 تا 18 ماه متغیر است.

روند بهبودی بعد از تزریق فیلر چانه

پر کردن فک یک روش جراحی نیست. پس از این روش که در یک محیط بالینی انجام می شود، می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. پرکردن زاویه فک و پرکردن نوک فک روش های دردناکی نیستند، قبل از استفاده از کرم بی حس کننده استفاده می شود تا احساس درد را به حداقل برساند.

پس از استفاده، می توانید اثر تزریق فیلر چانه را در 2-3 روز مشاهده کنید. تورم و قرمزی در روزهای اول طبیعی است. پس از هفته اول، پرکننده چانه شما بسیار طبیعی تر و بی عیب به نظر می رسد.

تزریق فیلر چانه چگونه انجام می شود؟

مواد پرکننده با استفاده از سرنگ برای پر کردن چاله ها به نواحی لازم تزریق می شوند. برای این روش نیازی به بیهوشی نیست. بنابراین بیمار می تواند در مدت زمان کوتاهی به زندگی روزمره خود بازگردد.

هزینه ی تزریق فیلر چانه

اگر بیمار نیاز به بیهوشی داشته باشد، می توان از بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه چانه استفاده کرد. پس از بیهوش شدن، مواد پرکننده از طریق سوزن‌های کوچک در نواحی آسیب ‌دیده پر می‌شوند.

این تقریباً 15 دقیقه طول می کشد. پس از این روش، مقداری قرمزی و تورم های کوچک در ناحیه چانه یک واکنش کاملا طبیعی است. پس از مدت کوتاهی، این بثورات پوستی دوباره ناپدید می شوند.

با تزریق فیلر چانه چه اتفاقی می افتد؟

هدف از اصلاح چانه این است که چانه خیلی کوچک را با کمک هیالورونیک اسید با کیفیت بالا هماهنگ ‌تر کرده و در نتیجه نمای کناری را متعادل ‌تر کند. در طی بازسازی چانه، اسید هیالورونیک به چانه تزریق می شود و در نتیجه به سمت جلو حرکت می کند. حجم از دست رفته چانه با تزریق چانه ایجاد می شود و در نتیجه بهبودی در نیمرخ کل صورت حاصل می شود. برای یک ناحیه تحتانی صورت که به طور کلی به طور هماهنگ تعریف شده است، اصلاح چانه می تواند به خوبی با درمان فک تکمیل شود.

هر گونه عدم تقارن و تغییر شکل را می توان به راحتی با تجمع چانه با اسید هیالورونیک ترمیم یا پنهان کرد. برای اینکه با اصلاح چانه به نتیجه رضایت بخشی دست یابید، ترمیم چانه باید طی چند جلسه انجام شود. سرعت شکسته شدن مجدد اسید هیالورونیک توسط بدن به شرایط فردی بستگی دارد و از مشتری به مشتری دیگر متفاوت است. با این حال، اثر اصلاح چانه معمولاً چند ماه طول می کشد.