تتو بال فرشته نمادی از آرزوهایی است که هر فرد در طول زندگی برای خود در سر دارد.این طرح های تاتو بال فرشته جدای از شکل ظاهری هر کدام نماد خاصی دارند.

انجام تتو بال فرشته

5 مدل از تاتو بال فرشته و تتو بال فرشته – دکتر تاتو ایران

خدمات تاتو بدن | آموزش تاتو بدن | دکتر تاتو ایران : تتو بال فرشته نمادی از آرزوهایی است که هر فرد در طول زندگی برای خود در سر دارد.

هنر تاتو از گذشته های دور تا به امروز دچار تغییرات زیادی شده است. محبوبیت بیش از اندازه آن در نزد مردم و علی الخصوص جوانان باعث به آمدن طرح های متنوعی از جمله تاتو بال فرشته شده است. این طرح ها جدای از شکل ظاهری هر کدام نماد خاصی دارند که در پشت آنها دریایی از معانی نهفته است.

به طور معمول هنر تاتو به وقایع و احساساتی اشاره دارد که در زندگی گذشته ی فرد اتفاق افتاده است و یا به برشی از زندگی فرد اشاره دارد که برای او دارای اهمیت خاصی بوده است.

تتو بال فرشته نماد چیست؟

به طور معمول بال فرشتگان نیروی خارق العاده خداوند بزرگ را به ما القا می کند که به اعتقاد هواداران آن از ما انسان ها محافظت می کند. از نظر این قشر، عشق یکی از دلایلی است که این حس محافظت را ثابت نگه می دارد.

بر این اساس بیشتر تاتو کاران برای انتخاب نوع تاتوی خود به تاتو بال فرشته روی می آورند. فرشته های موجوداتی هستند که که بیشتر در مسائل مذهبی دیده می شوند و از آنها بحث می شود و از این طریق نیز وارد هنر تاتو شده اند. بیشتر مردم اعتقادات مذهبی قوی دارند و با توجه به اینکه از لحاظ اعتقادی و معنوی این طرح در درجه بسیار بالایی قرار دارد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

میزان تنوع آن در میان جنسیت ها

تاتو بال فرشته همانطور که پیش تر به آن اشاره شد به واسطه ی اعتقادات مذهبی و معنوی قوی که در آن موجود و مشهود است در بین تمامی قشرها هواداران زیادی را به خود جلب کرده است. اینکه تصور داشته باشیم که این طرح صرفا یک طرح مردانه بوده و زنان از آن بهره نمی گیرند کاملا اشتباه است.

به طور معمول زنان نیز به دلایلی که ذکر شد به این طرح علاقه نشان داده و در صف تاتوکاران پا به پای مردان می باشند. البته باید گفت که یک از دلایل مهمی که زنان را نسبت به این طرح ترغیب کرده است معنا و تفاسیر غنی است که در بال فرشتگان موجود است.

معانی بال فرشته

البته معانی بال فرشته نیز با عنایت به نوع فرشته ای که تاتو می شود دارای تفاوت هایی است. به عنوان مثال تاتو فرشته های نگهبان این حس را در درون فرد تقویت می کند که توسط نیرویی فرازمینی محافظت می شود و فرد با توجه به این ویژگی احساس قوی بودن را پیدا می کند.

جدال با اسارت و تلاش برای رهایی از چنگال ظلم و ستم که توسط حاکمان بر مردم روا شده است از باورهای مردمان بزرگ اندیش است که برای رسیدن به عدالت و باور های اعتقادی خود مبارزه می کنند، از این رو افراد اینچنینی با تاتو بال فرشته نشان می دهند که به عنوان یک محافظ و مبارز نقش بزرگی در زندگی اجتماعی خود دارند. محل قرار گیری این نوع از طرح بال فرشته با توجه به مقیاس و نوع طرح معمولا بر روی کمر است.

آرزو برای هر دختری جز خصوصیات اخلاقی آنها است و نمی توان به راحتی از این مساله گذشت. بر این اساس دختران به تاتو بال فرشتگان علاقمند می باشند. هرچند که این طرح زمانی که بر روی کمر آنها اجرا می شود دارای زیبایی خیره کننده ای نیز می باشد. تاتو بال فرشته بر روی بدن دختران معمولا با لطافت خاصی انجام می شود و برای همین است که این زیبایی را در خود دارد.

قرار گیری این نوع تتو در بین خانم ها

محل قرار گیری این نوع تاتو در بین خانم ها به طور معمول بر روی پاهای آنهاست. به دلیل آنکه هم زیبایی خاص خود را دارد و هم در مواقع لزوم پوشش آن راحت تر به نظر می رسد.

البته یک دلیل دیگر برای این کار وجود دارد، اینکه آمیخته شدن یک حرف که میتواند اول نام یکی از عزیزانی باشد که صاحب تاتو به آن علاقه مندی بیشتری دارد، با این طرح نشان از عشق به طرف و محافظت از وی در برابر ناعدالتی ها و ظلم ها است. همانگونه که دختران به انجام طرح بر روی پا علاقه دارند، مردان نیز بر روی بازوی خود علاقه بیشتری دارند. بازو نماد زور و قدرت برای مردان است و زمانی که با این طرح مزین می شود قدرتمندی را در فرد بیشتر می کند.

معانی طرح تتو بال فرشته

طرح تتو بال فرشته با توجه به نوع آن متفاوت است. در دوران باستان تاتو بال فرشته نشانه ای از عظمت و بزرگی بود. کم کم این معانی دستخوش تغییراتی شدند که در برخی حالات در بین بال ها اسامی را نیز طراحی می کردند که به نوعی محافظت از این اسم بر عهده ی بال فرشتگان بود.

آزادی و میل به رسیدن به آن از دیگر معانی آن است. انجام نوع طرح بال بر روی بدن معمولا بر اساس اولویت هایی است که هر فردی برای خود دارد. طرح تاتو بال فرشته اساسا به رنگ مشکی و یا خاکستری بر روی بدن تاتو می شود. البته دختران از سایر رنگ ها نیز استفاده می کنند که شایع ترین و پرکاربردترین آنها رنگ آبی است. در زمان حاضر معانی به مضمون معنویت، درون گرایی، الهام های درونی، محافظت و … برای آن در نظر گرفته می شود.

طراحی بال فرشته

طراحی بال فرشته بر روی سینه و نزدیک قلب می تواند به معنای عشق و علاقه زیاد فرد به یک نفر باشد که نمی تواند از او دور باشد و با انجام تاتو بال فرشته سعی در نشان دادن و اثبات آن دارد که البته این نوع از اجرا بیشتر در بین مردان رایج تر است.

یک دیگر از معانی که از این طرح اقتباس می شود، ست کردن دو نفره توسط افراد نزدیک به هم و یا دو جنس مخالف است که معمولا برای اینکه نشان دهند که بیشتر از همیشه به یاد هم هستند این طرح را اجرا می کنند که در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین طرح هایی است که در میان جوانان علی الخصوص کسانی که می خواهند به صورت ست دو نفره انجام دهند، رواج پیدا کرده است.

در این نوع به طور معمول یکی از بالها را در بدن مرد و بال دیگر فرشته را بر روی بدن زن تاتو می کنند. محل قرارگیری تاتو ست شده بر روی پاها می باشد.