یکی از تکنیک هایی که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده است سبک تتو نوشته فارسی و انگلیسی است. در گذشته انجام تاتو با روش ها و دستگاه سنتی عوارض زیادی داشت.

سبک تتو نوشته فارسی و انگلیسی

سبک تتو نوشته فارسی و انگلیسی و تتو نوشته فارسی و انگلیسی

آموزش تاتو بدن | آموزش تاتو صورت | دکتر تاتو ایران : یکی از تکنیک هایی که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده است سبک تتو نوشته است. در گذشته انجام تاتو با روش ها و دستگاه های سنتی عوارض زیادی را به دنبال داشت و افراد زیادی جذب این تکنیک نمی شدند.صنعت مد و زیبایی هر روز با متدهای جدیدی خود را نشان می دهند به طوری که در چند سال اخیر شاهد پیشرفت این صنعت در تمام حوزه ها بوده ایم.

از آنجا که دستگاه های قدیمی قادر به زدن هر طرح و نقشی را نداشتند این تکنیک طرفداران چندانی نداشت با وجود اینکه قدمت انجام خالکوبی به گذشته های دور برمیگردد اما همچنان یک متد زیبایی خاص و پرطرفدار است و در هیچ زمانی نقش آن در بین تکنیک های زیبایی کمرنگ نشده است.

معرفی سبک تتو نوشته فارسی و انگلیسی

انجام تاتو نوشته فارسی و انگلیسی با انعطاف پذیری بالایی همراه است و به قدری این سبک پر بار است که هر سلیقه ای را پوشش می دهد. شما می توانید یک متن زیبا از خودتان را خالکوبی کنید و یا قسمتی از یک شعر را.

بیشتر افراد اسم اشخاص معروف یا قطعه ای از سخن بزرگان، آیه ای از قران، اسم های خاص، نقل قول، ضرب المثل و … را برای خالکوبی انتخاب می کنند. مهمترین مزیتی که این خالکوبی به دنبال دارد انتقال صریح مفهوم خالکوبی به بیننده است و ابهامی در متن زده شده وجود نخواهد داشت مگر اینکه نوشته انگلیسی باشد و فرد معنای ان را نداند و یا نق قولی باشد که معنای مبهم داشته باشد.

انجام این سبک از خالکوبی

به طور کلی انجام این سبک از تاتو با ریسک هایی همراه است و ممکن است فرد متنی یا اسم و تاریخی را انتخاب کند که در یک برهه ی زمانی خاصی نقش مهمی در زندگی فرد داشته اند و اکنون هیچ اهمیتی برای فرد ندارند و خالکوبی آن ها باعث پشیمانی فرد شده است.

دیدن این موارد کم نیست و افراد زیادی را دیده ایم که نوشته یا اسمی را خالکوبی کرده اند و طی جریاناتی اسم مورد نظر از زندگی فرد حذف شده و فرد برای پاک کردن خالکوبی روش های متعددی را امتحان کرده است. پس در نتیجه به این نکته می رسیم که انتخاب نوشته در این سبک از اهمیت شایانی برخوردار است و فرد می بایست متنی را انتخاب کند که به مرور زمان دلزدگی ایجاد نکند و با اینکه متن معنا و مفهوم خاصی نداشته باشد و به مرور فرد از آن خسته شود.

پس برای اطمینان بهتر است متن ها، شعرها و نوشته هایی را انتخاب کنید که مفهوم زیبایی دارند و با گذشت زمان همچنان زیبایی خاص خود را خواهند داشت.

محبوبیت سبک تتو نوشته فارسی و انگلیسی

در گذشته بیشتر افراد طرح گل و گیاه و حیوانات را برای خالکوبی می پسندیدند تا اینکه سبک تاتو نوشته فارسی و انگلیسی جای طرح های دیگر را گرفت و رفته رفته پرطرفدار شد. انجام خالکوبی نوشته یک پدیده ی جهانگیر است و در بین گروهای سنی مختلف رایج است. وسواس برای انتخاب متن خالکوبی در همه افرادی که تمایل به انجام این کار را دارند وجود دارد.

وقتی شما یک متن را انتخاب می کنید در واقع می خواهید فلسفه ی فکری خود را نشان دهید پس این متن می تواند یک نقل قول باشد و یا یک بیت شعر. اما از آنجا که در نقل قول ها از کلمات قدرتمندی استفاده شده است کاربرد بیشتر هم دارد.

تاتو متن انگلیسی و فارسی یک هنر زیبا است و این هنر زمانی تکمیل می شود که توسط یک تاتوکار حرفه ای و با تجهیزات پیشرفته انجام شود. زمانی که متن شما قدرت کافی را داشته باشد اما با شیوه ای نادرست زده شود اصلا جذابیت ندارد و نه تنها در بیننده ایجاد جذابیت نمی کند بلکه خود فرد هم بعد از مدتی از طرح آن خسته می شود. پس تنها نوشته مهم نیست بلکه نوع طرح و طراحی آن هم مهم است.

تتو نوسته زبان فارسی

تاتو نوسته فارسی از چنان محبوبیتی برخوردار است که افراد معروف و سلبریتی ها هم از آن استفاده کرده اند به طوری که آنجلینا جولی بر روی آرنج خود نوشته زیبای “ماورای باورهای ما، ماورای بودن و نبودن‌های ما، آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ، تو را آنجا خواهم دید.” را خالکوبی کرده است که همین موضوع تاثیر زیادی در محبوبیت و اهمیت این نوع خالکوبی کرده است.

هر متنی در تاتو از یک مفهومی سرچشمه می گیرد مثلا فرد بخواهد اسم والدین یا فرزندان خود را خالکوبی کند و یا تاریخ تولد یکی از عزیزانش را و یا اینکه بخواهد خاطره ای از یک عزیز را در چند کلمه به عنوان یادآور خالکوبی کند. پس ممکن است شما در ابتدا با دیدن چنین خالکوبی هایی پی به مفهوم آن نبرید و فقط اگر به زیبایی زده شده باشند مجذوب جذابیت آن ها شوید.

محل مناسب برای زدن خالکوبی نوشته

همانطور که گفتیم تاتو نوشته فارسی و انگلیسی بیشتر با هدف بیان فلسفه ی فکری فرد می باشد و سعی می کند تا جای ممکن بر روی نواحی زده شود که در معرض دید بیننده باشد.

بیشتر دختران خالکوبی متن بر روی سینه یا مچ دست را بیشتر می پسندند و پسران انواع نوشته ها را بر روی سینه، مچ دست، بازو و … خالکوبی می کنند. البته ناگفته نماند که محدودیتی برای زدن تاتو نیست و فرد به دلخواه خود می تواند در قسمت های مختلف بدن این سبک را اجرا کند.

از آنجا که امروزه تمایل به زدن جملات عاشقانه و احساسی زیاد شده است پس غالبا جوانان در بین متن های انگلیسی و فارسی به دنبال یک متن کوتاه معنادار می گردند.

با توجه به اینکه متن های کوتاه تاثیر گذاری بیشتری دارند پس بهتر است فرد متنی را انتخاب کند که حداقل از ده کلمه با کمتر در آن استفاده شده باشد چون نوشته های کوتاه راحت تر برای مخاطب تفسیر می شوند و همچنین ماندگاری بالاتری هم دارند.

تتو اشعار زیبا و تاثیرگذار ایرانی

معمولا اشعار ایرانی در تاتو نوشته حرف اول را می زنند چون شعرای ایرانی سروده های پر معنا و مفهومی داشته اند. در این بین اشعار مولانا، خیام، فردوسی، سعدی و حافظ شیرازی پرطرفدارترین طرح ها برای خالکوبی هستند. این جمله ها سال های زیادی است که به سبک های مختلفی زده می شود و به واسطه مفهوم زیبایی که دارند خسته کننده نیستند و فرد با هر بار نگاه کردن و خواندن آن ها حس بهتری پیدا می کند.

برای زدن تمامی نوشته های زیبا می توانید به آکادمی دکتر تاتو ایران مراجعه کنید و خالکوبی زیبای خود را با دستگاه های پیشرفته و مدرن بزنید.