تتو حیوانات روی بدندر چند سال اخیر انجام انواع طرح های تتو حیوانات رواج زیادی پیدا کرده و بطور قطع می توان گفت که تتو حیوانات روی بدن در سال های اخیر رایج شده است.

طرح تتو حیوانات روی بدن

طرح تتو حیوانات روی بدن و انواع مدلهای تاتو حیوانات روی بدن

بطور کلی در چند سال اخیر انجام انواع طرح های تتو حیوانات رواج زیادی پیدا کرده است و به طور قطع می توان گفت که تم حیوانات وحشی در سال های اخیر رایج شده است و هر حیوان نماد یک تصویر زیبا و مفهمومی اثر گذار است.

شما چقدر با تاتو و متدهای آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید محبوب ترین طرح مربوط به چه سبکی است و دلایل انتخاب و محبوبیت یک طرح چیست؟

آموزش تاتو | خدمات تاتو بدن | دکتر تاتو ایران 

معرفی طرح تتو حیوانات

تم خالکوبی حیوانات وحشی از چندین جهات مختلف مورد توجه واقع شده است. چون هر حیوانی نمایانگر احساسی خوب و زیبا است. معمولا نمادی که به حیوانات خاصی زده می شود یک احساس و یک داستان خاص پشت پرده خود دارد.

یکی از دلایل زدن تتو حیوانات روی بدن این است که با معیشت جانداران پر جنب و جوش همراه می باشد. افرادی که احساس یا شخصیت درونی دارند تمایل دارند که هنر خالکوبی را به با طرح حیوانات بزنند. طرح تاتو حیوانات به طور کلی نشان دهنده ی شجاعت، خشم، سلطه جویی، شکوفایی، معنویت، آزادی، وفاداری، حرص، زندگانی بازیگوشی و…. می باشد که احساس متفاوت و انگیزه های مختلفی سبب انجام این طرح خواهد شد.

در واقع کسانی که طرح یک حیوان خاص را برای خالکوبی انتخاب می کنند یک شخصیت درونی دارند. عکس هر حیوانی که خالکوبی می شود می تواند در سبک های مختلفی اجرا شود و یا حتی با طرح های دیگری ترکیب شود و تنوعی که تاتو کار در اختیار شما قرار می دهد دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

انواع طرح تتو حیوانات روی بدن

بطور کلی طرح تاتو حیوانات در سبک های مختلفی قابل اجراست و می توان هم در نمونه های ظریف و دخترانه این خالکوبی ها را انجام داد و هم در نمونه های خشن و واقعی که به سلایق مردان نزدیکتر است هر حیوانی که برای خالکوبی انتخاب می شود نمایانگر مفهومی خاص است در زیر چند طرح و نماد پر طرفدار اشاره می کنیم.

طرح خالکوبی اسب

این طرح نشان دهنده عظمت و زیبایی می باشد و جزء طرح های مورد سلیقه ی آقایان می باشد‌. از آنجا که دستگاه های مدرن خالکوبی این امکان را دارند که این هنر را در رنگ های متفاوت اجرا کنند اما برای زدن طرح اسب رنگ جوهر سیاه بهترین توصیه است و بسته به سلیقه ی مشتری می توان بر روی ساق پا و بازو و … این طرح را اجرا کرد.

نماد خرس

به طور کلی طرح خرس یک نماد خاص و برتر است و طرفداران زیادی هم دارد. این نماد بیانگر قدرت می باشد و نشان دهنده ی یک شخصیت مسلط می باشد‌. برای زدن این نماد بهتر است از رنگ قهوه ای به کار برد و در تمام قسمت های پوستی با هر رنگی قابل اجرا می باشد.

طرح سگ و گربه

اگر وفاداری و همراهی دو موضوع پر اهمیت برای شما هستند می توانید با خالکوبی طرح سگ این نماد را پر رنگ کنید و برای افرادی که طرحی با مفهوم معنویت، آزادی و انرژی می خواهند نماد گربه بسیار زیبا می شود این نماد در هر فرهنگ معانی متفاوتی دارد و در بیشتر قسمت های بدن قابل اجرا است. بهترین رنگ هایی که در این مدل به کار برده می شود جوهر سیاه سایه دار و قهوه ای است که جلوه زیبایی به طرح پایانی می دهد.

نماد ماهی

در بین خانم ها معمولا طرح های ریز محبوبیت دارند طرح ماهی هم که بیانگر ثروت، موفقیت و بینش عمیق است قابلیت اجرا در اعضای مختلف با رنگ های متفاوتی را دارد. هر کدام از ماهی ها مفهوم متفاوتی دارند مانند ماهی قزل آلا که بیانگر دانش و درک بالا می باشد. انعطاف پذیری در طرح ماهی زیاد است و شما می توانید قبل از هر چیز مکان مناسب برای زدن را انتخاب نمایید و سپس طرح مورد نظر را خالکوبی می کنید.

شیر و ببر وحشی

در بین اکثریت جوانان انجام خالکوبی های هیجان انگیزی چون شیر و ببر بسیار رواج دارد. طرح این خالکوبی در واقع هشداری بر شما برای طبیعت قوی و متکبر است. به رخ کشیدن شجاعت تنها با زدن طرحی واقعی از شیر است که قدرت و رهبری را نشان می دهد.

تتو طرح فیل

بهترین مکان برای زدن تاتو روی مچ دست، پشت، شانه، زانو، دنده ها، بازوی فوقانی، بازوی داخلی، آستین، پشت گردن و قسمت های مختلف بدن می باشد. ترسیم این مدل از خالکوبی ها با هنرهای پلی وین، قبیله ای و مائوری انجام می شود.

طرح تتو نهنگ

اهمیت این طرح زمانی بیشتر نمایان شد که در سال ۲۰۰۴ به یک وال آبی عنوان تنهاه ترین نهنگ دنیا داده شد. صدای این حیوان توسط کسی شنیده نمی شود شاید همین دلیل تنهایی آن باشد. افرادی که چنین حکایت مشابهی دارند می خواهند با خالکوبی نهنگ این احساس را زنده نگهدارند.

طرح خالکوبی طاووس

طاووس یک پرنده زیبا و جذاب است که نماینگر

زیبایی ، عزت ، غرور و اطمینان به نفس است. نقش و نگار زیبای که در طاووس وجود دارد امکان زدن کامل این طرح مشکل خواهد بود و تنها می توان یک پر از این پرنده زیبا را خالکوبی کرد.

طرح تتو مار

این طرح بیانگر خطر و شدت شخصیت می باشد. معمولا این طرح به صورت رنگی زده می شود که جذابیت بیشتری دارد.

خالکوبی با طرح پاندا

طرح پاندا یک طرح فانتزی و بسیار جذاب در بین دختران و پسران جوان می باشد که شانس و سعادت را به دنبال دارد. این نماد بیانگر صلح و آرامش، توانایی خردمندی، قدرت ملایم، صلح و هماهنگی و … می باشد.

نماد تتو جغد

زیبایی طرح جغد در انواع سبک ها بسیار به چشم می خورد. جغد با عنوان دانایی و شب زنده داری در بین عموم شناخته شده است.

نماد تتو قوچ

این نماد زیبا بیانگر قدرت ، غرور و عزم راسخ می باشد و قوج ها نماد ابتکار عمد و رهبری هستند. برخی از فرهنگ هو زدن خالکوبی قوچ را له عنوان نمادی از حفاظت می دانند به طوری که خدایان شاخدار اسطوره ای همیشه به عنوان جنگجو نقاشی شده اند چون شاخ قوچ بیانگر قدرت و پرخاشگری و یا اشتیاق است.

به طور کلی هر حیوانی با مفهوم خاصی بر روی اندام های مختلف بدن زده می شود. معمولا رنگ های مورد استفاده در خالکوبی طرح حیوانات متنوع می باشد و هر چه کیفیت اجرای تکنیک تاتو بالا باشد ماندگاری و تثبیت آن بیشتر خواهد شد. آکادمی دکتر تاتو ایران طرح تاتو انواع حیوانات را آموزش می دهد و قادر است هر طرحی را در انواع سبک های مختلف اجرا نماید.