تاتو مردانه طرح جدید برای تمامی افرادی که میخواهند خاص باشند میتوانند تتو مردانه را در کلینیک ما انجام دهند تا بهترین نتیجه را مشاهده کنند برای اطلاع از جزئیات تماس بگیرید

دانستنی های سودمند درباره تاتو مردانه

جدید ترین مدل های طرح تتو مردانه – دکتر تاتو ایران

تتو مردانه

آموزش تاتو بدن | آموزش تاتو صورت | دکتر تاتو ایران : تتو مردانه ،در گذشته مردم برای ثبت وقایعی که بر آنها گذشته است، از هنر تاتو استفاده می کرده اند. این امر به تدریج به فرهنگی تبدیل شد که به سایر ملل نیز سرایت کرد. امروزه در کلیه نقاط جهان از هنر تاتو استفاده می کنند.

بر همین اساس و به دلیل گستردگی این هنر در میان جوامع مختلف سبک های گوناگونی نیز پدید آمده است که به تناسب خلقیات و روحیات افراد هر کدام از آنها به کار برده می شود.

نکته ای که در تاتو مردانه قابل دکر است طرح جدید برای تمامی افرادی که میخواهند خاص باشند میتوانند تتو مردانه را در کلینیک ما انجام دهند تا بهترین نتیجه را مشاهده کنند برای اطلاع از جزئیات تماس بگیرید قابل ذکر است حضور مردان و زنان در این عرصه است که البته هدف ما در این مقاله بررسی سبک ها و انواع طرح تاتو مردانه است. طرح های که مردان معمولا استفاده می کنند دارای تنوع زیادی هستند که البته تعدادی از آنها دارای محبوبیت و مقبولیت بیشتری نسبت به بقیه هستند که در اینجا به آنها نگاهی خواهیم انداخت.

معرفی انواع طرح تتو مردانه

قبل از هر چیز باید عنوان داشت که انتخاب هر طرحی باید به طور دقیق انجام پذیرد، چرا که پاک کردن آن کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. طرح تاتو مردانه اساسا بر پایه های خلقیات مردانه طرح ریزی شده اند و سازگار با روحیات آنها هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع آن مواردی در زیر اشاره شده است.

تتو پروانه

یکی از طرح های که مردان به آن علاقمند هستند تاتو پروانه می باشد. پروانه در اصل نماد تغییرات است. تغییراتی که از یک پیله شروع می شود پس از سعی و تلاش فراوان به یک پروانه زیبا تبدیل می شود. این نوع تاتو معنویت را در درون فرد به همراه عشق و تولد دوباره القا می کند.

خالکوبی نقطه ویرگول

به پایان رسیدن بخشی از زندگی و تولد دوباره و یا به سرانجام رساندن یک هدف و آغاز هدفی دیگر نمونه های خوبی برای طرح نقطه ویرگول هستند. این طرح اقتباس شده از ادبیات است که در آن علیرغم ادامه جمله و با یک مکث آن را به سکوتی ثانیه ای وا می دارد.

تتو اُهم

یکی دیگر از انواع طرح تاتو مردانه اهم نام دارد. هواداران این نوع تاتو بر این نکته باور دارند که با توجه به مولفه و خصوصیت هایی که در درون این طرح نهفته است، باعث می شود در صاحب تاتو انرژی فوق العاده مثبتی به وجود بیاید. این نوع طرح در اعتقاد هوادارانش دارای چهار نوع حالت می باشد که شامل توهم و رویا و بیدار بودن و به خواب رفتن می باشد.

تتو لنگر

مردان در کنار سایر ویژگی های رفتاری که دارند، دارای خصوصیات مبارزه گر و پیکار جویانه و پایدار در مقابل مشکلات هستند. لنگر در ادبیات تاتو به عنوان سدی در مقابل مشکلات از آن یاد می شود که نمایانگر این نکته است که در برابر مصائب و ناملایمتی های روزگار فرد دارای قدرتی بازدارنده است که مقاومت می کند و بر آنها پیروز می شود.

تاتو لنگر به دلیل در میان مردان دارای مقبولیت زیادی است. اول اینکه طرح آن دارای محبوبیت فوق العاده ای از نظر زیبایی است، دوم آنکه نمادهای این طرح بسیار نزدیک به خلقیات مردان می باشد.

خالکوبی سنجاقک

یکی دیگر از طرح تاتو مردانه تغییر و آزادی دو ویژگی خیلی مهم هستند که باعث ترغیب مردان به تاتو سنجاقک شده است. یکی از مهمترین قدرت هایی که یک سنجاقک دارد این است که به صورت دو زیست زندگی میکند، به این صورت که هم بر روی آب و هم بر روی خشکی می تواند به حیات خود ادامه دهد.

قدرت پرواز این موجود ریز جثه حس آزادی را در درون افراد تقویت می کند، پرواز از یک نقطه به نقطه ی دیگر و از روی خشکی به روی آب رفتن نماد تغییر است.

هر تغییری نیاز به شجاعت و قدرت خاصی دارد که با نظر داشت به اینکه تمامی موارد یاد شده در سنجاقط وجود دارد، این ویژگی ها باعث شده است که این طرح به عنوان طرح تاتو مردانه دارای محبوبیت خاصی برای کسانی باشد که شخصیت نزدیک به آن را دارند.

تتو سیب

در فرهنگ اسلامی از آدم و حوا که به عنوان اولین انسان های روی زمین نام برده می شود که زمانی به علت وسوسه و فریب توسط شیطان اقدام به خوردن سیبی کردند و همین دلیل باعث شد خداوند از جاودانه ماندن آنها طرد کند.

با نقل سینه به سینه و خواندن این مطلب در کتابهای مذهبی به خرده فرهنگی تبدیل شده است که در میان مردم وجود دارد. سیب نماد این داستان است و نمایانگر جاودانگی، فریب و وسوسه است. بهر تقدیر در زندگی کسانی این مسائل به نوعی رخ داده اند، حال برای آنکه شاید بخواهند این مطلب را برای همیشه ماندگار کنند با تاتو سیب آن را برای همیشه ثبت و ضبط می کنند.

خالکوبی پرنده

یکی از مشهور ترین بازیگرانی که در هالیوود مشغول به فعالیت است طرح تاتو مردانه پرنده را برای خود انتخاب و بر روی ساعد دست خود آن را طراحی کرده است. پرنده ها به واسطه ی بال پروازی که دارند خود را آزاد دانسته و از هرگونه قید و بندی نیز خود را بری می دانند.

بسیاری از مردان نیز با انتخاب این طرح سعی در صحه نهادن به این مطلب دارند که انسان هایی با فکر باز و در حال رشد و تعالی هستند.

طرح تتو خنجر

یکی دیگر از طرح تاتو مردانه خنجر است. این طرح نمایشگر انسان هایی است که به آنها خیانت شده است و یا خیال انتقام در سر دارند. خاطره نیز از جمله نماد های این طرح است.

هرچند که یک سری صرفا برای زیبایی خاصی که این طرح دارد آن را انتخاب می کنند ولی معنی واقعی طرح خنجر وفاداری است که به فرهنگ غنی ژاپن قدیم برمی گردد. یکی از مشهور ترین چهره های مرد که طرح خنجر را بر روی بدن خود تاتو کرده است لیونل مسی، بازیکن تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است.

ویژگی های طرح تتو مردانه

همه ما می دانیم که مردان خصوصیات به نسبت خشن تری در مقابل زنان دارند. این خصوصیات رفتاری بر روی علایق و سلایق آنها نیز تاثیراتی گذاشته است. مبارزه، عدالت، آزادی، قدرت و …از نماد هایی است که در طرح تتو مردانه به چشم می خورد.

با نگاهی گذرا به تشابهات طرح های تاتو شده در مردان و میزان مقبولیت و محبوبیت هر طرح، این خصوصیات کاملا مشهود به نظر می رسد. البته ذکر یک نکته هم خالی از لطف نیست، اینکه در حال حاضر و با توجه به تغییرات ملموس فرهنگی که ایجاد شده است، بیشتر طرح ها به حالت مشترک در آمده است و به نوعی مرز بین آنها برداشته شده است.