چگونگی انجام تاتو بدن در منزل چگونه انجام می شود؟ توضیحاتی در مورد تاریخچه و آداب خالکوبی در قدیم الایام در این مقاله گنجانده شده است. توضیحات بیشتر در مقاله

چگونگی انجام تاتو بدن در منزل

[rank_math_breadcrumb]

چگونگی انجام تاتو بدن در منزل و شرح آن – دکتر تاتو ایران

تاتو بدن از گذشته تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد بوده است و البته طرفداران خاص خود را دارد تاتو تنها به ایجاد اشکال و حروف متفاوت بر روی بدن نمیشود بلکه انواع تاتو ابرو، خط چشم، خط لب، میکروپیگمنتیشن نیز در دسته تاتو بدن قرار داده می شوند.

تاریخچه تاتو به 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد و مربوط به بدن یخ زده فردی بنام اوتزی میباشد این فرد بر روی بدن خود 61 تاتو داشت. حتی در کشور خودمان ایران نیز تندیس هایی در شهر لرستان یافت شده که روی بدن آنها نقش هایی از تاتو بدن بوده است.

امروزه تاتو آرتیست های زیادی در این زمینه بصورت تخصصی فعالیت میکنند شاید در گذشته ها باب بود که ارازل و اوباش اقدام به تاتو زدن میکردند اما این روزها بسیاری از افراد و بیشتر در بین نوجوانان به اینکار علاقه پیدا کرده اند . برای انجام تاتو شما به دستگاه و جوهر نیاز دارید و حتی میتوانید آن را در منزل انجام دهید.

اما بهتر است این کار ار در کلینیک های تخصصی و زیر نظر متخصص انجام دهید در منزل و در صورت رعایت نشدن بهداشت ممکن است بدنتان دچار عفونت های شدیدی شود که بعدا نتوانید آنرا جبران نمایید بهتر است تاتو صورت و یا بدن خود را نزد متخصصی انجام دهید که بداند سوزن را تا کدام لایه و با چه مقدار جوهر وارد بدن نماید.