تتو آنجلینا جولی در سطح دنیا بسیار معروف است.این تتو آنجلینا جولی ستاره مشهور تحت تاثیر آیین بودایی قرار گرفته است و به روش دستی روی بدن او تاتو زده میشود.

معنی تتو آنجلینا جولی

معنی تتو آنجلینا جولی و تتو آنجلینا جولی – دکتر تاتو ایران

خدمات تاتو بدن | آموزش تاتو بدن | دکتر تاتو ایران : آنجلینا جولی یکی از بازیگران هالیوود و ستاره ی بسیار مشهور آمریکایی است. تتو آنجلینا جولی در سطح دنیا بسیار معروف است. آنجلینا هیچ وقت از تاتو زدن خسته نمی شود و انگار با تاتو عجین شده است. این ستاره مشهور تحت تاثیر آیین بودایی قرار گرفته است و به روش دستی و با میله های بزرگ فلزی روی بدن او تاتو زده می شود.

این ستاره مشهور هالیوودی،۱۷ طرح مختلف خالکوبی روی بدن خود دارد. او شش فرزند دارد اما همچنان مشتاق به زدن تاتو می باشد و هر بار شاهد تاتوی جدیدی روی بدن او هستیم.

معرفی انواع تتو آنجلینا جولی

آنجلینا جولی این بازیگر مشهور هالیوودی انواع مختلف تاتو روی بدن خود تحت عنوان تاتو آنجلینا جولی دارد، از تاتوهای ریز گرفته تا تاتوهای بسیار بزرگ. این ستاره ی آمریکایی به تاتوهای روی بدن خود افتخار می کند و روز به روز تعداد آن ها را بیشتر می کند که برخی از این تاتوها عبارتند از:

۱-تتوی Khamer

این بازیگر مشهور قبل از داشتن سه بچه بیولوژیکی از همسر سابق خود (برد پیت)، مدوکس چیوان را به فرزندی قبول کرده بود و از زبان رسمی کشور او برای این تاتو الهام گرفته است.

۲-دعای حفاظت

این نوع از تاتو با استفاده از سوزن های مخصوص و سنتی تایلندی و توسط Noo Sompong Kanhphaiin و با استفاده از چکش های مخصوص زده شده است. این تاتو در حالی زده شده که آنجلینا جولی در حال عبادت بوده و تاتوکار در حال خواندن سرود مذهبی بوده است.

۳-مختصات محل زندگی فرزندانش

دیگران نام کسانی را که برای آنها عزیز هستند روی بدن خود تاتو می کنند تا میزان علاقه و عشق خود را به آن ها نشان دهند در حالی که آنجلینا جولی مختصات محل تولد بچه های خود را در قسمت بالای بازوی خود تاتو کرده است.

۴-احترام به چرچیل

این هنرپیشه مشهور داخل ساعد چپ خود،۱۳ می ۱۹۴۰ را با عدد تاتو کرده است. در این تاریخ سیاستمدار مشهور بریتانیایی سخنرانی خون، رنج، اشک و عرق را داشته است.

۵-تتو پشت آنجلینا جولی

این ستاره مشهور سینما، به تاتو و جهانگردی علاقه ی زیادی دارد. از این رو مکان هایی که در دنیا بازدید کرده است را روی بدن خود تحت عنوان تاتو آنجلینا جولی خالکوبی کرده است.

۶-Quod me nutrit me destruit

او این عبارت لاتین را یک کمی پایین تر از ناف خود تاتو کرده است و بدین معنی است که؛ آنچه مرا قوی کند، مرا از بین می برد.

۷-تتوی ببر بنگال پشت او

ببر بنگال یک گونه ببر بومی در شبه قاره هند می باشد که در حال انقراض است و آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۴ در شهر بانکوک برای حمایت از آن ها تصویر یک ببر بنگال را روی کمر خود تاتو کرد.

۸-حقوق خود را بشناسید

این ستاره هالیوودی مدافع سفیر سازمان ملل است و این جمله را پشت گردن خود تاتو کرده تا همه بدانند که یک مدافع ثابت قدم برای دفاع از حقوق بشر می باشد. حروف گوتیک در این تاتو بر حمایت بیشتر او تاکید دارد.

۹-خالکوبی مچ جولی

تاتوی روی مچ او H است که در سبک زبان رومی نوشته شده است. وقتی که این عبارت را خالکوبی کرده با تیموتی هاتن ملاقات داشت؛ اما خود آنجلینا می گوید که این خالکوبی در مورد برادرش جیمز هاون است.

او همچنین بر روی دست چپ خود علاوه بر این سبک رومی بر روی مچ دست خود و مختصات جغرافیای که روی شانه خود خالکوبی کرده است تعدادی اعداد رومی و یک کتیبه از تنسی ویلیامز نیز تاتو کرده است.

۱۰-خالکوبی مرگ و زندگی

تاتوی مرگ و زندگی یکی از تاتوهای قدیمی این ستاره ی سینما می باشد که در حال حاضر اثری از آن نمانده و یک تاتوی دیگر جایگزین آن شده است. این تاتو به زبان ژاپنی برای مرگ است و برای یادآوری تمام شدن زندگی آن را تاتو کرده بود. الان یک تاتوی خمر جایگزین آن شده است.

اولین تتو آنجلینا جولی

اولین تاتوی این هنرمند هالیوودی نام همسر سابقش یعنی بیلی باب تورنتن بود که با یک اژدهای آسیایی روی بازوی خود تاتو کرد.
این ستاره مشهور از زدن اولین تاتوی خود بعد از مدتی به شدت پشیمان شد و روی آن را کاور کرد و گفته است که دیگر هیچ وقت نام هیچ مردی را روی بدن خود تاتو نمی کند.

تتو آنجلینا جولی به خط فارسی

خالکوبی آنجلینا جولی به خط فارسی روی ساق دست او زده شده است و محتوای تاتو این است:

ماورای باورهای ما، ماورای بودن و نبودن های ما، آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ، تو را آنجا خواهم دید. جالب است بدانید که ترجمه انگلیسی این متن را بردپیت روی بازوی راست خود خالکوبی کرده است.

تقلید دمی لواتو از خالکوبی آنجلینا جولی

تاتو آنجلینا برای فرزندانش باعث شده که دمی لواتو هم از او تقلید کند و تاریخ به دنیا آمدن تمام افراد خانواده خود را به عدد رومی و کمی پایین تر از زیر بغلش تاتو کند.

الگوی تتو آنجلینا جولی

انواع این تاتو در نوع خود زیباترین تاتوها هستند و افراد زیادی علاقه مند به تاتوهای او می باشند و از تاتوکارها می خواهند که تاتوهای این ستاره ی مشهور هالیوود را برای آنها بزنند. بیشتر تاتوهای این بازیگر مشهور با رنگ سیاه زده شده اند، گرچه رنگ های ساده مورد پسند او هستند اما تمام طرح هایی که روی بدن خود تاتو کرده پیچیده و سفارشی می باشند.

در ضمن تمام این طرح ها دارای معنا و مفهوم خاصی هستند و همین باعث شده که این طرح ها منحصر به فرد باشند.

جنجال تتو آنجلینا جولی در اروپا

تاتو آنجلینا جولی که در سال ۲۰۰۳ انجام داده دردسر ساز شده است. این بازیگر هالیوودی در سفر خود به تایلند در پشت شانه چپ خود یک جمله بودایی تاتو کرده است.

این خالکوبی باعث شده که توریست های آمریکایی و اروپایی نیز در سفر خود به این سرزمین بودایی به رسم تقلید از تاتوی او، یک جمله دینی روی بدن خود خالکوبی کنند که این امر باعث نارضایتی و خشم مردم تایلند و تمام بودایی های جهان شده است. آنها معتقدند که مردم غرب برای آیین آنها احترام قائل نیستند و آن ها را مسخره می کنند.

تتو عربی آنجلینا جولی

تاتوی عربی آنجلینا یک نوشته طولانی می باشد که در قسمت پایین خالکوبی قدیمی او انجام شده است که این خالکوبی قدیمی کلمه عربی العزیمه است و معنی آن اراده می باشد. امروزه تمامی این مدل ها در کلینیک دکتر تاتو ایران با بهترین متدهای روز دنیا در نهایت کیفیت و زیبایی انجام می شود.